XV- Barcelona

203 16 1
                                    

Mina

Objala som,ho,ako som,len vedela. Práve som stratila kamarátku v cudzej krajine. Suho,sa rozhodol niektorému z nich zavolať ale stále mali vypnuté mobili. ,, No a som niekde... Som tá najhoršia kamarátka na svete.." som sa normálne kvôli takémuto niečomu rozplakala. Chanyeol sa ma snažil ukludniť ale nejako,to,nešlo. Uz som stratila fakt všeličo ale kamarátku nie. Mark ma zabije. Slubila som mu že sa jeho sestričke nič nestane. ,, Choďte ich hladať je tu s ňou ostanem." zakričal na chalanov Chan. Ked som,sa pozrela pred seba uvidela som Hyunu ako sa tiež zosypala a Suho ju ukludňoval. ,, Ja tu zase ostanem s Hyunou. Budeme si stále volať." ešte na nich zakričala vzal Hyu do,náruče a následne na to do izby. Chan zopakoval to čo Suho, lenže miesto Hyu vzal mňa. V izbe ma položil na postel a pritisol sa ku,mne. Dal mi pusu na čelo.,, Neboj ona sa nájde a tak isto aj Baek a Sehun. Určite su dakde spolu .. A v poriadku.." ,, Ak ich Lu nezabila..." na to,sme sa obaja zasmiali. ,, Toho,by nebola schopná..." ,,.Myslíš? Ty ju nepoznás.. Aj Mark by ti to potvrdil.." ,, Povedz mi niečo o nej... Je taká tajomná..." ,, Kde začať... Tak stretli,sme sa pred dvoma rokmi.. Ani sme sa poriadne nepoznali a sedeli sme spolu. Prišiel rad na predstavovanie. Najskôr som išla ja ... Keď som sa predstavila všetci sa na mňa prekvapene pozerali, vtedy môj brat ešte nedebutoval.. Ale bola som,taka nijaká... Predstavovali sme sa medzi poslednými všetky tri. Ja som nezniesla tie pohlady ostatných a Lu si to vtedy všimla. Posadila sa na lavicu a na celú triedu skrikla ,, Je tu niečo tak zaujímavé keď sem stále čumíte? Alebo máte niekto problém? Kludne ho s vami vyriešim!" pozerala som na ňu ako vyjavená.. Veď ma ani nepoznala a obránila ma. Učitelka ju vtedy preskočila a vyvolala Hyunu. Tam bolo úplné prekvapenie pre triedu. Potom si Lu zavolala profesorka dopredu. Išla teda dopredu. ,, Dovolte aby som predstavila vašu novú spolužiačku.. Predstav sa nam prosim." ,, Takže volám sa Tuan Lu Nah.. Pre vás Lu a mam 17.. Dufam že budeme spolu vychadzať.. Ale nie kecam... S takymi barbinami ako,ste va sa rozprávať nemusím.. Našťastie su,tu ale vynimky za čo som,rada..." ,, Mate niekto nejake otázky?" vtom sa prihlási nejaky chalan, ktoreho meno si ani,nepamätám a padli dve otázky, ktoré zaujímali nás všetkých ,, Ty si sestra Marka? A ako to že si s nami,v triede keď máš len 17?" ,, Mark je nôj starší brat a preskočila som pár ročnikov..." všetci ostali potom ticho a nikto sa nič nepýtal. Sadla si ku mne a nejak sme sa zakecali... A potom sa pridala aj Hyuna a drží nám to až dodnes..." skončila som,rozprávanie a div sa svet že Chanie nezaspal. ,, Tak to bolo od nej milé... Zozačiatku by som ju tipoval na nejaku namyslenu fiflenu .." na tom sme sa museli zasmiať. ,, Tak ma napadlo.. Ak sa Lu najde neskočíme na korčule? " ,, Tak keď chceš Minie tak môžme.." ,, By sme mali dvojite rande .. Teda ak by sme dostali Baeka na ne.. Lu to je diabol na všrtkom čo má kolieska a korčule miluje... Len kde by sme si ich tu kúpili..". ,, Určite je tu vela obchodov s takými vecami.. A Lubje fakt diabol,na všetkom čo má kolesá?" ,, Hlavne na motorke... Som,raz s ňou išla ... Sice to nelutujem ale išla ako,blázon.." ,, Heej tak ja idem rychlo za to ty šoferuješ ako slimák....." srdce mi vynechalo pár úderov. Otočila som sa a rychlo,sa rozbehla. Vrazula som jej do náruče a rozplakala sa. ,, No,pššt to bude dobre už som tu ..." ,, Strašne som,sa o,teba bála Lu.. Vieš ako?" ,, Ale teraz už som tu a môžme isť na koručle.." usmiala sa na mňa. Potom sa ale plesla do hlavy keď uvidela Chanieho. ,, Ja som,nedala vedieť tym debilom, ani Baek a abi Sehun." rychlo,vytiahla mobil a vytočila číslo. ,, Xiu?~" skoro až zašepkala. ,, Ozývaš sa dosť skoro.. Kde si okamžite idem pre teba aj tych dvoch mamlasov..." az ja son,to počula.,, No my sme nejak už v hotely takže sa môžete vrátiť.." ,, Len počkaj keď tam prídeš.. Schytáš riadnu bitku.. A to nehpvorim čo schytáš od Kaia.." vypla mobil a prežehnala sa . ,, Som mrtvy človek...Dajte mi niekto papier pero a obálku... A tiež mi už začnite kopať hrob..." Dvere sa zrazu rozrazili a tam stáli Kai a Xiumin.. Lu žačala pred nimi zdrhať. Teraz jej nepomôže ani beh, ani parkur a žiadny iny zo športov čo provozuje. Kai ju chytil za nohu a ona spadla rovno hlavou o stolík. Poriadne to zadunelo. Keď zdvihla hlavu z boku jej tiekol pramienok krvi. Chytila sa za hlavu. Asi ju teraz parádne bolela. Kai len pozeral na to čo vyviedol. ,, Prepáč mi to Lu ja som nechcel...." ,, To je v poriadku... Nemala som začať zdrhať. Do izby sa nahrnuli všetci. Asi počuli ten pad. Keď Baek uvidel schúlenu Lu na gauči rýchlo k nej pribehol. ,, Čo sa stalo? " spýtal sa pohotovo Suho. ,, Naháňali sa tu a ako jej Kai chytil nohu buchla si hlavu o kraj stola.. Ale bolo to nechtiac..." vysvetlila som mu stručne. Baek si ju vzal do objatia, podvihol jej nohy a niesol ju nieka.

