Ráno jsem vstala a podívala jsem se z okna, byl nádherný den. Svítilo sluníčko, prozpěvovali ptáčci, květiny voněly celým zámkem a vlastně celým královstvím.
Přišla za mnou Lisa, moje služebná.
Je to starší, milá paní.
Když jsem byla malá, byla zaroveň moje chůva, ale někdy mám pocit, že je mojí chůvou i teď.
Pomohla mi obléci se do modrých šatů.
Byly bez ramínek a v horní části obepínaly tělo. Ve spodní části byly nabírané a měly prostornou sukni. Od shora až dolů byly vyšívané kamínky a perličkami.
Rozčesala jsem si své vlnité tmavě hnědé vlasy a nechala je volně vlát.Vyšla jsem ze svých komnat a zamířila do jídelny, kde už seděli matka a otec.
Sedla jsem si k nim a potom už se jenom čekalo na mého mladšího bratra Chrise.
Když bratr přišel pustili jsme se s tichostí do jídla. Takové ticho jsem snad ještě nezažila, bylo slyšet jen křupaní čerstvého pečiva a polykaní jídla společně s pitím.
Ticho, že by byl slyšet špendlík padajicí na zem.
Otec se tvářil celou snídani zamyšleně a matka smutně.
Bratr se cpal snídaní a neřešil své okolí.
Já jsem střídavě sledovala matku a otce.Po snídani jsem opustila s úklonou jídelnu a šla jsem do svých komnat.
V komnatách jsem se převlékla do bílých šatů a vlasy jsem si svázala jenom vepředu, aby mi nepadaly do očí.
Nazula jsem si dámské jezdecké boty a vyrazila jsem do stáje za mým koněm.Cestou jsem se stavila ještě v kuchyni a nabrala jsem jablko, mrkev a tři kostky cukru.
Otevřela jsme stáje a rovnou jsem vyrazila za svou bílou klisnou Tamarou.
Už mě cítila a zvesela řehtala, jako o život.
Ani jsem se nenamáhala se sedlem a vzala jsem pouze uzdu. Nasadila jsem jí ji na hlavu a vedla ji ze stají ven.Projížděla jsem na mém milovaném bílém koni královstvím a sledovala vše okolo mě.
Pozorovala jsem les, řeku, ptáčky, zajíce, srnky a ostatní zvířata, jsou tak volní.
Takhle já nikdy volná nebudu.
Sledovala jsem děti, jak se honí po lesech a loukách, jak holčičky pletou věnce a chlapci šermují klackama.
Usmívala jsem se nad tím, jak šťastně vypadají i když nemají všechno, jsou chudí, a přesto tak moc veselé a šťastné.Říká se, že z koňského sedla je vše hezčí, ale to co jsem viděla při projíždění městem opravdu hezké nebylo.
Lidé umírali z hladu a byli nemocní, dřeli se a neměli co k jídlu.
Nic zde nerostlo, bylo to otřesné.
Jak může být lid tak hloupý a hnát sám sebe do záhuby.
Vzala jsem váček s penězi, který jsem měla přivázaný na opasku na šatech. Slezla jsem z Tamary a rozdala jsem peníze dětem a starým lidem, alespoň to by jim mohlo trochu pomoci.Nasedla jsem na mého milovaného přítele a rozjela se, co nejrychleji na zámek.
Doslova jsem letěla směrem kuchyně a nabrala chléb a zeleninu.
Nezapoměla jsem ani na jablka.Znovu jsem se rozjela do města a dala jídlo lidem. Měla jsem je ráda a nerada si připoušťím, jak mají těžký život mezi tím co my si žijeme, jako v peříčku i když ne tak docela...
Lidé mi děkovali a děti mi nosili kytičky a kamínky. Byla jsem ráda, že jim alespoň na chvíli můžu trochu ulevit.
Zpátky jsem jela o něco pomaleji.Hned, jak jsem přišla do zámku běžela jsem za otcem.
Ani jsem nezaklepala a rozrazila jsem dveře jeho pracovny."Katherino, neumíš zaklepat!!!"
"Víš, jak to vypadá ve městě?"
"Neumíš odpovídat! Ano vím! A co by jsi s tím asi tak chtěla udělat!"
"Copak nejsou žádné možnosti?"
"Jo jedna tu je. Ale jen jedna."
"Jaká?"
"Musela by ses provdat za někoho, kdo by se o tuto zemi postaral a finančně ji zabezpečil... A to po tobě nemůžu chtít."
"Záleží na mě osud království.
Jak se mám podle tebe rozhodnout?"
"Rozhodni se sama."
"Vezmu si kohokoli jen ať náš lid, takhle netrpí a naše kralovství nezanikne."
"Myslíš na všechny jen ne na sebe."
"Nejsem sobec a stejně bych si musela vzít někoho, koho nikdy nebudu milovat..."
"Vezmeš si krále Thomase. Je to dobrý a mladý panovník."
"Myslíš, že ten urozený chlap, co mě nesnáší si mě je ochoten vzít za ženu a strávit se mnou celý život?"
"Myslím, že ano. Kdo by si nechtěl vzít tak nádhernou ženu, jako seš ty. Navíc je ti už 18, víš kolik dívek je už v 16 i dříve vdaných? Už by ses měla vdávat"
"Víš o tom, že spolu nikdy nepromluvíme víc než 1 nebo 2 slova? Je hrozně moc chladný. Ale protože nejsem sobecká, namyšlená a rozmazlená královská dcera vezmu si ho. Ovšem pouze, jestli o mně bude stát."
"Zítra tam pojedeme."
"Už zítra? Ví o té možnosti matka?"
"Ano. Čím dříve, tím lépe. Jistěže ví."
"Dobře."Uklonila jsem se a vydala se do svých komnat.
Bloudila jsem chodbami zámku a přemýšlela nad tím, jestli by mě Thomas mohl mít, alespoň trochu rád.
A jestli se změnil.
ČTEŠ
Nečekaná Láska✔
Historical Fiction!!Varuji před tím, že tohle je pouze fikce, a také můj první příběh.!! P.S.: Pro hnidopichy... Nečtěte to... Jsem Katherina a je mi 18 let můj otec je králem menšího království. Problém je ten, že díky nedávné válce nemá království dostatek peněz a...