Νίκος/Πλευρά
Γαμ#το...γιατί το έκανα αυτό με το τραπέζι;..Την έχω βάψει αλλά δεν με πολυπειράζει.Μου την σπάνε τα μικρά.Πολύ!Δεν θα άντεχα να τα ακούω να μιλάνε και να κάθονται δίπλα μου..απλά δεν θα άντεχα.Εγώ ήρθα εδώ να κάτσω με την παρέα μου και ασχολιόντουσαν όλοι με γκόμενες ή με...κάτι άλλο εκτός από εμένα.Ποτέ δεν με έχουν ρωτήσει αν είμαι καλά ή τι έχω.Γιατί πολύ απλά δεν νιώθουν.Δεν τους νιώθω φίλους μου,μόνο και μόνο για να το παίξω κάποιος..Αα..και αν με ρωτήσουν αν είμαι καλά ,και τους απαντήσω ότι είμαι καλά δεν θα ασχοληθούν καν να με πιέσουν για να μάθουν αν ΟΝΤΩΣ είμαι καλά.Και εγώ θέλω αυτό το άτομο.Αυτό τον άνθρωπο να με πιέσει για να με μάθει,να με καταλάβει,να με νιώσει ,να κλάψει μαζί μου αλλά ξέρω πως δεν θα τον βρω με αυτήν την γ$μ* παρέα!
Επίσης τώρα τελευταία με εκνευρίζει πολύ ο Γιάννης..ΠΟΛΥ!Μου την σπάει η ασχημόφατσα του..τα χέρια του που ακουμπάνε..ξένα σώματα...γαμ*τ#..αυτά τα χέρια του..θέλω να τα πετσοκόψω, να τα κάνω κιμά!Δεν τον θέλω να ακουμπάει έτσι κορίτσια...Όχι συγκεκριμένα την Ματίνα..αλλά..γενικώς.Έτσι όπως φλερτάρει τις κοπέλες..την δικιά μου κοπέλα.Μου έρχεται να του σπάσω την μούρη.Τι τους αρέσει σε αυτόν;Γιατί όλες πιστεύουν ότι είναι καλό παιδί και μπλα μπλα μπλα...ΜΠΟΥΡΔΕΣ.
Ρουφάω και άλλο από το τσιγάρο μου και κοιτάζω την θάλασσα,μπροστά μου.Τόσο γαλήνια ,τόσο ...ήρεμη..γιατί να μην μπορέσω και εγώ να νιώσω έτσι για μια στιγμή;Γιατί πρέπει όλα τα σκατά να είναι πάνω μου;
Ακούω χαλαρά βήματα από τακούνια και απλά τα αγνοώ.Θα είναι καμιά γκόμενα που θέλει να μου την πέσει.
Ξέρεις τι κάνεις."Πάρε δρόμο,δεν θέλω γαμήσι,πηδήξου"Και έτσι φεύγουν.😉Όμως δυστυχώς αυτή η κοπέλα έρχεται και κάθεται δίπλα μου.Μπορώ να νιώσω την ζεστασιά και τον ιδρώτα της να με καίει αλλά απλά δεν ασχολούμαι με το να μάθω ποια είναι.
Μ-Γεια.
Η Ματίνα....μάλιστα.Ν-Γεια.
Της λέω χωρίς ακόμα να την κοιτάξω.Ρουφάω λίγο ακόμα από το τσιγάρο μου..Τώρα περιμένουμε από μια γκόμενα τέτοια να σε ρωτήσει τι έχεις,γιατί το έκανες αυτό..κ.τέτοια.Αλλά...κοιτάξτε τι ρωτάει->Μ-Μπορώ να έχω ένα τσιγάρο;
Μου λέει και δεν μπορώ απλά να γελάσω..Ν-Με δουλεύεις;
Τώρα έχω οπτική επαφή μαζί της.Με κοιτάει σαν να προσπαθεί να ελέγξει το συναίσθημα μέσα μου.Με κοιτάει λες και φοβάται πως αυτό που είπε είναι λαθος..μην ντρέπεσαι κοπέλα μου.Απλώς!
DU LIEST GERADE
Forced
RomantikFeature :Cameron dallas+magcon boys "Η χειρότερη μου μέρα...η μέρα που έφυγες και εσύ..που πήγες;Γιατί δεν σε βρίσκω;Γιατί νε άφησες να ζω στα απωθημένα και στα χαμένα;Θα σε ξαναδώ;Μου λείπεις.Άραγε να σου λείπω;Σ'αγαπω...το ξέρεις;" Η Ματίνα,ένα κο...