Δεν ξέρω γιατί άργησα να το ανεβάζω..ΣΥΓΝΩΜΗΗΗ!😭😭
Με κατεβάζει απαλά από τα κάγκελα και με κοιτάζει γλυκά λες και του έδωσαν το καλύτερο δώρο στην ζωή του.
Του χαμογελάω και με κατευθύνει σε κάτι μαξιλαράκια στο πάτωμα,λίγο πιο πέρα από το τραπέζι.Εκεί είχε διάφορα κεράκια και φαναράκια.Μα τι γλυκό😭!
Κάτω από τα μαξιλάρια είχε ένα μεγάλο..χμμ..σεντόνι;Μπορεί και χαλί.
Είχε και ένα χαμηλό τραπεζάκι πάνω από το χαλί,γωνιακά ώστε να καθόμαστε στη μέση και είχε πάνω μια πιατέλα με διάφορα σοκολατάκια και κεκάκια!
Μου προσφέρει ένα κέικ με σαντυγί και τρούφα σοκολάτας.
Τον ευχαριστώ φλερτάροντας τον με τα μάτια μου και ξανακάνει μια απαλή υπόκλιση.
Όσο το έτρωγα δεν με ενοχλούσε,διότι έτρωγε και αυτός μαζί μου.
Έχει φάει ήδη δύο ενώ εγώ ακόμα είμαι στο μισό...Αγόρια!
Ν-Ωραίο το μαμ;
Μου λέει και δεν μπορώ απλά να συμφωνήσω γελώντας.Μ-Eσύ το έφτιαξες;
Ν-Όχι ακριβώς..με βοήθησε η αδερφή μου.
Μ-Πόσα αδέρφια έχεις;
Ν-Μόνο αυτή έχω,είναι μεγαλύτερη.Λέγεται Νάντια.Ξέρει ότι όταν πρόκειται για περιπτώσεις πάντα με βοηθά.
Οοο...
Την συμπάθησα κιόλας.😁
Του χαμογελάω και συνεχίζεται η συζήτηση μας ωραία και ενθουσιώδες γιατί έχουμε κοινά. Όχι πολλά..αλλά αρκετά.
Μιλήσαμε γενικώς για τις οικογένειες μας.Έχει μαι μητέρα ελληνίδα και έναν πατέρα Αμερικανό.Είναι χωρισμένοι και ο πατέρας του μένει Καλιφόρνια,Η.Π.Α.Έχει και δυο σκυλάκια.Δεν θυμάμαι ράτσες.Νομίζω ένα χάσκι και ένα golden retriver(δεν ξέρω αν γράφεται έτσι πάντως έτσι λέγεται γκόλντεν ριτρίβερ).Τον ρώτησα αν του αρέσει εκεί και μου είπε πως θα ήθελε να πάει.Μπορεί να πάει για καλοκαίρι ,να περάσει τις διακοπές του ή για να σπουδάσει εκεί.
Μετά έτσι όπως καθόμασταν και μου μιλούσε,εγώ είχα βγάλει τη κάμερα μου και τον τραβούσα"αυθόρμητες φωτογραφίες".Ήταν τόσο όμορφος ειδικά όταν τον έπιασα να χαμογελάει.
Για μια στιγμή κοιτούσα μια φωτογραφία του,στην κάμερα μου,γεμάτη χαρά και έπρεπε να με σκουντήσει για να ξυπνήσω.
Το ήξερε πως τον τραβούσα,αλλά δεν με σταματάγε.Στην αρχή έδειχνε αρνητικός και έβαζε τα χέρια του μπροστά αλλά το συνήθισε.
BẠN ĐANG ĐỌC
Forced
Lãng mạnFeature :Cameron dallas+magcon boys "Η χειρότερη μου μέρα...η μέρα που έφυγες και εσύ..που πήγες;Γιατί δεν σε βρίσκω;Γιατί νε άφησες να ζω στα απωθημένα και στα χαμένα;Θα σε ξαναδώ;Μου λείπεις.Άραγε να σου λείπω;Σ'αγαπω...το ξέρεις;" Η Ματίνα,ένα κο...