Νίκος/Πλευρά
Ν-Ρε δεν είναι εδώ!Έχουμε ψάξει στις τουαλέτες ,σε όλα τα τραπέζια, στο μπαρ..Που αλλού να είναι;
Π-Την γ$μη@α!
Ν-Εε..προφανώς!Να σου πω..τηλέφωνο δεν έχει ο μικρός;
Π-Έχει.
Ν-Και γιατί δεν τον παίρνεις;
Π-Θα το ακούσει;
Ν-Για δοκίμασε!Τι ηλικία είναι;
Π-12.
Ν-Έκτη δημοτικού;
Π-Ναι.
Ν-Εε πάρ'τον!
Προχωράμε προς την έξοδο και κοιτάζω στην πίστα.Να'τες...οι κοπέλες...χορεύουν αρκετά προκλητικά..
-Μ#λ*κα..κοίτα τα κορίτσια!
Λέω στον Πάνο.Π-Τι;
Λέει με το τηλέφωνο στο αυτί.
-Ωπα....η Ευαγγελία κουνιέται έτσι;Ν-Ναι..Ομτζ..Πάμε εκεί..!
Π-Ααα..να'τος ο Μάνος!
Λέει και τον δείχνει στην άκρη της πίστας τον αδερφό του που βρίσκεται με δύο φίλους του να ψαχουλεύουν...κοπέλες.Π-Μανώλη!!!
Φωνάζει και πάει προς το μέρος του.Εγώ πάω στην Μαρία..ή στην Ματίνα...όχι στην Μαρία ΠΑΣ!
Τι στο καλό;Τι μου βάλανε μέσα στο ποτό..;Είμαι πίσω από την Μαρία και απέναντι της είναι η Ματίνα όπου και με αντικρίζει.
Ν-Μαρία;
Της λέω και γυρνάει.Μαρ-Έλα μου;
Λέει και πιάνει τον σβέρκο μου.
Την απομακρύνω.Ν-Πάμε να κάτσουμε..ελκύεις πολλούς και ξέρεις πως δεν θα τα βάλω με όλους!
Μαρ-Άσε ...εσύ δεν τα βάζεις με όλους;
Ν-Χεχ..ναι..Πάμε όμως.
Βαριέμαι να της την πέσω τώρα.Μαρ-Όχι..θέλω να χορέψω με τις φίλες μου.
Ν-Χόρεψες!Έλα πάμε..βαριέμαι μόνος.
Της λέω εννοώντας το.Μαρ-Λίγο ακόμα..χόρεψε μαζί μου!
Ν-Έλα..ξέρεις ότι δεν μου αρέσει να χορεύω.
Μαρ-Μμ..
Μου λέει καθώς μου χαϊδεύεται.Ν-Μαρία!
Της λέω σαν παιδάκι που βαριέται και κλαψουρίζει...όχι τόσο κλαψουριστά.Μαρ-Χμμ..Καλά.
Λέει νευριασμένα και ηττημένα.
-Θα με κεράσεις όμως ποτό;Ν-Η γνωστή Μαρία!
Λέω και γελάμε.Μαρ-Κορίτσια!;Πάω να κάτσω!
Λέει δυνατά ώστε να μπορέσουν να την ακούσουν αλλά άδικα.Μετά δοκιμάζει άλλη μέθοδο,με τα χέρια και επιτέλους καταλαβαίνουν.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Forced
RomanceFeature :Cameron dallas+magcon boys "Η χειρότερη μου μέρα...η μέρα που έφυγες και εσύ..που πήγες;Γιατί δεν σε βρίσκω;Γιατί νε άφησες να ζω στα απωθημένα και στα χαμένα;Θα σε ξαναδώ;Μου λείπεις.Άραγε να σου λείπω;Σ'αγαπω...το ξέρεις;" Η Ματίνα,ένα κο...