Answers

196 17 0
                                    

-Mersi Amnada că m-ai dus pe pista aia nenorocită, o cert eu la telefon, cum am intrat în casă am şi sunat-o să o anuț că am plecat.

-Juli unde ai dispăraut? Întreabă îngrijorată.

-Noha m-a adus acasă.

-Poftim? Ce a mai vrut de data asta nenorocitu?

-Nu ştiu, îți povestesc mâine totul, pa, nu mai aştept să îmi răspundă şi închid apelul.

Şi am închis, m-am întins în pat şi am început să mă gândesc la ce mi-a spus înainte să cobor din maşină "Să nu te mai prind pe pistă, e prea periculos pentru tine acolo" părea îngrijorat. Da sigur arogantul de Noha îngrijorat pentru mine? Încep să visez cu ochii deschişi. El nu şi-ar face niciodată grijă pnetru mine, sunt doar o distracție pentru el.

Dar atunci de ce îmi poartă grija? De ce mi-ar zice că e prea periculos pentru mine? De ce m-a adus acasă?

Prea multe întrebări şi zero răspunsuri, trebe să vorbesc cu el, simt că înnebunesc dacă nu mă lămureşte.

Razele soarelui îşi fac simțită prezența în cameră şi îmi deranjează somnul. Mai am încă o oră până trebe să mă pregătesc dar ştiu că nu mai pot dormi. Mă ridic din pat şi mă duc în baie. Pornesc apa de la duş şi las picăturile de apă fierbinți să îmi atingă corpul adormit.

Duşul meu a durat 30 de minute, acum stau în fața dulapului şi îmi caut haine pentru azi. Scot o fustă neagră şi o cămaşă albă şi le îmbrac. Părul mi-l las în bucle pe spate, renuț la machiaj azi.

Cobor jos îmi salut mama apoi ies , urc în maşină şi plec către şcoală. În 15 minute ajung în parcarea şcoli, cobor din maşină şi mă îndrept spre intrare. Ajun în fața dulapului meu, îl deschid şi îmi iau tot ce îmi trebuie.

-Uite-o şi pe mica târfuliță, aud o voce în spatele meu.

Mă întorc şi dau de Sara. Perfect , ieri dat de Noha la dulap azi de Sara, mâine de cine dau? De Obama?

-Te rog Sara nimeni nu ar vrea să îți fure pâinea de la gură, i-o îndorc eu.

-Ascultă aici, tu nu fă pe deşteapta cu mine, se revoltă ea.

-Dar nici nu trebe scumpa mea, oricum am un IQ mai mare ca şi al tău, 2:0 pentru Juli.

-Ascultă la mine târfo, stai departe de iubitul meu, altfel te nenorocesc, turuie nervoasă.

-Iubitu tău?

-Da iubitu meu, Noha.

-Noha e iubitul tău? O întreb încercând să îmi stăpânesc râsul.

-Da, spune hotărâtă

-Bine, hai să îl întrebăm şi pe el, face ochii mari şi se uită confoză la mine. Noha! Îl strig când îl văd pe hol, se întoarce imediat şi vine spre noi.

-Hei, ne salută. S-a întâmplat ceva?

-Nimic, Sara mă amenința să stau departe de iubitul ei, acuma chiar că sunt rea, dar fata asta mă calcă pe nervi.

-Sara ai un iubit? O întreabă curios.

-Păi mie mi-a zis că tu eşti iubitul ei, Noha o aținteşte cu o privire furioasă.

-Sara mişcă, trebe să clarificăm nişte lucruri, îi spune mânios.

Vrea să plece dar îl prind de mână, se îşi întoarce capul şi îmi aruncă o privire confuză.

-Vreau să vorbim, îi spun.

-Sigur.

-Nu acum, după ore, te aştept în parcare, încuviințează şi placă.

Let Me Love YouUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum