NEMOC?

156 14 1
                                    

Když jsem se probudila, uvědomila jsem si, že hůř mi v životě nebylo. Pořád jsem měla v puse pachuť po zvracení. A to to vyvolalo. Vyběhla jsem ven a za jeskyní se znovu vyzvracela. Už jsem ani neměla co zvracet.

Pomalu jsem se vracela do jeskyně. Po cestě jsem potkala Niky. ,,Ty taky?" zeptala se. Kývla jsem. ,,Musely jsme něco sníst. Jinak si to neumím vysvětlit," řekla jsem. Kývla a pokračovaly jsme v cestě. V jeskyni jsem našla papírek.

Šli jsme nakupovat. Nemějte strach. Vlkodav je mrtvý a můžem žít v klidu. S láskou Andrew a Thomas.

Lehla jsem si a odpočívala. ,,Niky? Jsi vzhůru?" zeptala jsem se. ,,Hm?" ,,Myslela jsi někdy na budoucnost? Jako jestli bude s Tomem?" zeptala jsem se. ,,Myslela. Vím, že s ním nejsem kdovíjak dlouho, ale doufám, že si mě vezme," rozplývala se. ,,A ty?" ,,Já taky. Chodit s Andrewem je krásný, ale chtěla bych to posunout dál. Miluju ho a chci-" dál už jsem to nedořekla a běžela zase zvracet. A Niky hned za mnou. ,,Fuj!" stěžovala si. ,,Takovouhle nemoc jsem ještě nezažila," řekla jsem. ,,Karo? Mám takový pocit. A musíme hned jít," řekla.

Následovala jsem jí a došly jsme do jednoho krámu. Vedla mě až do drogerie. Chvíli hledala a pak našla co hledala. Těhotenský test Četla jsem na krabičce. ,,Nemyslíš snad...?" zeptala jsem se. ,,Ano, myslím," koupila dva a rychle jsme vyrazily do jeskyně. Po cestě jsme se stihly každá jednou pozvracet.

Použila jsem ten test a čekala jsem. Ať je negativní, ať je negativní. Prosila jsem v duchu. ,,Niky? Co budeš dělat, když ten test bude pozitivní," zeptala jsem se. ,,Já nevím, ale nechám si to," řekla. ,,Je nám devatenáct. Nejsme trochu mladý?" zeptala jsem se. ,,Jo. Ale Karo. Tohle je dar. Nezahodím ho. Ten test se začíná vybarvovat," řekla a já upřela pohled na tu plastovou tyčku. Objevil se obrazec a já zůstala jako opařená. Pozitivní. Vyděšeně jsme se na sebe podívali. ,,Jsem těhotná," řekly jsme obě na ráz

In Moonlight [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat