Lu Nah
V nemocnici si ma nechali celý týždeň. Na nohach sa ešte moc neudržim ale je to lepšie ako bolo. Prave sme boli pred dormom. Mark ma niesol v náruči a JB bral veci plus odomykal dvere. Keď sme vošli dnu braška ma položil na gauč.,, Nepotrebuješ niečo?" ,, Zišla by sa voda a môj mobil po tom týždni..." povedala som trochu nahnevane. Celý čas ma totiž nechali odpojenú od zvyšku sveta. Vôbec som nevedela žiadne novinky. Zo školi išli Mina s Hyunou na výlet. Ešte týždeň a pol bez nich. Od toho ako som sa prebudila nebol nikto z Exo za mnou. ,, Ešte nie.. Hneď som tu aj s vodou..." odišiel mi po ňu. Bola som,strasne unavená a počas čakania som zaspala.
,, Kolko bude asi ešte spať?" spytal sa.. Kai? ,, Neviem ale je strašne roztomilá.." povedal Baek. Teraz som si bola na tisic percent ista že su tu Exo. ,, By som ju tu ohol hned taraz na tom gauči." dodal ešte. ,, Hej?" spytala som sa a všetci sa strhli. Hrala som ďalej že spím. Už som to mala dokonalo natrénované. ,, Nepočuli ste pred chvilkou niečo?" spytal sa s trochou strachu Chanyeol. ,, Hej.. ale kto to bol?" musela som siczahryznúť do líc aby som sa nerozosmiala. ,, Asi sme mali skupinovú halucináciu..." povedal Suho. ,, Pozrite sa na toho anjelika. Jak spokojne spí.. Pozrite usmiala sa.. asi sa jej zdá o nás.." povedal Xiumin. Just som nafukla trochu lička . ,, Dokonca je teraz zlatšia jak ty Xiu a Baek dokopi. ,, Vratime sa potom. Nechajme ju teraz spať.." povedal Sehun. Na svojoch perách som zacitila tie Baekove. Pobozkal ma a ja som mu bozk opätovala. Odtiahol sa odomňa. ,, Dobre ráno Šípova Ruženka.." ,, Takže ten bozk funguje.." povedal neveriacky Chen. ,, Čo vy tu? " ,, Nechcela si nás vidieť..." ,, Týždeň ste sa neukázali. A ani ste mi nechýbali.." pozreli sa na mňa smutne. Baek sa ku mne pritúlil. ,, Určite ani trošku..." ,, Nie.. Ste sa na mňa vysrali.. Tak som,sa aj ja vysrala na vás.." ,, Cvičili sme ... Nemali sme na výber.. A ani sa tu teraz moc nezdržíme.." povedal Kai. ,, Mame comeback." vysvetlil Suho. ,, Mark ja ťa zabijem!." rychlo som sa postavila na nohy a zabehla do kuchyne. Skoro somcsa vydrbala ale zvládla som to. ,, Ty hajzel tersz tk schytáš!" zakričala som a začala som ho naháňať. Bolesť v nohách dom nevnímala a ani to že sa na nich ledva držím. Nakoniec som naňko skočila a obaja sme zleteli na zem. ,, Za to že maju comeback si mi nechvel dať yen posraný mobil? A ja som sa bala že na mňa zabudli toto si odpikáš.." kričala som naňho. ,,Ale za to si bežala strela..." ,, Jasne že ano ... Za taketo veci stojí aj tá bolesť v nohách a to že sa ledva udržím..." ,, Ty si prípad..." povedal Baek. Ledva som sa postavila, ale postavila. ,, Aka je šanca že neni všetko vypredané?" spytala som sa smutne. ,, Nulová... Pretože posledný VIP listom aj s backstagom máš ty..." odpovedala mi moja láska a ja som naňho skočila. ,, Schudla si... Ako moc ťa v tej nemocnici doriadili?.Jedla si ty vôbec?" ,, Jedla aj keď mi moc nechutilo..." ,,Neboj pri mne sa vratiš opäť na svoju starú váhu... A teraz ťa zoberem hore aby si sa prezliekla a pripravila.. Keď tak ti pomôžem." povedal rozhodnuto a už ma vliekol v náručí hore. ,, Ale rychlovku ešte stihame..." povedal a ja som sa zasmiala. ,, Mysliš? Taku vo sprche?" len prikyvol. V izbe som si zobrala veci plus tri uteráky a vudali sme sa spoločne do kúpelne. Tam sme obaja hneď zo seba strhli oblečenie. Potom sme zapli sprchu a už to išlo.
Po polhodine sme vyliezli von a usušili sme sa. Pomohol mi obliecť sa a potom ma vzal dole. Snažili sme sa byť čo najtichšie ale.dakedy to ušlo. Dufam že to sprcha zamaskovala. Keď sme vošli do obývačky všetci sa tan uškrňali. ,, Dufam že ste nepoužili potom môj uterák.." povedal Mark a všetci vyleteli do smiechu. Do auta sme vložili moj invalidný vozik čo mam zatial než sa opäť postavim pevno na nohy .Potom sme sa spoločne vydali na miesto konania. Po ceste sa mi všetci hrali s vlasmi. ,, Dosť ti naradtli láska.." ,,ja viem .." priznala som. Boli sme na mieste. Chalani sa museli isť pripraviť. Požiadali vsak ochranku nech mi pomôže. Ja som sa presunula do prednej rady. Za ren týždeň som sa naučila celkom dobre jazdiť na tom vozíku. Mala som asi najlepšie miesto.
