XVII- Všetko naberá nový smer

169 13 3
                                    

Lu Nah

,, Tak táto podmienka je celkom zaujímavá... Ešte uvidím.. Ako modelku by som ťa zobral hneď.. Ale ako choreohrafka... Prezrem si tvôj spis a ozvem sa ohladom môjho rozhodnutia. Napíšte mi sem prosim vaše číslo.." podal mi papier a pero. Napísala som ho tam a podala mi to späť. ,, Do dvoch dní sa vám ozvem..... A mohli by si Baek na chvilku odísť.. Chcem ešte niečo prebrať.." Baek s celkom naštvaným pohladom odišiel. ,, Slečna Lu..... Ak by to nevišlo s tou choreografkou...naozaj by stie nebola modelkou?. Je to jedinečná šanca oč by sa nemala len tak zahodiť... Posunulo by vás to dosť ďaleko.." ,, Viete... Ak by som chcela byť len modelkou musela by som byť o dosť tupšia s prepáčením.. Povedala som to aj bratovi.. Nechcem byť len modelkou kde kariera ani nemusí začať.. Za to choreograf je niečo úplne iné..." ,, Poviem vám úprimne.. Ešte nikdy som s nikým takým ako ste vy nepracoval.. Páči sa mi vaša kuráž... Nikto nikdy nepremýšlal o budúcnosti svôjho povolania... Poradim sa dnes s pár choreografmi.. Pozreme sicvaše záznami zo školy a najneskôr vám zajtra poviem rozhodnutie. Ešte sa nikomu o tomto nezmieňte.. Ani Baekhyunovi... Keby sa pýtal rozprávali sme sa k kariere vášho brata, o škole a tak..." ,, Ďakujem vám a dovidenia." povedala som a uklonila sa. ,, Dovidenia.." s úsmevom na mňa zakýval. Baekovi nesmiem nič povedať. Len čo som vyšla na chodbu už ma Baek pevne objímal. ,, O čom ste sa bavili?" ako dobre vedel že sa bude pýtať. ,, O ničom dôležitom..." usmiala som sa na neho. Usmev mi opätoval a vydali sme sa k autu. ,, Pôjdem ešte chalanom kúpiť pizzzu.." povedala som Baekovi. ,, Zoberieš ma tam? A potom aj zanesieš do dormu?" dodala som s úsmevom. Uchechtol sa a už sme stáli pred pizzériou. Nadiktovala som im aké všrtky chcem. Prekvapivo som zobrala 20 pizz. Hneď som to aj zaplatila. Baekie ma čakal v aute. Po dvadsiatich minutách som tam prišla aj s pizzami v taškách. Obsluha bola taknlaskavá a dala mi ich nech sa s tym vraj nevlačim. Onedlho sme zastali pred dormom. Všetko som zobrala a vybrala sa dnu. Baek mi otvoril. ,, Chalani sme tu.." ozval sa. Všecaj ležali na gauči a boli zabraný do telky.. ,, Ty vole to sa takto chováte k niekomu kto vám doniesol jedlo?" všetky oči boli zrazu na mne a na pizzach. Nahodila som smutný face ,, Ignorujete ma .. Nič nedostanete..." obratila som sa na odchod. Ale to by ma nemohli všetci pochytať za cele telo. Snažila som sa nejako pohnúť ale nedalo sa.... Sú to supi...,, Dobre hneď vam ju dam len ma nechajte sa nadýchnuť....." pustili ma a ja som im podala každemu dve krabice. Spoločne sme si sadli k telke a Xiumin tam pustil nejaký horor.. Ako nebolo to nič hrozné.. Ja som sedela v kresle a až odtial som videla ako Baekom mykalo. Sadla som si mu na kolená aby som ho ukludnila. ,, Prečo mi to pripomína to ako sme boli na našom prvom rande v kine?" spýtal sa ma. ,, No .. Lebo aj tam si sa mykal a pišťal... Tak ja som sa ťa snažila ukludniť aj vtedy a teraz sa o to snažím..." ,, Ty si sa musela na Baeka posadiť aby si ho upokojila?" začal rypať Kai. ,, Ale určite si vyvolala niečo iné.".zasmial sa Yeolie. Na tom sme sa všetci zasmiali až na Baeka. ,, To neni pravda... Možno trochu.. Ale u koho by nie, keby si na neho sadlo dievča ako je Lu. " protestoval Baek. Ja som sa uškrnula ,, Ego horeee... Tento film ma už nebaví pozrime si iný čo neni taký nudný..." zaskučala som. Chalani sa začali na mne smiať. Sadla som,si na zem do tureckeho sedu, prekričila ruky a nafúkla tvár aspoň do rozmerov balónu. Prvý sa ku mne približil Kai. Keď pol predomnou zazrela som na neho. On vytiahol mobil a odfotil ma. Postavil da a podišiel k chalanom. ,,Zlatá~" povedali zborovo. ,, Neni som! A nikdy nebudem!" vydala som sa do kuchyne napiť sa.

