One day with mom.

270 13 6
                                    

Razele de lumină ce s-au strecurat în camera mea îmi deranjează somnul şi acum îmi aduc aminte că am adormit instantaneu aseară. Îmi trag cearceaful cu care m-am acoperit aseară peste față încercând să mai dorm puțin, dar este în zadar se pare că somnul m-a părăsit.

Mă ridic cu greu din pat îndreptându-mă către bagaje pentru a căuta ceva haine. După ce am răscolit aproape toate bagajele mi-am ales o pereche de colanți negri , un tricou alb mai larg şi un set de lenjerie neagră. Pornesc în cautarea băi, după ce o găsesc îmi las hainele murdare să cadă de pe mine. Intru în duş şi fixez apa la temperatura perfectă.

Duşul meu a durat aproximativ 45 de minute. Acuma mă aflu în bucătărie aşteptând ca mama să gate micul dejun.

-Unde este tata?, o întreb pe mama, când observ că nu mai are de gând să apară.

-A plecat la noua companie.

-Deja? Doar ce am ajuns, spun destul de uimită

-Da, au avut nevoie de el.

Decid să nu mai pun şi alte întrebări şi să mă apuc să mânânc.

-Scumpo, au sunat cei de la liceu, ti-au acceptat transferul.

-Serios? Întreb uimită, nu prentru că mi-au acceptat transferul şi pentru că au acceptat aşa de repede.

-Da, începi de luni, grozav deci mai am trei zile la dispozitie.

Părăsesc bucătăria şi mă îndrept către scări pentru a urca în cameră.

Ziua a trecut destul de repede, singurul lucru pe care l-am făcut a fost să ma uit la filme închisă în cameră. A venit o dată şi mama să mă verifice şi să îmi spună că mâine mergem la cumpărături. Din moment ce nu mi-am adus mult lucruri cu mine nişte cumpărături mi-ar prinde bine.

Într-un final hotărăsc că e cazul să mă pun să dorm dăcă chiar vreau să mă trezesc dimineață.

****

Cumpărăturile cu mama au decurs destul de bine, chiar nu am mai avut de mult un moment mamă-fică , mi-a lipsit asta.

La medir este mama Juliettei , Isabella Calistro.
Îmi cer scuze pentru greşeli.

Let Me Love YouUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum