Chtěla jsem Vám říct, že 500 jsme už překonali během 24 hodin, co takhle teď tu 1000? Byla bych štěstím bez sebe. Jste úžasní. Možná za překonání dalších hranic začnou připravovat novou knížku. Díky všem a díky za tu 500. :) Teď už ke kapitole.
Papa :*
stera_02Přiblížili jsme se k laboratoři a hledali vchod. Nikde nic. ,,Kudy se tam leze?" zašeptám k Andrewovi. ,,To nevím." ,,Hele, než tam na ně vlítneme, slib mi, že když půjde do tuhýho utečeš," řekl. ,,Nenechám tě tam," odporovala jsem. ,,Slib mi to." ,,Dobře," řekla jsem zkroušeně. Sledovali jsme a po chvíli se na nás usměje štěstí. Laborantka. Přišla ke stěně a přitiskla na ní ruku. Otevřela se a ona vešla dovnitř. Rychle jsme tam vlezli za ní. Proběhli jsme chodbou a hledali nějaké stopy, kde je ukrývají. ,,Oddělení A, sektor 3, trezor 5C. Přečtu jedný ženský z papíru.Podle fotek mi bylo jasný, že jde o Niky a Toma.
Ručkovali jsme po tyčích na stropě. Když jsme našli Áčko, seskočili jsme dolů a zahnuli za roh, kde údajně měl být sektor 3. ,,Pozor," zašeptá Andrew. ,,Laser." Naštvu se proskáču tím jak gazela. Andrew na mě z druhé strany kouká jak na zjevení. ,,Neřekla jsi že tohle umíš," hvízdne. Pokrčím rameny a vypnu bezpečnostní lasery. ,,Tudy," ukážu a vypravíme se k trezoru 5C.
Vejdeme dovnitř. ,,Niky? Tome?" vykřiknu a běžím je rozvázat. ,,Musíme odsud," řekne Andrew. Vezmu Niky na ramena a Andy vezme Toma. Proběhli jsme chodbou. A za rohem na nás čekala ochranka.
Položila jsem Niky a rozběhla se k nim. Pravým hákem jsem jednomu zlomila nos a kopancem do břicha jsem oddělala druhého. Andrew se mezitím postaral o další čtyři, jenže ten s tím zlomeným nosem spustil poplach. Popadli jsme oba vlkodlaky a běželi co nejdřív k východu. Za námi už běželo asi 200 ochránců. Andrew mi podal Toma a otočil se k nim čelem. ,,Běžte, zpomalím je," řekl. Chytla jsem Toma a co nejrychleji jsem se belhala ven. Vypadly jsem na trávu pře laboratoř a já se zvedala a chtěla jít Andrewovi na pomoc. Thomas mě však chytil. ,,Nemůžeš tam," zakázal mi. Dveře se zavřeli a já viděla Andrewa. Obklíčili ho a píchli mu nějaké svinstvo. Omdlel. ,,Néé! Nechte ho napokoji!" řvala jsem.
Během chvíle se ve mně vzedmula taková zlost, jako ještě nikdy. ,,Miluju tě a zachráním tě. To přísahám."
ČTEŠ
In Moonlight [DOKONČENO]
WilkołakiKara je obyčejná dívka. Alespoň do doby, než zažije událost, která jí změní život. Pokouše ji Vlk. 21.12.2016- #4 ve VLKODLACI 19.12.2016-#9 ve VLKODLACI