Ωπ..θα νομίζετε τι συμβαίνει τώρα.Λοιπόν...δεν ξέρω γιατί πως...και τσαντίζομαι στην ιδέα ότι 6 κεφάλαια δεν ανεβήκανε ποτέ και εγώ νόμισα πως είχαν ανέβει.Εκεί που γράφω (στο edit)μου δείχνει πως έχουν δημοσιευτεί(32,33,34,35,36,37)
κεφάλαια αλλά δεν είχαν προβολές και αστεράκια.Και απόρησα.Και μετά από μέρες η αδερφή μου ,που είναι επίσης αναγνώστρια ,μου είπε πως πάει κατευθείαν από το 31 στο 38😮😡.Συγγνώμη σε όλους αλλά να ξέρετε πως αυτά τα κεφάλαια είναι αυτά που δεν ανεβήκανε ποτέ.Θα το αναφέρω και στο 31 κεφάλαιο να είσαστε ενημερωμένες ότι αλλάζει η σειρά.Συγγνώμη..😭😭αλλά δεν έβγαζαν νόημα😯!Θα ανεβάσω και τα υπόλοιπα.Καλή ανάγνωση😕."Ντριν Ντριν"
Το ξυπνητήρι χτύπησε,για το απόγευμα.Κοιμόμουν όοολλλοοο το μεσημέρι.Είχα βάλει ξυπνητήρι να χτυπήσει στις 6 αλλά..είναι 7😮😮.Προλαβαίνω έτσι;Τι ώρα θα πάμε..δεν ρώτησα😷!Whatever...
Σηκώνομαι από το κρεβάτι νυσταγμένη και σταματάω το ξυπνητήρι που δόναγε απ'το τηλέφωνο μου.Μετά παίρνω το κινητό όπου βλέπω δύο μηνύματα να μου έχουν σταλεί.Ανοίγω και βλέπω ένα από τον Γιάννη και ένα..από τον Δημήτρη;
Οκέυ...
Ανοίγω πρώτα του Γιάννη :
Γ<Να είσαι έτοιμη στις 9..θα σε περιμένω κάτω ❤.
Καρδιά;Εμ..ναι σωστά..φίλοι είμαστε😅😓!
Μ<Οκέυ😘
Του έστειλα...εμ..ναι..λίγο υπερβολικό ..αλλά θα το καταλάβει επειδή δεν του έστειλα αυτό😚ή αυτό😗!!Γαμ#το...νιώθω πως του δίνω περιθώριο για σχέση.Δεν θέλω να χαλάσουμε το friendzone ,που έχουμε χτίσει και με αυτά που κάνω σίγουρα το πετυχαίνω!
Σηκώνομαι και αρχίζω να ετοιμάζομαι.
Μετά από μία ώρα:
Είμαι έτοιμη πια!Έχω ισιώσει το μαλλί μου και το άφησα κάτω.Το μακιγιάζ μου έχει μολύβι,λίγο αϊλάινερ,make-up,foundation ,μασκάρα και κραγιόν κόκκινο.Το παράκανα αλλά..θέλω να τραβήξω την προσοχή σήμερα!Όχι ότι τις άλλες φορές δεν το πετύχαινες...
Είναι 8:13 η ώρα και έχω φρικάρει.Και αν με πάει με την μηχανή...αν χαλάσει το μαλλί μου;..αν βρέχει και το μακιγιάζ μου χαλάσει;...αν..και αν .. και αν ηχούν στο νου μου και με έχουν αγχώσει.Αποφασίζω να πάω στο σαλόνι από το να κάθομαι εδώ και να κοιτάζομαι στον καθρέφτη.
Βγαίνω έξω και πριν προλάβω..
Γ1-Ποπο..το παιδί μου μεγάλωσε😣😢😭😟😱.
CZYTASZ
Forced
RomansFeature :Cameron dallas+magcon boys "Η χειρότερη μου μέρα...η μέρα που έφυγες και εσύ..που πήγες;Γιατί δεν σε βρίσκω;Γιατί νε άφησες να ζω στα απωθημένα και στα χαμένα;Θα σε ξαναδώ;Μου λείπεις.Άραγε να σου λείπω;Σ'αγαπω...το ξέρεις;" Η Ματίνα,ένα κο...