Wade Easter:
Bylo to úžasné. Konečně jsem jí řekl, co k ní cítím. Musel jsem na to myslet celou neděli. Bohužel hned po tom, co jsem jí to řekl se otočila a odběhla.
Flashback:
,,Že tě miluju," řekl jsem jí s tím nejširším úsměvem, který jsem dokázal. Ona se na mě také usmála a pohladila mě po tváři. V očích měla slzy a já se bál, že jsem řekl něco špatně.
Dala mi lehký polibek na tvář a s pouhým ,Já tebe také' odešla. Byl jsem tak šťastný, že mi to řekla také. Ale zároveň velmi smutný z toho, že odešla.
Ani jsem jí nestihl zastavit, a udělat to co jsem chtěla. Byl jsem hodně v šoku, proč odešla? Proč odešla, když mě podle jejích slov také miluje?
End of flashback
A teď ležím v posteli, je sedm hodin ráno a já se snad poprvé opravdu těším do školy. Doufám, že ona tam bude také a já si s ní budu moct promluvit.
Nebo jí možná i políbit. Neboo... Kurva na co to zase myslím? Zatřásl jsem hlavou, prohrábl si vlasy a šel se připravit.
U školy už mě čekal Nico. V poslední době to bylo velmi výjimečně, protože většinu času byl někde v tahu. Myslím si, že byl vždy s Tabby, ale vím, že on sám by to nepřiznal. Protože existují ty debilní gangy.
Ani nevím koho to napadlo, ale možná bych dal i ruku do ohně za to, že to byla Miranda nebo jak se ta kráva, s kterou jsem v patnácti chodil, jmenovala..
Vím, že na Win hodně žárlila*. A také kvůli ní jsem se nemohl Win omluvit a znovu se s ní kamarádit, protože jsem byl moc zaslepený láskou k té krávě.
,,Čau vole," s těmito milými slovy mě přivítal můj milovaný nejlepší kamarád. Asi se mu něco stalo,..
,,Čau. Víš, že ti něco chybí?" asi moc nepochopil, co mám na mysli, protože se mě zeptal nebo tedy spíše zavrčel: ,,Co by mi jako mělo chybět?"
,,Vážně nevíš?" nadzvedl jsem na něj jesno obočí a řekl to hlasem jako by byl úplný debil,... Což, jak jsem posléze zjistil, byla totální blbost tohle udělat. Protože ho to naštvalo ještě více,..
,,Kurva, tak co by mi mělo podle tebe chybět? Hmm..? Tak už se vymáčkni, sakra!" zakřičel na mě šeptem.
Teď jsem se ho opravdu bál. Popravdě to bylo snad poprvé, co jsem ho slyšel křičet. Vždycky byl úplně v pohodě s dobrou náladou a chladnou hlavou. To já jsem byl z nás dvou ten permanentně naštvaný.
,,Dobrá nálada," sykl jsem. Ten teda vážně umí zkazit náladu. Bylo to poprvé, co on zkazil náladu mně, většinou to bylo naopak.
Na toto mi Nico odpověděl jen naštvaným pohledem a drknutím loktem pod žebra.
,,Vole, co se ti stalo? Jsi to dostal? Nebo sis dlouho nezasunul?" zeptal jsem se ho s nadzvednutým obočím když jsem si zapaloval cigaretu u úst. Nico se na mě znechuceně podíval a nijak mi neodpovídal. Abyste to chápali tak Nico byl vždycky takový hodný kluk, i když si všichni mysleli pravý opak. Přeci jen má takový rošťácký vzhled a cigaretu snad nikdy neměl v puse a na párty se opil jen jednou a to na jeho sedmnáctiny.
Z mého rozmýšlení mě 'vzbudilo' Nicovo trhnutí sebou. Podíval jsem se směrem kam směřoval i jeho pohled a viděl jsem je.
Winter s Tabby. Šli jako královny. A také tak vypadali. Oběma dvěma to náramně slušelo!
Co mě, ale překvapilo bylo to, když kolem mě jen tak prošla. Jako by se mezi námi nic nestalo. Tedy ono se nic závratného i tak nestalo, ale navzájem jsme si vyznali lásku.
A také jsem si všiml, že Tabby měla úplně rudé a opuchlé oči, jako by celou noc nedělala nic jiného než brečela. Bylo mi jí celkem líto, ale to bylo snad to poslední na co jsem teď myslel. Mojí pozornost, ale zachytilo když se Tabby podívala na Nica a její oči zesklovatěli. Koukl jsem se tedy na Nica a podivil jsem se. On měl v očích též slzy, ale snažil se tvářit, že je úplně v pohodě. I když opravdu nebyl.
Potřásl jsem hlavou a koukl jsem se na Winter. Ta se na mě ani nekoukla, ale doufal jsem, že koukne.
Potřeboval jsem s ní mluvit.
•••
Nejdříve se chci omluvit za tolik sprostých slov,..:| :D
Poté vám chci moc poděkovat za všechny votes, reads a komentáře! Moc vám všem děkuji!^^
Poté Vás chci požádat. Včera jsem vstoupila do takového dobrovolnického spolku tady na Wattu. A my bychom byli moc rády kdyby jste nám dali follow a přečetli si zatím jen začátek naší knihy. Doufám, že se vám to bude líbit tak jako mně. Jde nám o lepší prostředí Wattpadu a doufáme, že se nám povede zlepšit alespoň o trochu. :) A naše jméno? BetterGeneration
Jinak už nás čeká jen epilog! Doufám, že se mnou zůstanete i u další knihy Little SECRET. :) Epilog vyjde do neděle a v pondělí bych chtěla vydat prolog. Napíši vám také to jak to bude s vydáváním příští měsíc. Bude to trochu komplikované,.. :/ :D
w/love
YOU ARE READING
LIBRARY ✔
Teen FictionONA - Holka s pověstí bad girl, která z celého svého srdce nenávidí JEHO. ON - Kluk s pověstí bad boye, který z celého svého srdce nenavidí JI. Oba mají jedno tajemství, které by jim zničilo image. UPOZORNĚNÍ - vulgarismy a občasné sexistické...