Do polhodiny to bolo úplne preplnené. Som šťastna že sedím. Vlastne teraz toho moc nezvladnem okrem sedenia a ležania. Všetko to malo o chvilku začať. Ani nie o minútu na to sa chalani objavili na pódiua začala hrať hudba. Všetky fanúšičky okolo mňa pištali. Božeee Baek bol tak sexy že som ho chcela vohnuť hneď na mieste. Ale to som určite nebola jediná. Až som začínala žiarliť.
Po vystupeni prišli pre všetky čo mali VIP SBSkari. Bolo nás ale pätnásť. ,, Ayo ludia.." pozdravila som chalanov. ,, Sveči ti to na tom vozíku.." zasmial sa Suho. ,, Len zaviď... Vieš jak dobre sa na tom jazdí?" zvyšne babi na nás pozerali trochu divne. Všetci chalani sa zasmiali. ,, Ste na mňa zlí.... Idem domov..." povedala som a išla cestou späť. ,, Ale no Lu... Vieš že som to myslel zo srandy.." ,,Ja ale nie.." už som bola na odchode. To by ma ale Kai nemohol na tom vozíku otočiť. ,, Zradca..." povedala som mu. Keď ma doniesol k ostatným. ,, Odteraz je Sehun lepší starší braček ako ty.." dodala som ešte. Ublížene sa chytil zo srdce a naznačil slzu. ,, Tak ako sa vám páčilo vystúpenie?" spytal sa Chen báb. Všetky odpovedali nieco v zmysle že úžasné.. Prišiel rad na mňa. ,, Nemam čo dodať..." ,, Ale no Lu... Už sa nehnevaj..." ,, Tak jasne že sa mi to páčilo.." povedala som a vyzeralo to že su spokojný. ,, Predstavte sa nám prosim..." povedal Suho. To sa bonzne Hyune. Vytiahla som mobil. Odfotila som ho prave keď objimal jednu fanúšičku. Na mená som nereagovala moc. On si to všimol. Skôr než mi stihol zobrať mobil som to poslala Hyu. Až tak sa poň naťahoval že som zletela z vozíka. Fajnovo som si narazila prdel. Baek hneď zareagoval a zdvihol ma do jeho náručia. Ak sme chceli uchovať náš vzťah v tajnosti mhseli sme sa k sebe spravať ako kamarati. Položil ma naspäť. ,, Ďakujem..." iba sa na mňa usmial. Potom tam ešte dlho kecali s babami. Ja som sa až kurevsky nudila. Dokonca viacej ako v nemocnici. A to je čo povedať.
Po dvoch hodinách už všetky VIP vyhnala ochranka. Aj mňa chcela. , Tak to ani omylom.. Viete kto vôbec som?" spytala som sa ho. ,, Kludne aj matka Teraza. Do tymu nepatriš..." ,, Omyl... Som ich budúca choreografka." skoro som sa až rozkrikla. Všetky oči boli na mne. ,, Čože si ? Nejak som to prepočul..".neveriaca sviňa Chanyeol je na place. ,, Dobre ste počuli. Len čo sa postavim na nohy a dokončim školu... Budem vas mať pod palcom.. Chcela som si to nechať ako prekvapenie.. Len som lenive prasa, ktore vas nechcelo čakať vonku..." ,, To znamená že si aj modelka..." povedal Baek a všetci na neho vytreštili oči. ,, Bohužial.." povedala som .On podišiel ku mne a vrúcne ma pobozkal. ,, Už viem čo mi chýbalo v tej nemocnici.. Tvoje pery.." ostatny boli ešte dlho vylolajení.,, Kedy ideš podpisať zmluvu?" ,, Zajtra... O mojom stave už vedia a tak nastupujem až po dokončení školy." usmiala som sa naňho. ,, To potom môžme oznámiť náš vzťah.." ,, Zajtra sa o tom porozprávame s riaditelom.."
Rozhodli že spím u nich. Strašne sa o mňa starali. Už som nemala vozik tak ma musel Baek nosiť dokonca aj na WCko. Bolo mi to trápne. Práve sme spoločne pozerali ne nejaký horor. Baek sa ku mne tlačil. Bal sa a to dosť. S Chenom a Xiuminom sme sa na niektorých scénach smiali. Ostatný na nás pozerali ako na zjavenie.
YOU ARE READING
Princess Or Devil?[Baekhyun]
RandomMark sa rozhodol že do dormu Got7 donesie svoju mladšiu sestru Lu Nah alebo ako ju on volá Luna. Veľmi rada počúva kpop až na Got7 od nich počúva veľmi málo kvôli jej bratovi( aby mu nestúplo ego xD) Lu Nah - 18 (o chvilu už 19) ročne dievča. Mal...