XXVI

172 18 1
                                    

Lu Nah
,, Dobre na dnes končime. Prajem vám šťastný Nový Rok..." ozval sa režiser a ja som doslovne spadla na zem. Mala som toho dosť. Lucy sa zase začala lepiť po Baekovi. Lulu, Tao a Kris zostali u mňa ešte a vraj budu oxidovať u mňa ďalší mesiac. Oni su ty čo ma utešuju a travia so mnou čas namiesto mojej surikatky.  Premiestnila som sa do šatne. Pozrela som na mobil. Mala som jednu správu.

Baekie💕💞: Chýbaš mi láska
Lu💓😍: Aj ty mne...ale už tú chvilku vydržime..

Zobrala som si tašku a vydala sa k autu. Vodič bol na svojom mieste. Sadla som si do zadu a nejako sa mi podarilo zaspať.

Zobudila som sa na to že vodič vypol motor. Otvorila som oči. Bola som dakde v horách. Predomnou bola chata. Dvere sa otvorili. ,, Mlada pani dovolte aby som tu s vami strávil dnešný Nový Rok.." stal tam Baek. V ruke mal cestovnú tašku. Vyliezla som k nemu. Zamkol auto a spoločne sme sa vybrali dnu. Vybalila som nám veci. Slnko už pomaly zapadalo. Baekove ruky sa ocitli na mojom páse. ,, Ako ťa to vlastne napadlo?" ,, Chcel som byť s tebou sam tak vzniklo z toho toto.." usmiala som sa a dala mu pusu.

Blížila sa polnoc a tym nový deň a tak isto aj rok. Prave sme vypli telku a začali pripravovať veci. Baek doniesol šampanské. Chytil mi tvár do dlaní. ,, Si nádherna láska moja.." ,, Na teba nemam surikatka..." dravo ma pobozkal. Behom chvilky sme boli nahý. Hneď ho do mňa zasunul a začal sa pomaly pohybovať. Odbila nám polnoc. ,, Šťastný nový rok.." povedal zadýchane. ,, Šťastný nový rok.." spojili sme naše pery. Potom sme si zobrali pohare a spoločne pripili.

Ráno som sa zobudila s nádherným pocitom. Baek ešte spal. Pritúlila som sa k nemu. ,, Dobre rano.." ozval sa ospalo. ,, Bré ránko.." dala som mu pusu na líco. ,,Lu vieš že sa dnes vraciame?" ,, Viem.... Ale moc sa mi nechce.. Dotočene je.. Desiateho je premiera... Moc prace ani nemam... Zas budem doma leňošiť.." ,, Praveže teraz začnú naše tréningi... A to hneď od zajtrajšku.." ,, Aspoň niečo..."

Baek

Je deň po premiere a my máme prave koncert. Dnes sme sa rozhodli s Lu že oznámime náš vzťah. CEO bol o tom informovaný a odsuhlasil to aj. Dnes na koncerte budú výnimočne aj Lu, Tao a Kris. Mali sme spievať naše staršie pesničky a pri konci bude prekvapenie. Lucy tu je bohužial tiež. Poslednom čase sa mi Luna začala zase vyhýbať. Neviem ani čo sa s ňou deje. Ti traja hovoria že je nejaka divná. Ale ja jej verím. Teraz dobehla na poslednú chvilu. ,, Ospravedlňujem sa bola som u doktora..." vyzerala byť nejaká zarazená. Nemohol som isť ani za ňou. Tá pijavica bola na mne zavesena. Už nás volali na stage. Celý koncert prebehol úplne v pohode. Prišlo čas na naše oznámenie. ,, Tak na záver mam pre vás Exo-L menšiu novinku. Je to take menšie prekvapenie. Nechcem aby ste smútili, ale našiel som si priatelku, ktorú nadovšetko milujem.." povedal som so širokým úsmevom. Na podium ale vybehla Lucy. Hodila sa po mne. Lu bola už pri nás. ,,Ehm.." ozvala sa a tym ma zachranila. Lucy sa nechapavo pozrela. Lu prišla ku mne a pred očami všetkých sme sa pobozkali. Konečne som mohol citiť jej pery po tak dlhej dobe. ,,Ale Baek ved my sme spolu už tri mesiace..." začala plakať Lucy. Lu sa k nej otočila. ,, Lucy prepač že ti to musim povedať ale on s tebou nechodil.. Všetko to je len v tvojej hlave... Nikdy nebolo nič medzi vami..." SBSkari ju odviedli. Na pódium vyšli všetci členovia. Dokonca aj Hyuna a Mina. Tie tri sa objali. Konečne som predstavil svetu aj ja svoju priatelku.

