Lu Nah
Dnes bol prvý deň natáčania. Od nervozity som mala srdce až v krku. Bolo tu viacej lud než som bola zvyknutá. Chanyeol ma chytil za ruku. Div som mu ju nerozdrtila. Toto bolo prvýkrat pre mňa čo budem natáčať film. Hneď sme sa mali zastaviť za režisérom aby nám všetko vysevetlil. Zaklopali sme na dvere.,, ďalej." ozvalsa rošku postarší muž. Obaja sme vstúpili. ,, Tak výtajte.... scenár ste si už museli čítáť a tak viete že to bude zozačiatku plné nenávisti ale na konci to bude plné lásky a vášne.. Bude tam vela akcie a tak približne budeme točiť približne tri a pol mesiaca. V polke januára by mal byť už hotový. Bude trvať maximálne dve hodiny... Aké mátez toho pocity?" ,,Že sa budeme snažiť zo seba vydať veškerú energiu aby sme to zahrali čo najlepšie ." ozval sa Chany ajza mňa a ja som mu bola neskutočne vďačná.Režiser len pokýval hlavou a poslal nás sa pripraviť. To som ale ešte nevedela čo ma bude počas natáčania diať....
Baek
Už je to mesiac čo Lu začala natáčať s Chanyeolom. Dakedy ich tam chodme pozerať. Od poslednej návštevi mám ale jeden problém zvaný Lucy. Je to tak neodbytné dievča. A k tomu jej nesmiem povedať o mojom a Luinom vzťahu inak by sa to svet dozvedel skôr ako by sme chceli. Stále je na mne nalepená. Dokonca len vstanem a už ju mám na sebe. Prestáva ma to baviť. Ale nesmiem nič prezradiť. Všetko by sa potom dokazilo. Lu u nás začala častejšie spať. Zakaždým sa sem dostane zadným oknom. Bojím sa ale toho že sa niečo zmen medzi nami. Práve sa prebúdzam. Lu spí na zemi a na mňa je natlačená Lucy.
Už sa to ťahá druhý mesiac. Lu už dokonca nechodí k nám vôbec a snaží sa mi vyhýbať. A to tiež len za to že je na mne prilepená tá pijavica. Nestretávame sa a ja som z toho zúfalý. Už to ďalej nevydržím. Je večer a Lucy už spí. Nenápadne som vyliezol z domu a namieril si to k Lu. Ta mi rozospatá otvorila. Vtiahol som ju dnu, zavrel dvere a silno ju objal. ,, Už to viacej nevydržím... nedokážem byť oddelený od teba. už to s tou pijavicou nevydržím..." tuho som ju zvieral. ,, Tak zostaň tu.. nevie kde bývam tak to bude v poriadku.. dokonca tu máš aj veci." usmiala sa na mňa. Pritiahol som si ju k sebe a pobozkal ju.Túžil som po nej ako nikdy. Obmotala nohy okolo môjho pása. Vošli sme do jej izby. Tam som ju položil na postel. Dala mi dole tričko a následovali ho aj rifle.Sama to chce tak nech to aj má. Stiahol som z nej tričko a uvidel jej dokonalé bruško. Mala ho vapracované. Obdaril som ho bozkami. Pomaly som sa posúval hore. Začal som sa hrať s jej prsami.Láskal som jej bradavky. Vzdychala celkom hlasno a to ma nabudilo. Chcel som si ju ale ešte trochu užiť. Prisial som sa na jej pery a vnikol jej jazykom do úst. Pri tom som jej stláčal prsá a ona mi vzdychala do úst. Presunul som sa na jej krk. Nemohol som jej tam ale spraviť nijakú značku. Jazykom som spravil cestu až k jej podbrušku. Každý jeden milimeter som obdaril bozkom. Stiahol som jej nohavičky. Jazykom som vnikol do nej. Muselo jej to byť príjemné. Pridal som aj prsty. Najskôr jeden, potom druhý a nakoniec aj tretí. Prehla sa v chrbte ako mačka. Teraz som si uvedomil že ju strašne rád dráždim. Asi to budem vykonávať častejšie. Jemne som do nej vnikol. Predtým som si ale nasadil ochranu. Zasténala mi rovno do ucha. Zrýchlil som a znova spomalil. ,, Baekie.." zavrnela nespokojne. ,, Ano láska?" ,, Rýchlejšie.." povedala a začervenala sa. Bolo to tak krásne počuť z jej úst. Pridal som na maximum