Multimedya-MasalI know You- skylar grey
Çok istediğim ve üstün çabalarım ve tüm senemi ineklikle geçirerek kazandığım üniversitede kim derdi ki Bay ukala, kardeşim başakla ve onun hoşlandığı her ders anlata anlata bitiremediği Berk canım abimle tanışacağımı.
Berk tamamen karanlıktan aydığınla geçişimde tek dayanağımdı.O şerefsizin bende bıraktığı yıkıntıyı kırıklıkların hepsini berk onarmıştı.
Hatta onun peşine bile düşmüstü bulup öldürene kadar dövücem o şerefsizi bile demişliği vardır, ama arkasında bıraktığı acıları tekrar yaşamak istemediğim için onu ikna ettim ve peşini bıraktı zaten bulamazdıda.
Bir den bire gitmem gerek diyip hayatımdan defolup gitmişti.Onun arkasında sadece bana acı kalp kırıkları bırakmamıştı.
O gittikten sonra iki yıl boyunca toparlanamamıştım içtigim haplar yemek yememem ve kendime zarar vermemle sürekli yataktaydım.
Beni bu zor zamanlarımda berk bulmuş elimden tutup içinde olduğum karanlıktan çıkarmıştı.
Başak tamamen eğlence dolu bir insandı, biz berkle cafede otururken onla ve kutayla tanısmıştık.Kutay ve başak kardeşlerdi.
Eskiden çok eglenceli yerinde duramayan biriydim taki o gittikten sonra herşey degişmişti.Sessiz sakin varlığı bile belli olmayan biri olmuştum.
Ama başak canım arkadaşım beni eski halime yeniden kavuşturmuş gülüşlerimin kapılarını yeniden aralamış beni onlarla buluşturmuştu.
Can ve Alp lede tanıştıktan sonra bir grup gibi birbirimizden ayrılmaz olmuştuk.Okuldaki herkes onlar ayrılmaz grup diye tanıtırdı yeni gelenlere bizi.
Annem ve babamdan tamamen bağımsız biriydim.Ailenin tek kızıydım, genellikle bana karışmazlar kararlarıma saygı duyarlardı.Annem inatçı ve dik başlılığımı babam dan aldığımı söylüyor hep.
Halimden memnundum çünkü bizim okuldakilerle uğraşmak için böyle oluyorsunuz istesenizde istemesenizde.
Kutaya bay ukala diyorum çünkü tam bir ukalanın teki.Bazen başakla kardeş olduklarına şüphe duyuyor değilim.
Başak eğlenceli neşe doluyken, Kutay sert ve katıydı.Tam bir inatçıydı, tamam bende inatçıyım ama ukala değildim kendisi gibi.Kutayı doğrudan anlatmam gerekirse bütün kızların gözdesiydi.Tamam kabul gözdesi olmama gibi bir durumu yoktu.
Vucudunun tamamı resmen kasdan oluşuyordu ve sexsi bir görünümü vardı ama bu ona uyuz olduğumu değiştirmezdi.
Boşuna yiyecek gibi bakmıyorlardı kızlar.Her gece altına aldığı kızlarla hava atıyordu beyfendimiz.Hayır anlamıyorum odalarında böcek görünce boğazlarını yırtana kadar bağıran kızlar kollarında bu öküzü gezdirmesi ayrı bir ironiydi.
*
Anlım ter içindeydi, parmaklarım alev alev yanıyordu.Başıma saplanan ağrıyla birden gözlerimi açtığımda Başak baş ucumda beni seyrediyordu.Şaşkınlıkla yatağımda doğrulurken başak birden dalgınlığının esiri altından kurtulup irkildi.
"Sakin" ol diye fısıldayabildim sadece.Boğazım bütün gece bağırmıs gibi ağrıyordu ve kuruydu.Acısıyla yüzümü eşkittiğimde anlayarak başucumdaki suyu bana uzattı ve içmeme yardım etti.
Kendimi toparlayarak ayağa kalkmaya çalıştığımda anlamadığım bir şekilde gözlerim karardı ve birden yatağa düştüm.
Ben daha ne olduğunu anlamadan başak çığlığıyla herkesi odama toplamıştı gözlerimi açmaya çalışırken bizimkileri gördüm.