M-am trezit cu o Amanda gălăgioasă, ce părea că nu mai are să tacă. M-a târât din pat în duş, dezbracându-mă chiar ea şi împingându-mă în duş. Şi eu care am vrut să îmi iau liber azi de la şcoală , doar pentru a nu da ochii cu El. După ce ies din duş merg înapoi în cameră unde şatena mă aşteaptă cu hainele pregătite, o pereche de blugi albastri, strâmți,pe care nu ştiam că îi am şi o cămaşă fără mâneci, albă cam transparentă cei drept. Presimt că azi nu voi mai scăpa de întrebările ei legate de sâmbătă seara. Şi cred că ar fii timpul să îi spun şi ei, poate mă v-a sfătui ce să fac şi mă v-a ajuta să înțeleg acele sentimete.
După ce m-am îmbrăcat am coborât amândouă jos şi am luat micul dejun doar de gura mamei. Nu am avut timp să analizez cu ce este îmbrăcată Amanda, dar acum când mă uit mai bine observ că suntem îmbrăcate aproape la fel. Am urcat fiecare în maşina ei şi am plecat spre şcoală.
Prima oră aveam matematică cu doamna Collins, o doamnă de cam 50 de ani, destul de insuportabilă. E prea strictă, dar nici nu e de mirare la ani ei.
Mă grăbesc să ajung la dulapul meu, aproate uitând că trebe să evit o anumită persoană. Ajung la dulapul meu şi mă uit în toate părțile să nu cumva să dau de el. Îmi iau tot ce îmi trebe şi mă îndrept spre clasă. Răsuflu uşurată când intru în încăpere fără să mă întâlnesc cu o anumită pesoană. Doamna Collins întră în clasă nu după mult timp şi începe cu chineza ei.
Primele patru ore au trecut greu, dar reusind să evit aceea persoană. Acum mă îndrept spre cantină unde cred că îmi v-a fii imposibil să nu dau de el. Am încercat să îi explic Amandei de ce nu vreau să merg la cantină, dar nu era nici locul şi nici momentul potrivit să îi povestesc totul, plus că, cred că mă v-a cred laşă pentru că îl evit. Sigur mi-ar spune să îl înfrunt, să îi cer explicați, dar nu mă simt în stare. Cred că dacă aş da iară ochii cu el , m-aş pierde în ochii lui, pe care îi visez în fiecare noapte.
Intru în cantină şi nu întrăsnesc să îl caut cu privirea, mă îndrept spre bufet luând o tavă. Aleg să mânânc nişte paste şi iau şi o doză de suc. Mă întorc şi o caut pe Amanda cu privirea. O văd în partea cealaltă a cantinei cum îmi face cu mâna. Ajung lângă ea şi mă aşez la masă,unde nu e doar ea,mai sunt doi băieți şi o fată. Cred că sunt prieteni Amandei,unul dintre băieți mi se pare cunoscut şi acum că stau să îl analizez îmi dau seama că e Mike.
-Juli, ei sunt Scott şi Sarah , pe Mike l-ai cunoscut deja, îmi spune prietena mea.
-Încântată, spun către cei doi cu un zâmbet.
Ei încuviințează din cap doar. În spatele meu se aud râsete şi vorbe, în cerc să nu dau atenție. Dar totul se schimbă când îmi aud numele.
-Şi ce credeți despre tipa nouă? Juliette parcă o cheamă , aşa-i? Spune unul dintre băieți de la masa din spatele meu.
-Eu cred că este iară una dintre acele fete care se dau virgine, spune o voce pițigăiată şi pot să jur că asta e Sara.
-Tu ce zici Noha?
Când îi aud numele tresar şi prestez şi mai multă atenție discuției.
-Virgină, nevirgină tot în patul meu v-a ajunge, spune râzând.
Simt cum nervi îşi fac simțită prezența şi strâng din dinți.
-Nu cred că e mai presus de toate cu care m-am culcat până acuma, se lasă mai greu doar pentru că vrea mai multă atenție.
Simt că încept să turbez de nervi, mă ridic dintr-o dată de la masă şi iau farfuria cu paste şi i-o torn în cap şi ca show-ul să fie şi mai intersant îi torn şi doza de suc în cap.
-Nenorocitule! Țip şi ies val vârtej din cantină, cu Amanda pe urmele mele.
-Nu mai am chef de ore, îi spun ştiind că este în spatele meu. Nu ai vrea să mergem undeva să vorbim? O întreb.
-Sincer nici eu nu mai am chef.
Ne luăm lucrurile din dulap şi plecăm în parcare. Ne oprim în fața unei cafenel, o cafea chiar mi-ar prinde bine acum, cred că m-ar calma cât de cât. Întrăm în cafenea şi ne aşezăm la o masă mai retreasă, imediat cum ne aşezăm un chelner vine şi ne ia comanda.
-Deci te ascult, sparge Amanda tăcerea.
Am oftat prlungit.
-Păi sâmbătă seara când tu m-ai lăsat singură, am ieşit afară să iau aer, dar când m-am întros înapoi am dat peste Noha. M-a lipit de un perete şi nici nu am apucat să reacționez că a început să mă sărut. Şi partea proastă e că mi-a plăcut sărutul şi i-am răspuns la el. A început să mă pipăie,dar când şi-a băgat mâna sub rochia mea parcă m-am trezit dintr-o transă. L-am împins şi am luat-o la fugă şi de aia eram eu cum eram, spun totul repede la final luând o gură de aer.
-Nenorocitu, cum îsi permite, cred că dacă acuma era lângă ea l-ar fi omorât.
-Îmi pare rău că nu ti-am spus mai repede, doar că nici eu nu am ştiu ce s-a întâmplat mai exact, ieri am stat toată ziua să meditez şi am ajuns la concluzia că poate simt o atracție fizică pentru el. Dar nu îmi explic acei fiori care îmi străbat corpul când mă atinge, îi mărturisesc prietenei mele.
-Îți place de el?
-Nu ştiu, da , nu , habar nu am, Amanda nici nu îl cunosc.
-Eu o zic pentru binele tău Juli, stai departe de el, nu vreau să mi-o iei în nume de rău, doar că îl cunosc de mai mult timp şi ştiu că este periculos pentru tine, spune şatena îngrijorată.
-Aşa am să fac.
Am mai petrecut puțin timp cu Amanda la cafenea şi după am plect acasă. Mi-a ajuns tot tamtamul ăsta pe ziua de azi.
Când m-am pus în pat mi-au revenit în minte cuvintele lui spus azi la cantină.
"Nu cred că e mai presus de toate cu care m-am culcat până acuma, se lasă mai greu doar pentru că vrea mai multă atenție."
Îl urăsc!
CITEȘTI
Let Me Love You
RomanceEa, Juliette Calistro, inocentă, cu o fire liniştită. Viața ei se schimbă radical când trebuie să îşi părăsească casa, oraşul şi țara în care a copilărit din pricina afacerilor tatălui ei. Ea speră la o viață nouă şi liniştită, dar nu tot timpul e c...