a obaja sme sa spravili. Takto to pokračovalo asi ešte sedemkrát. Potom chytila moju velkosť a celú si ju dala do úst. Sala ho a lízala žaluď. Raz hýbala rýchlo hlavou a raz pomalšie. Nakoniec som sa jej spravil do úst. Všetko to prehltla a potom to ešte raz zopakovala. Celý spotený sme si lahli vedla seba.. ,, Tak toto bolo.. neuveritelné... a to sme spolu už dosťkrát spali.." povedala. Pritiahol som si ju do bozku. ,, Myslim že to bola už tá túžba že sme boli mesiac od seba oddelený skoro bez jendiného dotyku." prisiala sa mi na krk a spravila mi tam pár značiek. Aspoň že je konec decembra,čiže zima a dokážem to zakryť. ,, Už sme vlastne spolu štyri mesiace že?",, O chvílku päť.. prečo?",, Len tak ma napadlo že by sme to oficialne oznámenie posunui o ten mesiac.... nerada vidím Lucy ako sa na teba lepí.."povedala a odula tváričky. Natisol som ju na svoje telo. ,,Ale naša Luna nám žiarli?" žiadna žena si neprizná že žiarli. ,, A ako... mám chuť ju roztrhať na mieste keď ju vidím v okruhu šesť metrov od teba... " tak aj výnimk sa nájdu. ,, Neboj.. nič som s ňou nemal , nemám a ani mať nebudem.. Už je celkom neskoro spi nech zajtra vládzeš na natáčani ...." pobozkal som ju. Ona sa na mňa natisla ešte viac ako sme boli. ,, Chýbal si mi.. Bru noc surikata.." ,, Dobru noc Luna.." Obaja sme zaspali.
Ráno nás zobudil jej budík. Snažila sa nejako posadiť ale nešlo to. ,, Baek ja si kvôli tebe ani nesadnem.." ,, Tak ťa budem všade niesť.." povedal som a natiahol jej moje tričko.. ja som si dal len boxerky a rifle. Chytil som ju ako princeznú a zniesol ju dole. V kuchyni som ju položil na barovú stoličku. Spravil som jej lahšie raňajky a spoločne sme sa najedli. ,, Zajtra robím jesť ja." povedala a usmiala sa. Ako ja zbožnujem ten úsmev. Je taký úprimný a velavravný. ,, Kedy ti začína natáčanie?" ,, O pol tretej.. prečo?" ,,Tak spravš obed..a môžme sa maznať celý čas.. a tym si vynahradiť aj tie dve výročia.." usmial som sa na ňu. ,, Ty vždy vieš čo máš povedať.." natiahol som sa k nej prebozk. Zazvonil mi mobil. Volala mi Lucy. Mobil som položil len tak a vypol zvuk. ,, Nezodvihneš ju?" ,, Aby som si pokazil tak skvelé ráno? O to zrovna nestojm.. Aj tak ju uvidím na natáčaní..",, No jo... pozajtra su inak Vianoce..." usmiala sa od ucha k uchu. ,, To znamená že onedlho je naše piate výročie..." ,, 8.1 lepšie povedané.." už päť mesiacov s touto dokonalou osôbkou. Mobil mi stále zvonil ale ignoroval som ho. Chytil som Lu za zadok ,,To si až tak moc trénovala keď máš takéto telo?" ,, Všeko len pre tvoje potešenie.." Objal som ju. ,, Pamätáš si na naše prvé rande kde sme sa nakoniec aj dali dokopi?" ,, Ano prečo?" nechápal som. Ukázala na svôj krk. ,, Ovtedy som ho nedala dole.." celého ma naplnilo šťastie. Zdvihol som ju do vzduchu ,, Láska moja.." povedal som a pobozkali sme sa.,, Tak a teraz ma pusť lebo idem robiť obed.." povedala prísne na čo som sa zasmial.Pustil som ju a následoval ju do kuchyne. Tam skoro tri hodiny čarovala a nakoniec spravila nejaké dobré mäso s knedlou a fajnovou omáčkou.,, Čo to je?" spýtalsom sa. ,, Sviečková.." odteraz asi moje najoblúbenejšie jedlo....
YOU ARE READING
Princess Or Devil?[Baekhyun]
RandomMark sa rozhodol že do dormu Got7 donesie svoju mladšiu sestru Lu Nah alebo ako ju on volá Luna. Veľmi rada počúva kpop až na Got7 od nich počúva veľmi málo kvôli jej bratovi( aby mu nestúplo ego xD) Lu Nah - 18 (o chvilu už 19) ročne dievča. Mal...