Baek

Keď nám Kai ukázal tú fotku ona sa vybrala do kuchyne. Zrazu jej začal vybrovať mobil. 'Yi Eun' rozbehol som sa za ňou. ,, Volá ti nejaký Yi Eun..." podal som jej ho. Zdvihla to. Jasné že som zostal načúvať. ,, No čo potrebuješ?",, Fakt teraz?nepočká to do zajtra? Som práve u Exo..." ,, Strč sa s tou tvojou žiarlivosťou niekde.." ona ma podvadza? Mobil zložila a vybrala sa do obývačky. Rychlo som sa tam rozbehol. ,, Chalani.. Ja už musím ísť... Ale zajtra sa asi zastavím.." Kai k nej pribehol a objal ju. Potom podišla ku mne. Na rozlúčku sme sa pobozkali. ,, Budeš mi chýbať Baekie.." jasne že nebudem.. Ideš za iným.. Zakýval som jej a nechal ju ísť. Keď som sa presvedčil že tu nieje vybral som sa ku chalanom. ,, Asi ma podvádza.." zavzlikal som. Prekvapivo sa na mňa pozreli. ,, Prečo si to myslíš?" ,, S neviem kym to volala a on sa chcel stretnúť.. Preto teraz odišla.." chapavo sa na mňa pozreli. ,,To bude dobré.. Nájdeš si inú.." začal ma utešovať Chanyeol. ,, Ja nechcem inú ja chcem ju.." bolelo to. A moc. Vybehol som do izby a tam sa rozplakal. Ukončím to ja prvý nech to už mam za sebou.Vzal som mobil do ruky.
22:10 Baek: Medzi nami je koniec...
Napísal som jej a všade si ju zablokoval. Takto to bude lepšie. Zvalil som sa na postel a zaspal.

Lu Nah

Už som skoro bola pred kavierňou kde som sa mala strernúť s Markom. Cez sklo mi už kýval. Pípol mi mobil. Otvorola som správu a vydala sa na prechod.
22:10Baek: Medzi nami je koniec...

Slzy sa mi nahrnuli do očí. Uprostred prechodu som zastala. Posledné čo vkem sú dve svetlá a potom len tma.

