Baek
1:35Baek: Lu ? Spíš?
1:37Lu: Eeee.. Prave som sa dosprchovala xD
1:37Baek: Čo,ste dnes robili s Kaiom vonku??
Musel som si ísť pre vodu lebo mi vysmädlo. Chanyeol už dávno odfukoval. Tak asi už všrtci spali. Krď som,vyšiel na chodbu bolo,všade hrobové ticho. Nikdy,som,nečakal že niečo takéto nastane.
Do ižby som sa vrátil aj s pohárom,vody. Pre istotu.Luna mi odpísala.1:39Lu: Potreboval trochu rozveseliť tak som,ho,zobrala von. Dobre oppa idem si ja lahnúť :) vidíme sa v nedelu ;) :*
1:40Baek: dobrú princess :*
Vlastne pravda. My budeme spolu,velú nedelu. Dúfam že ju očarím. Ona sa mi páčila od prvého pohladu. Nevyzerala ako ostatné dievčatá. Bola niečim výnimočná.
S myšlienkami,na som,odletel do,ríše snov.Ráno,som,sa zobudil,s úźasnou náladou. Sobota a ja mam volno. A už zajtra idem na rande s Lulu. Vzal som,mobil do rúk. 10:23. Rozhodol som,sa jej napísať.
10:23Baek: Dobré ráno Lu :)
Snáď ma nebude ignotovať. ,, Raňajky vy nevďačníci." ozval sa Suho. To už som,však stál dole a ládoval do seba všetko čo mi prišlo pod ruky.
Prázdny tanier som položil do drezu a vybral sa do obývačky. Pozrel som na mobil stále nič. Toto už bolo naozaj divné. Od kedy som jej napísal ubehla hodina a ona stále nič. Niečo sa muselo stať. Začal som panikáriť. Vytočil som jej číslo no žiadna odpoveď. Mark pri nej určite neni keďže dnes majú celý deň rozhovori. Áno zisťoval som,si,určité informácie.
Volal som jej každých desať minút. Chalani sa už fakt divne na mňa pozerali. ,, Baekhyun čo sa deje?" začal Kai. Po včerajšku má naozaj lepšiu náladu. ,, Ide o Lu. Neodpovedá mi . " To už aj on vytiahol mobil a volal jej najmenej 20 krát. K tomu sme jej obaja písali SMSky. Neskôr sa pridal aj Suho. Strach mu zvieral žalúdok. Čo sa jej stalo?Lu Nah
Otvotila som oči a jemne si ich pretrela. Na stolíku vedla postele boli hodiny. Ked som sa na ne pozrela tak mi skoro oči vypadli. Bolo presne 18:46. Začala som,okolo seba hmatať až som,nahmatala mobil. Pozrela som,sa naň a to už mi muslei vážne vypadnúť oči s jamiek. Si zo mňa robíte piču. Aby som,mala 181 zmeškaných hovorov a 36 SMSiek? Niekto ma asi zabije.
150 zmeškaných hovorov od Baekhyuna
20 zmeškaných hovorov od Kaia
11zmeškaných hovorov od Suha
13 SMSiek od Kaia
17 SMSiek od Baekhyuna
A 6 SMSiek od SuhaDobre ak ma po dnešku nezabijú nezabijú ma nikdy.
Rýchlo som,vytočila Baeka. Zdvihol to hneď. ,, Halo?" ozvala som,sa prvá.
,, Luna toto mi už nikdy nerob. Preco si ani jednému neodpovedala? Vieš ako,sme sa báli? Kde si celý ten čas bola?" ,, Baek ja.... Je mi to trochu trapné... Ale spala som..." bolo počuť ako,si vydýchol. ,, dobre tak vidíme sa zajtra." ,, Tak zajtra.". Usmiala som sa aj keď som vedela že on to nemôže vidieť. Zas som,si lahla a hneď zaspala.
Nedela 6:33
Zobudila som,sa na to že som sa zdžubala z postele. Skvelý začiatok dňa. Počkať dnes je to rande s Baekom. Musím sa ísť pripraviť nech,som dokonalá. Aj ke ďto nebudem nikdy. Nebudeme si klamať. Mark ešte tvrdo spal. Aspoň že tak. Zišla som dole a nahliadla do chladnicky, vzala z nej sýr so šunkou a išla si spraviť chleba. Zatial čo som jedla mi dvakrat cinkol mobil.7:10Baek: Dobré ráno Šípková Ruženka
7:10Baek: Na dnešok sa naozaj noc teším. Nezabudni vyzdvihnem ťa o desiatej ;) Tak nech si neni vtedy v treťom sne7:12Lu: Bree ránko.. Neboj xD už vyše pol hodinu som na nohách.. Vidíme sa o desiatej :*
Tak a teraz sa pripraviť. Išla som hneď do sprchy, kde dom di,začala pripravovať veci. Dnes pôjdem skôr prirodzene, ale trocha make upu neuškodí nikdy. Pripravila som,si,aj masku na tvár.Uteráky,som,tu,mala aj tri. Čo tak trochu pozmeniť farbu môjho ombre?Ale na akú? Hrabala som,medzi rôznymi farbami. Čo takto si spraviť dúhovú? Nápad sa mi moc páčil. Však skoro nikto nenosi dúhu na hlave tak prečo nie? Už som mala pripravené všetky potrebné farby: blond, žltá, tmavo modrá, bledo modrá ,tmavo zelená,bledo zelená, oranžová, tmavo červená, bledo červená a tmavšia fialová.
Po hodine a pól som mala presne talé vlasy alé som,si predstavovala. Stihla som sa už aj osprchovať a aj masku. Ešte chvilku som,strávila pred zrkadlom čumením na svoje vlasy. Už môžem niekomu povedať že ma povracal jednorožec. Keď som,sa pozrela na hodiny už bolo 9. Rýchlo som vletela do izby, rozčapila skriňu a začala vyberať veci. Určite si dam chokera... Možno tie upnutejšie bledé rifle nech vyzerám že mam aspoň nejakú riť.. RIP Hyunine a Minine poznámky.. Žeby žeby žé... Ja vôbec neviem čo,si mam dať.... Srať to dám si ten volný čierny croptop. Sice mi bude trčať väčšina chrbátu ale to ma teraz netrápi.... A k tomu aj tie biele vansky.. Lu v tomto si naozaj neni dobrá.. Daj si,za to facku. Tak som si dala facku.Už bolo 10:20 keď som sa konečne obliekla. Make up zabral 15 minút. A čo s vlasmi? Nechať ich rozpustené? Do vrkoča? Nie, už to mám! Zapletiem si bočné vlasy a vzadu ich zopnem tou peknou sponou čo som dostala na Vianoce od Marka. Rozbehla somxsa k šperkovnici a vytiahla nodrú sponu v tvare motýla. Tak ako som si v mysli hovorila , som aj spravila. A to bolo práve v čas. Ozval sa zvonček a ja som išla hneď dole. Za dverami stal už Baek. Keď som ho uvidela skoro mi oči vypadli. Bol... Nádherný, dokonalý. Asi som sa zalúbila. Mal biele upnuté tričko s krátkym rukávom , takže mu bolo z časti vidieť jeho vypracované brucho, krátke čierne gate nad kolená. Cítila som na sebe jeho pohlad. Objala som ho ,, Ahooj~" objatie mi opätoval. Chytil mi vlasy do ruky a prezeral si ich. Zasmiala som sa,, Ovracal ma jednorožec."
YOU ARE READING
Princess Or Devil?[Baekhyun]
RandomMark sa rozhodol že do dormu Got7 donesie svoju mladšiu sestru Lu Nah alebo ako ju on volá Luna. Veľmi rada počúva kpop až na Got7 od nich počúva veľmi málo kvôli jej bratovi( aby mu nestúplo ego xD) Lu Nah - 18 (o chvilu už 19) ročne dievča. Mal...