Ďalší deň a nás čakala tlačovka ohladom nášho vzťahu. Práve sme ruka v ruke vstúpili pred všerkých reportérov. Začali padať otázky tipu ako sme sa spoznali... Ako dlho sme spolu a podobne.

Konečne to skončilo. Teraz sme mali isť zase fotiť . Fotograf si nás postavil a začal fotiť. Potom sme už len pozovali podla seba. Boli sme na ceste domov. Lu bola nejaka bledá. Len čo sme zastali pred domom vyletela dnu. Rovnou čiarov na WCko.
Ja som nám zatial pripravil čaj. Keď som išiel do izby začul som jej hlas. Asi s niekym volala. ,, .. Ja naozaj neviem babi kedy mu to mám povedať..... Na stopercent...... Pokusim sa čo najskôr... Nechcem Baekiemu klamať.. Skôr či neskôr by na to prišiel... No tak to som zvedavá aj ja.." položila to a hneď na to som vošiel dnu. Na nič som sa jej nepytal. Povedala že mi to oznámi sama a ja jej verím. Hrnčeky som položil na nočný stolik a sadol som si k nej na postel. Vo vrecku som zvieral niečo čo som chcel už urobiť na Nový Rok. Vytiahol som ju na nohy. Klakol som si k nej. ,, Tuan Lu Nah.. Vezmeš si ma?" v očiach sa jej objavili slzy. ,, S radosťku Byun Baekhyun.. ..A aj ja mam pre teba male prekvapenie...." spozornel som. ,, Budeme rodina.." tieto slova vo mne vyvolali pocit šťastia. Vzal som ju do náruče a zatočil sa s ňou. Do izby nám vletel zvyšok Exo. ,, Čo sa to tu deje?" spytal sa leader. ,, Budeme sa brať a budeme rodina..." všetkym sa na tvári objavili úsmevy. ,, Ja budem strýko.." rozplakal sa Kai. Lu podišla k nemu a objala ho. On sa na to sklonil a pohladkal ju po brušku. ,, Ahoj drobec.. Ja som stryko Jongin...alebo Kai.." museli sme sa na tom zasmiať. ,, Že sa nehanbíš Byun Baekhyun oplodniť devätnásťročné dievča.." karhal ho Sehun. ,, Ale aj ja budem jeho strýko..." po tvári mu stiekla slza. Dnešok bude zapísaný ako najkrajší deň v mojom živote. ,,  a o mesiac bude svatba!" vykrikol Chanyeol.  Len ako na to zareaguje Mark? A ako moji rodičia?

Lu Nah
Bola som strašne nervózna keď sme stáli spoločne, ruka v ruke pred kaviarňou kde sme sa mali stretnúť s jeho príbuznými. Mark išiel s nami nech sa tiež zozobjala Vstupili sme dnu a odtial už bolo počuť jeho vysmiatu rodinu. Stuhla som. Baek mi stisol ruku. Pozreli sme sa navzájom do očí a kyvli na súhlas. Vybrali sme sa ku stolu. Jeho mama sa k nemu hneď rozbehla a tuho ho objala. ,, Mami chcem ti predstaviť moju priatelku Tuan Lu Nah a jej brata Tuan Marka." široko na sa na mňa usmiala. Objala ma. ,, Chcem aby si nas odteraz považovala za rodinu a aj nás tak volala..." posadili sme sa ku stolu a tam sa ešte pozoznamovali.

,, Chceme vám ešte niečo oznámiť!" prilákal na seba veškeru pozornosť Baek. ,, 12.02. Sa uskutoční naša svatba..." všetci začali tlieskať a piskať. O tom dieťati im to povieme neskôr. Jemne som si pohladila brucho. Ja budem mamou. A dufam že tou najlepšou...

Večer sme sa vrátili domov. ,, Nech už sme svoji..." prehovoril prvý Baekhyun.  Prikyvla som mu na to. ,, Verejnosti to mame oznámiť zajtra keď budeme v tom rádiu..." prikyvla som znovu. Začala sa mi motať hlava. Rychlo som utekala na záchod. Nevolnosť je na tom všetkom asi najhoršia......

Princess Or Devil?[Baekhyun]Where stories live. Discover now