Baek

Pozrel som sa na ňu ako,sa mi,schulila v náručí. Preniesol som ju do mojej, Sehunovej a Suhovej izby. Položil som ju do mojej postele a lahol si k nej. Tá ma dnes riadnu smolu... Najskôr sa strati a teraz si buchme hlavu. Zaspala. Jemne som jej podvyhol hlavu a skontroloval jej tu ranu. Nebola velka ale musela byť bolestivá. Nakoniec som aj ja zaspal.
Zobudil som sa na to že sa niekto vedla mňa pohol. Otvoril som oči a spatril prave vstávajucu Lu. ,,Lulu ? kolko je hodín?" ,, Pol piatej... nezájdeme niekam?" ,, Ale kam?" ,, Na pizzu..ploším.." prosila ma a nahodila psie oči. ja som jej neodolal a súhlasil som. Jednu pizzeriu som zahliadol keď sme išli z letiska na hotel. Rozhodol som sa ju tam vziať. Hádam ju to poteší.
Vybrali sme si 4 druhy syra. ,,Luna? Nepôjdeme sa potom prejsť aj po pláži?" chcel som byť chvilku s ňou sám, úplne sám. ,, Nemali by sme o tom dať vedieť niekomu?",, Si so mnou to stačí." usmial som sa.
Konečne nám doniesli jedlo. Ani sa človek nenazdá a už to bolo preč. Čašník nám prinoesol účet, nemohol som si nevšimnúť ako pozeral po mojom dievčati.Lu už sa postavila, že ide zaplatiť. Našťastie som ju predbehol. Pri pokladni som sa nejako dohovoril a nakoniec konečne zaplatil. Keď som išiel naspäť ku stolu , tak tam stál ten čašník. Chytila ma taka žiarlivosť, že až. Lu mu niečo povedala a on s dosť smutným výrazom odišiel. Zobrala nám všetky veci a prišla ku mne. ,, Čo ti chcel?" ,, Čislo a či nepôjdem s nim von." ,, A ty si odpovedala?" ,, Že to nemam v pláne a mam už niekoho, kaho nadovšetko milujem a nezradím ho." pritoahla si ma k sebe a pobozkala ma. Zacítil som na sebe pohlad. Keď sa otočim, a čo nevidim? Ten debil čo sa snažil zbaliť Lu ma prepaloval pohladom. Odignoroval som ho a následoval svoju lásku.

