12~Κεφάλαιο

182 19 2
                                    

Σταμάτησε το φιλί και συνεχίσαμε να χορεύουμε.Μετά από κανά 20λεπτο:

Μ-Κουράστηκα...

Δ-Κάτσε λίγο μαζί μου..αφού φεύγεις...δεν θα έχω ευκαιρία να σε ακουμπήσω..να σε φιλήσω..να νιώσω αυτά τα χέρια πάνω μου...
Τι κοιτάς έτσι;

Μ-..Συνέχισε...😶.

Δ-Να με κοιτάς με αυτά τα μάτια...να με κάνεις να κοκκινίζω σε στιγμές που...δεν περίμενα ποτέ να κοκκινίσω..Να χοροπηδάω στα παιδάκι για να σε έχω για μια στιγμή ..να σαν το τραγούδι..Jumpman..😂

M-Είσαι πολύ γλυκός...χαχαχ...είσαι το jumpman μου😘.

Πάω να τον φιλήσω πεταχτά στο μάγουλο,όταν αυτός γυρνάει απότομα και με φιλάει στα χείλη.Jumpman jumpman,μέσα μου ηχούν οι στίχοι..Τι καλός που είναι...!Τώρα τον χάνω...πρέπει να μετακομίσω στο χωριό μου, με τους συγγενείς μου..😡!

Αρχίζω να τον φιλάω πιο παθιασμένα,θέλω να τον νιώσω..Τον αγαπώ...να του το πω;Θα είναι η τελευταία, λογικά, μέρα που τον βλέπω..Μήπως να τον χωρίσω;Δεν θέλω αλλά...δεν μπορώ να τον έχω ενώ είμαστε χίλια μίλια μακριά..ούτε θέλω να τον χωρίσω ,μην τον πληγώσω.Ουφ...τι να κάνω;Να πάρω μια δεύτερη άποψη;Να ρωτήσω την Γεωργία;Μάλλον..όχι, διότι θα μου πει να τον χωρίσω!Θα μου πει πως θα βρω καλύτερο εκεί,στο χωριό !

Σταματάει να με φιλάει και με κοιτάει.Μπορεί να κατάλαβε ότι όντως είμαι κουρασμένη αφού μετά από όλες αυτές τις σκέψεις που έκανα ,υπνωτίστηκα και με φιλούσε μόνο αυτός😂.Ντροπή...😶😔.

Δ-Εε..
Λίγο άβολα..

Μ-Εμ..πάμε να κάτσουμε;
Καταστρέφοντας αυτή την άβολη κατάσταση..!

Δ-Ναι ναι .

Και κατεβαίνουμε από την πίστα.Προχωράμε προς το τραπέζι μας και καθόμαστε.

Εντομεταξύ η Γεωργία ήταν ήδη εκεί,πίνοντας ένα martini.
Η γιαγιά μου που είναι;

Κοιτάζω γύρω γύρω το κλαμπ και την εντοπίζω ,στο μπαρ να πίνει και να την φλερτάρουν άντρες.Έλεος...

Μ-Δημήτρη..έρχομαι σε ένα λεπτό.!Οκ;

Και κατευθύνομαι προς το μπαρ..ποπο..ρε γιαγιά;

Μ-Γιαγιά;;Τι κάνεις εκεί;Εμ..γεια σας..
Λέω στους άντρες δίπλα της.
-Μπορείτε να πηγαίνετε...δεν σας θέλουμε άλλο στην παρέα μας!

ForcedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum