JIZVA

170 17 2
                                    

Před dvěma dny v laboratoři.
Andrew

,,Jestli se mě dotknete, sežeru vás," prskal jsem, ale věděl jsem, že nic moc nezmužů. Karo kde jsi. Miluju tě a čekám na tebe. Proběhla mi hlavou myšlenka. Myšlenky takovýhleho typu mi teď běhaly hlavou často.

Přišel ke mně zase nějaké doktor. Podle zástěry a skalpelu jsem poznal, že bude další pitvací operace. Došel až ke mně a odhrnul mi triko. Zařízl do mě skalpel a já zařval. ,,AU! Ty imbecile! Nemáš na práci nic jinýho, než řezání do lidí?" nadával jsem. ,,Ty ale nejsi člověk, jsi zrůda," odpověděl a otočil mě na břicho a zařízl se mi do zad a vyřízl kousek ledviny. Teda nejspíš to byla ledvina, poněvadž žádnej jinej orgán v těch místech neznám.

A takhle to pokračovalo dob doby než pro mě přišla má láska s přáteli.

***

Současnost
Kara

,,Tak co to je?!" zvýšila jsem hlas. ,,Nic, ty idioti do mě trochu řezali a sledovali jak se hojím. Nic to není. Kromě toho, musíme najít toho kdo je za ty vraždy zotpovědný," brání se. ,,Oni do tebe řezali? Děláš si srandu? A nepovažoval jsi za důležité mi to třeba říct!" vystartuju. ,,Nechtěl jsem tě tím zatěžovat," vykřikl na svoji obranu. ,,Tak ty jsi mě tím nechtěl zatěžovat?! Jsem tvoje přítelkyně. Když tě něco bolí, bolí mě to taky. Ledas bys to tak necítil!" výkřik u a slzy mi tečou proudem z očí. ,,Promiň lásko, už se to nestane," přišel ke mně a obejmul mě. Přimáčkla jsem se k němu. ,,Už mi nic nesmíš tajit, rozumíš?" řekla jsem skrze vzlyky.

,,Hej! Další vražda," řve Thomas a mává novinama. Jo, to že žijem v jeskyni, neznamená, že jsme odříznuti od civilizace. ,,Kde?" zeptá se Andrew. ,,Za městem," odpoví. ,,Kdo to kruci může být?" zeptám se. ,,Někdo hodně krutý," zašeptá Nicol, jako kdyby hluboce přemýšlela.

,,Niky? V pořádku?" zeptám se opatrně. Zavrčí a zuby se začínají prodlužovat. ,,Copak se děje?" zeptá se tom a objímá ji. ,,Já se pomstím. On za to zaplatí. Nebude vraždit nevinné," řekne, vytrhne se a uteče. ,,Co to říkala?" házím na kluky vyděšené pohledy. ,,Něco ve smyslu, že se pomstí," řekl skoprněle Andrew. ,,Musíme najít Nicol. Nechci, aby byla sama," řeknu. ,,Neboj, najdeme ji, ale měli bysme se přestat navzájem zachraňovat a mizet. Nebo nám ten zlozvyk zůstane," zachechtal se Thomas. Chytla jsem je oba za ruku. ,,Najdeme tě," zašeptala jsem, tak aby mě neslyšely. ,,Co to děláš," vzpouzel se Tom. ,,Nikdo se neztratí," řekla jsem.

In Moonlight [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat