45~Κεφάλαιο

73 8 2
                                    

Ν-Μαλ@κα...αρχίδι!!
Του λέω και του δίνω άλλη μια μπουνιά στο πρόσωπο.Μέχρι τώρα του έχω δώσει αρκετές για να είναι νευριασμένος.

Δεν κάθεσαι να μου την αλήθεια εε;;;Αυτά παθαίνεις.

Άλλη μια τραβηξιά μαλλιού..

Γ-Γαμ#..φύγε από πάνω μου.Και άκου με..
Λέει καθώς τον έχω πιάσει κεφαλοκλείδωμα και του τραβάω το μαλλί.

Σταματάω και απομακρύνομαι νευριασμένος.

Ν-Μην πεις ψέματα!
Του φωνάζω και αυτός προσπαθεί να τακτοποιηθεί .

Γ-Δεν την φίλησα ..ποπο!!

Ν-Μ#λ*κα...ΣΚΑΣΕ!
Λέω και πετάγομαι πάλι πάνω του.

Δεν είμαι μόνο νευριασμένος μαζί του λόγω της Μαρίας..αλλά και για την Ματίνα!Πως μπορεί και τρέχει από πίσω της..;πως μπορεί και της στέλνει τέτοια μηνύματα..;Αλλά..τι με νοιάζει εμένα;Λέω από μέσα μου και χαμηλώνω την ταχύτητα που ρίχνω μπουνιές.
Φίλε την γουστάρεις😉😉😉.ΣΚΑΣΕ!

ΟΥΤΕ ΚΑΝ!

Γ-Ρε φίλε ηρέμησε..
Μου λέει και όντως προσπαθώ να ηρεμήσω,ενώ αυτός με κάθε τρόπο προσπαθεί να ξεφύγει από μέσα μου.
-Δεν την φίλησα..μόνο χορέψαμε!
Και με σπρώχνει πίσω.
-Πότε έγινες τόσο βίαιος;Αποκλείεται να φταίει μόνο η Μαρία.

Ν-Δεν σε ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ!
Του φωνάζω και απλά πιάνω τις μελανιές μου.Καλά που έτρεξε καθόλου αίμα...

Γ-Κοίτα..θέλω να πάω σπίτι μου..να φάω,να ετοιμαστώ για αύριο..μην μου τρως τον χρόνο μου.Αν συμβαίνει το οτιδήποτε άλλο..απλά πες το μου.Ήδη ξεσηκώσαμε την γειτονιά!

Ν-Να σου πω ρε π#π..
Λέω αλλά με σταματάει μια παρουσία δίπλα μου.

Μ-Παιδιά τι γίνεται εδώ μεσημεριάτικα;!
Βλέπω την Ματίνα να έρχεται προς το μέρος μας.
Λέει ξαφνιασμένη,καθώς με κοιτάζει από πάνω μέχρι κάτω,φτάνοντας στις μελανιές μου.Μετά εξετάζει και τον Γιάννη για λίγο αλλά γρήγορα αλλάζει πορεία και με ξανακοιτάζει επίμονα.

Γ-Ματίνα...απλά..λύνουμε τα προβλήματα μας...φύγε.

Μ-Είστε έξω από το σπίτι μου,πως να φύγω;Μιλάτε σοβαρά τώρα;

Γ-Οκ..ξαναμπές μέσα!

Μ-Ναι αλλά...

Γ-Μπες..είμαστε καλύτερα.Ναι.., δώσαμε κάτι ελαφρά χτυπηματάκια αλλά ως εδώ.Έλα δεν μας ξέρεις;

Μ-Καλά..δεν τα λες "ελαφρά χτυπηματάκια"..τέλος πάντων.Αν ξανακούσω κάτι..

Γ-Ντάξει ..τράβα !
Της λέει και φεύγει.Ουφ...δεν ενδιαφέρθηκε πολύ..όπως η Μαρία😑.

ForcedOù les histoires vivent. Découvrez maintenant