,,Ne. Ty neumřeš," přeruší nás Tom. ,,Jak si můžeš být tak jistý," obrátí k němu své uslzené oči Nicol. ,,Protože toho vlkodava sám zabiju," pronesl Tom.
***
Druhý den jsme se vydali na lov. Hledali jsme vlkodava. Už jsme to všechno nechali zajít moc daleko. Zabijeme ho. Běželi jsme a najednou Niky zprudka zastavila. Já hned vedle ní. ,,Děje se něco?" zeptala jsem se. Koukala před sebe. ,,Niky?"
Otočila se a odběhla za strom. Šla jsem za ní. Zvracela. ,,Jdi. Tohle vidět nemusíš," vyhaněla mě. Chtěla jsem jí vyhovět a odejít, jenže najednou jsem měla v puse divnou pachuť. A pozvracela jsem se taky. ,,Co to sakra?" zakašlala jsem. ,,Nevím," odpověděla. Když jsme se trochu zlidštily hledali jsme dál. Netrvalo dlouho a zvraceli jsme znovu. ,,Co je to s námi?" zeptala se mě vystrašeně. ,,Já nevím. Zavolam klukům. Vrátíme se," řekla jsem a vytáhla mobil.
Došli jsme k jeskyni a uložily se ke spaní. ,,Asi je to nějaká viróza. Musíme se z toho vyspat," řekla jsem a doufala, že to tak je.
V ten samý čas: klučičí hledání
Andrew
,,Volala Kara. S Niky jim není dobře. Vrátily se zpátky," řekl jsem Tomovi, který zrovna zkoumal jednu stopu. ,,Hm... Cože jsi to říkal?" zeptal se nezaujatě. ,,Že jsme na to teď sami."
Našli jsme jeho stopu. Směřoval na východ. Běželi jsme za ním a po dvou hodinách stopování jsme ho konečně našli. ,,Jak říkala Kara. Je to hnus," zašeptal jsem Tomovi, když jsme ho špehovali. ,,Můžeš se přestat rozplývat nad svojí holkou? Chápu že je skvělá, ale teď se to sem nehodí," odpálkoval mě, ale já se nedal. ,,Skvělá v různejch partiích," zašklebil jsem se. ,,Vy jste spolu....." zčervenal se. ,,Hodněkrát........ Neříkej mi, že ty s Niky nikdy. Minimálně osmkrát mě v noci vzbudilo její vzdychání," setřel jsem ho. Jen zrudnul a protočil oči. ,,Co kdyby jsme se soustředili na toho chlápka a ne na sex s našima přítelkyněma," navrhl. ,,Zakecávej to jak chceš, pravdě neunikneš," řekl jsem a pak už jsem se plně věnoval vlkodavovi.
,,Jdeme na něj," řekl jsem a oba jsme vyrazili z křoví. Vrhli jsme se na něj a zuřivě se prali. Povedlo se mi dostat se na mě a začal mě dusit. ,,Po-oc," sípal jsem. Tom ho strhl a já ho chytil za krk. ,,A co teď příšero?" zeptal jsem se a vyčlenil na něj zuby. ,,Andrewe ovládej se," varoval mě Tom. ,,Neříkej mi co mám dělat," prskl jsem. Vzal jsem ho a začal mu drtit kosti. Teprva až měl roudrcený ruce a nohy zlomil jsem mu vaz. ,,Tak to by bylo," ulevil jsem si. ,,Máš tu lopatu?" zeptal jsem se Toma. Podal mi ji a já vykopal mělkou jámu a tu příšeru tam pohřbil.
Vrátili jsme se pozdě večer. Viděl jsem mou lásku jak leží a pousmál se. Vyšel jsem ven a můj nejlepší přítel mě následoval. ,,Jak dlouho se vlastně známe s Karou?" zeptal jsem se. Zamyslel se a odpověděl. ,,Budou to skoro dva roky a chodíš s ní asi rok a půl proč?" zeptal se. ,,Jen jsem tak přemýšlel. Chci s ní rodinu, ale nevím jestli není moc brzy," zašeptal jsem. ,,Ty taky?" zeptal se Tom. Vrhl jsem na něj nechapavý pohled. ,,Chci si Niky vzít. Neznáme se tak dlouho, ale vím, že s nikým jiným být nechci," řekl a já měl bradu u kolen. ,,Ty se chceš oženit?" zeptal jsem se. ,,Proč jsi mi to neřek?" ,,A tys mi to řek? Vidím jak na sebe s Karou koukáte. Neříkej mi, že to nechceš," řekl. ,,No brácho, musíme se vydat pro prstýnky," usmál jsem se.
ČTEŠ
In Moonlight [DOKONČENO]
WeerwolfKara je obyčejná dívka. Alespoň do doby, než zažije událost, která jí změní život. Pokouše ji Vlk. 21.12.2016- #4 ve VLKODLACI 19.12.2016-#9 ve VLKODLACI