Mark

Z dialky som jej už kýval. Som šťastný že za mnou prišla tak narýchlo. Zrazu zastala uprostred prechodu. Rútilo sa na ňu auto a nestihlo zabrzdiť. Zrazilo ju. Do očí sa mi dostali slzy. Stalo sa to tak rýchlo. Nejaký okoloidúci už volal zachranku. Zobral som si vrci na stole nechal peniaze a rozbehol sa za ňou. Klakol som si k nej. ,, Luna..." začul som záchranku. Zastavila pri nás. ,, a vy ste pane?" ,, Jej starší brat.." povedal som medzi slzami. ,, Poďte s nami." povedal zachranár a ja už som sedel v záchranke a držal Lu za ruku.
Mali sme isť dohadovať moje narodeniny a nakoniec to takto dopadne. Zastali sme pred nemocnicou a Lu okamžite brali na operačku. Sestrička si ma stiahla bokom. ,, Možem porosiť jej a vaše meno?" ,, Tuan Yi Eun a jej je Tuan Lu Nah." ,, Sem napíšte vaše čislo." napísal som ho tam. Potom mi už dala pokoj. Vytiahol som mobil a zavolal JBmu. Slzy mi stále tiekli po tvári. ,, JB?" pobedal som uplakaným hlasom. ,, Čo sa stalo Mark?" ,, Lu je v nemocnici... Ona... Mala .. Nehodu-u.. Pridte ... Prosím.." posledné slovo som skoro až zašepkal. ,, Hneď sme tam.." bolo počuť že je zaskočený v jeho hlase. Položil som to a čakal kym prídu chalani.
Do desiatich minút už stáli pri mne a objímali ma. Dohodli sme sa že o jej nehode nikomu nepovieme. A v škole povieme že je na výlete za starými rodičmi v Čine. Snaď nám to uveria.
Celú noc bola na operačke. Je na tom naozaj zle. Zatial leží v kóme. Doktori tvrdia, že je mala šanca prežitia. A aj keby sa prebrala je velká percentualna možnosť že bude mať amnéziu. Ja ale viem že je silná a zo všetkého sa dostane. Vybral som sa aj s chalanmi do jej školy. Namierili sme si to rovno do riaditelne. ,, Prepáčte ak vyrušujem ale prišiel som oznámiť že moja sestra sa vrátila na dobu neurčitú do Číny... Starý otec je na tom velmi zle..." ,, Pochopitelne... Maturu si môže dokončiť keď sa vráti.." povedal my sme opustili miestnosť. Na chodbe ma zastavili Mina s Hyunou.. Pytali sa na Lu.. Ja som sa rozbehol preč a chalani tiež... Nemienim im to teraz povedať...
Už je obed.. Mame vystupovať v nejakej relácii aj s BTS. Som,zvedavý ako to dopadne. S falošným úsmevom som nabehol pred kameru. Hneď k nam si sadli aj BTS. Sedel som vedla Jimina. Divne sa na mňa pozeral.
Hodina mučenia konečne prešla. Vybrali sme sa do šatne. BTS hneď za nami. ,,Ideme hneď pozrieť Lu alebo najskôr domov?" začal BamBam. ,, Tak aj nemocnica ma návštevné hodiny.. Keď tam pri nej chceme byť aspoň chvilku mali by sme ísť už teraz.." povedal JB a už sme sedeli v šatni a prezliekali sa.

Hyuna

Toto je až nejako moc podozrivé. Vraj je na výlete v Čine. O tom by som však ja alebo Mina niečo vedela. Tiež ani neodpoveda. Skoro všade som jej písala.. Niekolkokrát jej volala a nič. Zazvonil mi mobil. V nadeji že to je ona som ho hneď vzala. ,, Hyu?" aha.. Bol to len Jimin. ,, No?" povedala som bez nálady. Toto je najdlšie čo sa mi Lu neozvala.. ,, Vieš kde je Lu?" ,, Nie a prave preto teraz doma stresujem a neviem čo ešte.." ,, Nerád ti to hovorim.. Teraz sme boli aj s Got7 a rozprávali sa o Lu a niečo s nenocnicou.." mobil mi vypadol z ruky.. Dostala som záchvat plaču... ,, Hyu?!" kričal Jimin v mobile ale ja som to ignorovala. Pritiahla som si k sebe vankús a tuho ho stláčala. Lu .. Nie ... To nemôže byť pravda.. Určite mala nehodu.. A teraz možno ... Nie.. Nesmiem takto myslieť.. Ale čo ak ..
Plakala som asi dvadsať minút než som sa aspoň trochu uklidnila. Vzala som si bundu a rozhodla sa isť na navštevu za Suhom.. Len on ma dokáže upokojiť.. A tiež možno bude u nich... Rozbehla som sa.. Nemala som to od nich ďaleko.. Asi päť minút peši. Zazvonila som. Otvoril mi Chanyeol. , Je tu Lu?" spýtala som sa s nádejou v hlase.,, Čo by tu robila? Beak sa s ňou včera večer rozišiel.." nohy sa mi podlomili a slzy zade spustili. Celá som sa triasla. Chanyeol ma vzal do náručia a zobral ma do obývačky. Všetký pohlady som cítila na sebe. Suho si ma zobral do náruče a hojdal sa so mnou. Upokojilo ma to. ,, Čo sa stalo Hyu?" spytal sa ma a mne sa znova nahrnuli slzy do oči. Zapípal mi mobil. Bola tam správa od Jimina....

Dnes som nemala zrovna najlepšiu náladu tak sa ospravedlňujem ak sa to odrazilo na tejto časti..

Princess Or Devil?[Baekhyun]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora