Ματίνας/Πλευρά
Είμαι τώρα στο κλαμπ και περπατώ προς το τραπέζι μας με την Μαρία.
Όλοι κάθονται στο τραπέζι μαζί και τα κορίτσια αλλά ο Κώστας λείπει.Μαρ-Ήρθαμε και εμείς..έξω ήταν τελικά.
Μ-Εε..Γιάννη δεν τους είπες ότι ήμουν έξω;
Γ-Γιατί μου το είπες;
What?Με δουλεύει;Μ-Εε...ναι;
Μαρ-Που είναι ο Κώστας;Τον είδα πριν να φωνάζει που ρίξανε το τραπέζι.
Λέει και εγώ κοιτάζω το άδειο τραπέζι μας,όπου και η Μαρία με βάζει και κάθομαι στο καναπέ,δίπλα της και του Γιώργου.Γιω-Νομίζω πήγε μέσα,στο μπαρ.Ή δεν ξέρω..
Μαρ-Πφφ..
Μ-Γιάννη;Δεν μου απάντησες.Δεν άκουγες τι έλεγα στο κινητό;Χελλοόυυ.
Λέω και αυτός πίνει το ποτάκι του.Δεν με ακούει παιδιά...εκτός και αν το κάνει επίτηδες...Δίκιο έχει ο Νίκος...μαλ#κ*ς είναι..."Δεν είναι αυτός που δείχνει"Λες;
Μ-ΓΙΑΝΝΗ!
Λέω και επιτέλους με κοιτάει.
-ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ Γ#ΜΩΤ*!!
Λέω και σηκώνομαι όρθια.Οι γύρω μου με κοιτάζουν σε φάση😮.Ε-Ματίνα..κάτσε κάτω.
Μου λέει προς τα ψιθυριστά αλλά την αγνοώ.Γ-Τι έγινε;
Μ-Καλά...ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ;;;ΆΜΑ ΈΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΑΥΤΑΚΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΤΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ!!!
Του λέω και παίρνω την τσάντα μου.
Φεύγω και εκεί που τρέχω έξω κλαίγοντας ,πέφτω πάνω σε ένα γερό κορμί αλλά το αγνοώ και βγαίνω έξω.
Γιατί κλαίω;Νεύρα..Ν-Ματίνα!!;;
Φωνάζει ο Νίκος ,ερωτηματικός και τρέχει και αυτός στο μέρος μου.Νομίζω έπεσα πάνω του...πριν....Νομίζω...
Ακόμα τρέχω και όταν σταματάω είναι επειδή τα σανδάλια μου με πονάν.Τα βγάζω και τα κρατάω στο χέρι μαζί με το τσαντάκι μου.
Σκουπίζω τα δάκρυα με το χέρι μου και βλέπω μασκάρα.
Μπράβο..θα πας σπίτι κλαμμένη.
Ν-Γ$μώτ* ΜΑΤΊΝΑ!!
ΟΜΤΖ..Με ακολουθεί;Σταματάω και γυρνάω,όταν αυτός καταλάθος πέφτει πάνω μου.Ομτζ...δεν το περίμενε ότι θα σταματήσω.
Πάμε να πέσουμε και οι δύο αλλά ευτυχώς κάπου πιάνεται και μας κρατάει και τους δυο.
Ν-Γαμ$...σόρρυ.
Μου λέει και με αφήνει.Μ-Δεν πειράζει.
Του λέω και φτιάχνομαι.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Forced
RomanceFeature :Cameron dallas+magcon boys "Η χειρότερη μου μέρα...η μέρα που έφυγες και εσύ..που πήγες;Γιατί δεν σε βρίσκω;Γιατί νε άφησες να ζω στα απωθημένα και στα χαμένα;Θα σε ξαναδώ;Μου λείπεις.Άραγε να σου λείπω;Σ'αγαπω...το ξέρεις;" Η Ματίνα,ένα κο...