,,Já..."
Už jsem doufala v to, že konečně uslyším jméno toho mého kluka z knihovny s totálně úžasným-sexy-žhavým-holky-ze-mě-padají-do-kolen hlasem. Ale ono NE. Vždycky se musí něco pokazit.
,,Já..já... Já se moc o-omlouvám, a-ale za-zapomněl jsem si něco ve t-t-třídě.." řekl zakoktaně a bylo slyšet klopýtnutí vzad.
,,Za-zatím a-a-ahoj" opět se zakoktal a pak byl už slyšet jen jak se podrážky bot mého cukříka odráží od podlahy.
Smutně jsem si vzdychla. Opravdu jsem to dnes chtěla zjistit, ale je pravda, že je to asi lepší než bát zklamaná z toho, že je to třeba Albert.
Aby jste to pochopily, tak Albert je ten nejvíce nechutný a ošklivý kluk, kterého znám. Nevím, co na něm ty holky vidí. Jednou mě chtěl také dostat do postele, ale já se nedala! Když si vzpomenu na jeho přehnaně bledou pokožku na které má nekonečně mnoho pich, mastní zrzavé vlasy s pěšinkou uprostřed, dědkovské brýle s velmi silnými skly a tvář posetou akném. Tak je opravdu špatně a klidně bych snědla všechny ,spaghetti Bolognese' s jakou oblibou naše kuchařky v jídelně dávají tento název, patřící jednomu z mých nejoblíbenějších italských jídel, k nějaké béžové až nažloutlé kaši s ,vynikající omáčkou', skládajíc se z kečupu a vody. A aby toho nebylo mála, tak na to nastrouhají, nějakou tu gumu, aby to vypadalo jako sýr. Než se dotknout Alberta.
Nad touto představou jsem jen zhnuseně protřepala hlavou a s dlouhým povzdechem jsem se vydala pryč z knihovny.
•••
,,Hej...! Dávej pozor" zařvala jsem do obličeje náhodnému kolemjdoucímu, který se rozhodl do mě vrazit. Když jsem se koukla do obličeje zjistila jsem , že je to Nico. Celým jménem Nicolas Eastwood. Nejlepší kámoš té největší lidské pohromy v dějinách. Wadea Eastera.
,,Promiň" řekl a omluvně se na mě usmál. Já jsem jen zaraženě stála s pozvednutým obočím a ani bych se nedivila, kdybych měla otevřenou pusu do toho zajímavého písmene O.
,,Ty..T-t-tty jsi se m-mně p-ppráv-vě teď om-oml-omluvil?" vykoktala jsem ze sebe. Nebylo totiž obvyklé aby mezi sebou lidé z Jackie gangu s lidmi z Easter gangu komunikovali, natož se pak mezi sebou omlouvali. A už vůbec ne, že by se navzájem omlouvali jedni z hlavních v nich. V tomto případě to bylo tak, že se omluvil zástupce ,vedoucího' gang Easter, vedoucímu gang Jackie.
,,Jo je na tom něco divného?" divně se zašklebil Nico. Popravdě se mi nikdy nelíbil, ale podle všech holek a učitelek to byl druhý nejhezčí kluk po Wadeovi. I když to nerada přiznávám, tak musím uznat, že Wade je zatraceně hot stvoření, i když jak už jsem se zmínila výše je to i ta největší lidská pohroma.
,,Ne vůbec." řekla jsem jak nejvíce ironicky to šlo a hodila k tomu i ten nejironičtější úsměv na světě.
Zasmál se. A pak řekl něco, co mě velmi překvapilo.
,,Vlastně, Tě hledám." to mě opravdu zaskočilo.
,,Aaa... Proč mě hledáš?" zeptala jsem se nechápavě, zaskočeně a zároveň s tím i překvapeně.
,,No.. jen mě napadlo jestli náhodou nevíš, co se stalo Wadeovi?" nadzvedl obě obočí a já jsem se musela hlasitě a dlouze zasmát.
Když jsem se uklidnila tak jsem se pokusila mu nějak odpovědět, a povedlo se mi to! Na podesáté.
,,Proč bych to měla já vědět?"
•••
Slibuji! Že v sobotu tu bude další díl! :-)
Specko_07
YOU ARE READING
LIBRARY ✔
Fiksi RemajaONA - Holka s pověstí bad girl, která z celého svého srdce nenávidí JEHO. ON - Kluk s pověstí bad boye, který z celého svého srdce nenavidí JI. Oba mají jedno tajemství, které by jim zničilo image. UPOZORNĚNÍ - vulgarismy a občasné sexistické...