Hyuna
Bol to celkom pekn deň. Fúkal jemný vetrík a tým mi trochu postrapatil vlasy. Nejak sa mi to nechcelo riešiť. Sedela som v parku na hojdačke a rozmýšlala nad všetkým čo sa v poslednom čase udialo. A že bolo toho celkom dosť. So Suhom náž vzťah zkrachol. Čo viac k tomu povedať. Keď sú mu prednejšie tie kurvy ako ja tka nech sa mu páči. Do uší som si dala slúchadlá a pustila tú najviac pesimistickú pesničku akú som našla. Luna skoro Suha vykastrovalakeď sa to dozvedela. Už ho po ňom ajvtedy skočila nebyť Baeka. Ten ju upozornil na to že je tehotná a že s má v tomto krotiť. Po tvári mi stiekla slza keď som si spomenula na všetk to čo sme spoločne zažili a čo všetko sa stalo. Nebyť toho incidentu mohli sme tu terazbť spoločne. Ruka v ruka a tiež sme mohli už čakať spoločne ten malý zázrak. On sa ale rozhodol tak ako sa rohodol. Lu a Baek mi slúbili že mi pomôžu ako sa len bude dať smalinkým. Ešte ani neviem čoto bude. Ale ja tak sa naň teším. Prišlo mi ale ľuto že to malé bude vyrastať bez jeho otca, a bez lásky ktorú by mu mal dať. Rozhodla som sa ale že mu ju ja dám. Dokonca aj bráška mi povedal že mi pomôže so všetkým. To malá bude mať tak milujúcu rodinu ako nikto. Tomu verím...
Pomaly som sa už vybrala domov. Začalosa stmievať a mne sa zrovna dvakrát nechcelochodiť počas tmy domov.Keď som bola skoro pred domom zahliadla som postavu čo ma pravdepodobne sledovala. Rýchlo som vytiahla klúče, odomkla, vliezladnu a opäť zamkla. Vyzlieklasom si mikinu a vyzula sa. Vošla som do kuchyne kde som si okamžite postavila na čaj. Odkrojila som si kúsok chleba a namazala ho maslom a medom. Čajík som si zaliala a preniesla som sa do obývačky. Tam som sa pohodlne rozložila na gauči a zapla som si telku. Práve dávaliv Toma a Jerryho tak som si dala hlas a zapozeralasa do toho. Jemne som sa pohladila po brušku. Už mesiac a pol som ako kinder vajčko. Vo vnútry seba nosím ďalší život. Niketo zrazu zazvonil. Chcela som to ignorovať, lebo sa mi nechcelo vstávať ale niekto zvonil mocakčne. odomklasom a rozčapila dvere. V tom momente somsnáď dostala srdcovú zástavu. ,, Čo u robíš Suho?.." presne. Ten hajzel je tu. ,, Ahoj Hyu prišiel somťa pozrieť a porozprávať sa s tebou.. môžem ísť dnu?" nakoniec som ho pustila a posadili sme sa v kuchyni. ,, Tak čo si chcel?" prelomila som trápne ticho . ,, O tom ako sme s rozišli.. mňa to naozaj mrzí .. ja viem že to bola chyba.. a chcem aby sme zase obanovili náš vzťah.. Nedokážem bez teba žiť..ubehli len dva týždne ale mne to prišlo ako dve storočia.. Prosím daj mi ešte jednu šancu.." v tom sa niečo vo mne zlomilo. ,, Myslíš že pre mňa bolo lahké prijať len tak že sme už neni spolu ? a teraz ma ako žiadaš aby som ti znovaotvorila cestu do môjho srdca? Nemyslíš že chceš trochu moc? Opustil si ma a ja som začala hneď panikáriť.. nevedela som čo mám robiť .. vieš lebo ti ma len tak pretiahneš kedy chceš, nedáš si pozor a ja na to doplatím? Keby vtedy nebolo Luni tak som teraz dakde zavretá na liečebni... Zničil si ma a to úplne... "rozplakala som sa. Vtom som sa ocitla v Suhovej náruči. ,, Vieš ake to bolo?Vieš ako ma bolelo a aj bol to že si ma opustil? Ja nechcem saznovu popáliť ... Suho. ja nechcem znovzažiť rozchod s tebou.. s niekym koho milujem nadovšetko a neviem sa tej lásky zbaviť.." ,, Pššt.. Hyu to bude dobre... Jasom spravilchbu.. priznávam.. ale viac ju už nespravím.. spravím pre to všetko aby si ma opäť prijala.." ,, Bol by si so mnou aj keby si zistil že som tehotna?" Jeho oči sa rozžiarili. ,, Vtedy by som bol ešt šastnejším lebo by som ťa mohol považovať už definitvne za moju a nikto by mi ťa nemohol zobrať..",, Slubuješ že sa nepopálim ak ťa teraz príjmem?" ,, Ak sa takstne kľudne na mňa pusti Lun.. taje divšia ako smeška vlkov keďsajedná o niekoho kto je jej naozaj blízky.." na tom sme sa obaja zasmiali. ,, Milujem ťa Hyu.. a to naozaj úprimne a z celého srdca..",, Aj ja ťa milujem Suho a to sovšetkmi chybami a dokonalosťami..." naše perysa spojili. Ododneška sa začal náš vzťah.. Opäť..
Dobre priznávam že mi to trvalo naozaj dlho a výhovorky ani hladať nebudem.. dúfam že sa vám kapitolka páčila.. pred nami je ešte jedna.. **sponzoring time** tak na mojom profile môžete nájsť novú poviedku zvanú "School Life"ktorá je písaná spoločne s @Lili-enie čiže je písana z dvoch pohľadov ako keby ( je jasné že ich tam je viacej) tak dúfam že ju navštívite :) Ešte raz sa ospravedlňujem za to že to tak dlho trvalo
ESTÁS LEYENDO
Princess Or Devil?[Baekhyun]
De TodoMark sa rozhodol že do dormu Got7 donesie svoju mladšiu sestru Lu Nah alebo ako ju on volá Luna. Veľmi rada počúva kpop až na Got7 od nich počúva veľmi málo kvôli jej bratovi( aby mu nestúplo ego xD) Lu Nah - 18 (o chvilu už 19) ročne dievča. Mal...