Lu Nah

Prechádzali sme sa po plaži až do západu slnka. Bolo to naozaj nádherné. Baek ma chytil okolo pásu a položil si hlavu na moje rameno. ,, Nádhera že?" ,, Ja nemam slov... Nedokážem to opísať." pritúlila som sa k nemu. ,, Neurobíme si fotku?" navrhla som. Baek už vytiahol mobil a nastavil ho. Najskôe sme pózovali normálne, no potom sa to trochu zvrtlo na divné ksichtíky. A na poslednej sme si dali pusu. ,, Tak prví deň zdokumentovaný. A teraz už poďme inak nás ukameňujú." zasmial sa Baek. Pomalým tempom sme sa vybrali späť na hotel.
Keď sme sa vrátili privítal nás Suho s fakt divným pohladom. ,, Kde ste boli?" ,, Na pizze a prechádzke." odpovedala som pohotovo. ,, Aha a čo hlava. Ešte bolí?" aký je starostlivý. ,, Už ani nie... Mam tam len chrastu..... S ktorou vyzeram ako debil a nezakopol by o mňa ani pes..." pokračovala som po tom čo som sa pozrela do zrkadla. ,, Tak pes nie ale čašník určite áno.." ,, Žiadne žiarlivé scény Baekie.... Mne stačí, že mam teba... Ale stále neviem ako sa ti môže páčiť obluda ako som ja..." pri poslednej vete somcsklopila zrak. ,, Prečo bereš samú seba ako obludu?" keď som zdvijla pohlad, tak tu Suho už nebol. ,, Som malá, škaredá.." chcela som pokračovať ale prerušil ma Baek. ,, Lu.. Ty si neni vôbec škaredá.. A ta výška... Čo je malé to je zlaté... Ani ja som neni zrovna najvyšší .. Chcel by som byť aspoň ako Chanyeol...." ,, Tak to by som na teba rovno ani nedovidela." zasmiala som sa. ,, A preto mi teraz prestala vadiť moja výška.... Uvedomil som si že sú aj nižši ludia ako som ja... Ako napríklad ty.... A aspoň môžeš nosiť podpätky... " zasmial sa. ,, Už to nechajme tak Baekie... Mne sa tvoja výšká páči a dosť..." ,, A mne zas tvoja Luna.." objala som ho. On si,ma vzal do náruče a niesol do jeho postele ,, Dnes spinkáš tu.." ,, Ale čo baby?.." ,,.Oni to pochopia. " to už ma položil na postel a lahol si nadomňa. ,, Vieš o tom že dnes a dva ďalšie dni nemôžem?" ,,To viem. Ale bozky môžeš..." len čo to dopovedal prisial svoje pery na tie moje..

Princess Or Devil?[Baekhyun]Where stories live. Discover now