Îmi privesc în oglindă roba roşie şi tot nu îmi vine să cred că azi este absolvirea, au trecut 3 luni de când sunt aici. Îmi iau toca de pe pat şi cobor jos, părinți mei mă asteaptă să mergem la absolvire
Nici nu m-am gândit ce am să fac mai departe, la ce facultate să dau.Cobor şi mă opresc la baza scărilor.
-Scumpo arăți minunat, spune mama şi mă trage în brațele sale.
-Sunt mândru de tine, e rândul tatei să mă cuprindă în brațe.
Mama îmi face câteva poze, apoi părăsim casa urcându-ne în maşină să pornim spre liceu. Drumul este destul de scurt, tata parchează maşina şi coborâm. Festivitatea de absolvire se v-a ține pe terenul de fotbal, aşa că mă îndrept cu mama şi cu tata întracolo.
Ajunşi acolo dau de Amanda, Mike, Scott, Nick şi nu în ultimul rând de scumpul meu iubit. Aş sări la el în brațe să îl sărut dar nu vreau ca tata să facă o scenă aici. Da, încă nu i-am spus tatei că am un iubit, ar fii în stare să îi facă viața un calvar lui Noha. Oricum în seara asta v-a afla, Noha trebe să vină după mine să mergem la balul de absolvire.
Ne îndreptăm toți la locurile noastra, eu stând între Amanda şi Noha.
Directorul începe festivitatea de absolvire , nu ascult deloc ce zice, sunt prea ocutată privindul pe Noha şi el pe mine. Deşi aş vrea la nebunie să îl sărut acum ştiu că tata e cu ochii pe mine ca pe butelie.
Sunt trezită din transă când îmi aud numele, urc pe scenă şi îmi primesc diploma de absolventă, le mulțumesc tuturor şi cobor, la baza scărilor mă aşteaptă Noha cu un trandafir în mână care mi-l înmânează, iau trandafirul în mână şi îi sar în brațe. Nu îmi mai pasă că tata se uită, am vrut să fac asta de când l-am văzut, mă desprind din îmbrățişare şi îmi lipesc buzele de ale sale. Ne desprindem din sărut şi ne întoarcem la locurile noastre.
După ce festivitatea se termină mă îndrept spre părinți mei de mână cu Noha.
-Tată el este Noha, iubitul meu, il prezint tatei.
Îl văd pe Noha că înghite în sec şi pe tata că îi aruncă o privire ucigătoare.
-Mă bucur să v-ă cunosc domnule Calistro, Noha e primul care vorbeşte.
Tata doar se uită încruntat la mâna întinsă de Noha.
-Să ai grijă de fata mea, spune tata într-un final şi răsuflu uşurată.
-Bineînțeles că am domnule.
Am plecat cu părinți mei, urmând ca Noha să vină după mine la opt.
Timpul a trecut destul de repede, am fost la mall cu mama, să îmi cumpăr o rochie pentru deseară. Da, am uitat pur şi simplu de ea. Acum mai sunt doar două ore până trebe să apară Noha.
Intru în baie şi îmi înlătur hainele murdare de pe mine, mă bag în cabina de duş şi pornesc apa. Îmi săpunez corpul şi apoi îl clătesc. Ies din duş şi îmi şterg corpul ud într-un prosop, îmi iau un halat pe mine şi mă poziționez la măsuța de machiat.
Părul mi-l fac în bucle şi îl las liber, la macheaj optez pentru ceva simplu, rimel, tuş şi ruj. Păşesc în cameră şi mă uit la ceas. Bun, mai am jumătate de oră până trebe să vină Noha.
Îmi iau pe mine rochița, este o rochie roşie, ca re prințesă, până mai sus de genunchi, îmi încalț tocurile arginti şi îmi iau şi un plic tot de aceeaşi culoare.
Cobor scările unde mama mă aşteaptă cu un aparat foto. Trebuie să mă pregătesc pentru o nouă sesiune de poze.
-Arăți minunat scumpo, mă complimentează mama. Să ştii că Noha a venit deja, mai adaugă mama.
Mă uit la ea şi îmi face sem spre sufragerie. Intru în sufragerie şi îl găsesc pe Noha vorbind cu tata. Când mă vede înghite în sec şi se apropie de mine.
-Eşti minunată iubito, spune şi îmi sărută fruntea.
-Principessa! Sei così bello (Prințesă! Eşti atât de frumoasă), spune tata.
-Grazie papà (Mulțumesc tată), spun şi îl îmbrățişez.
După ce mama ne-a făcut cred că vreo 100 de poze am plecat spre liceu. Balu se v-a ține în sala de sport.
Am intrat în sala de spor cu Noha, este plin, se pare că eu cu Noha am venit ultimi. Ne îndreptăm spre gaşca noastră.
-Hei fato! Spune Amanda când ajung lângă ea. Am crezut că nu mai ajungi.
-Mama a făcut o şedință foto cu mine şi cu Noha, spun zâmbind.
-Nici eu nu credeam că mai scăp de ea.
Directorul urcă pe şcenă şi începa să vorbească, zicând să ne distrăm dar să nu întrecem măsura. La final a zis că cuplul cel mai votat din seara asta v-a fi ales ca rege şi regina balului.
Noha nu mă scapă deloc din ochii, Scott m-a invitat la dans dar l-a expediat imediat, e atât de posesiv şi gelos, doar că nu vrea să recunoască. Acum ne aflăm pe ringul de dans, dansând.
Amanda şi Mike se pare că au început să formeze un cuplu, mă bucur pentru ei. Amanda şi-a luat inima în dinți şi i-a mărturisit lui Mike că simte ceva pentru el, iar Mike a mărturisit şi el că i-a fost frică să îi zică câ are sentimente pentru ea, doi copii.
Directorul urcă din nou pe şcenă:
-Vreau să anunț regele şi regina din acest an, face o pauză. Regele balului este Noha White, iar regina Juliette Calistro.
Toți încep să aplaude, Noha mă prinde de mână şi mă trage spre şcenă, unde suntem încoronați.
-Iar acum dansul, spune directorul.
Mergem spre ringul de dans iar melodia începe să cânte, e o melodie lentă. Începem să ne mişcăm pe acordurile melodiei.
Totul pare un vis din care nu aş vrea să mă trezesc niciodată. Îmi aşez capul pe umărul lui Noha şi dansăm în continuare. De când l-am cunoscut pe Noha viața mea s-a schimbat radical, dintr-o viață monotonă, acum viața mea e plină de surprize, de aventură.
Mă face fericită, mă face să mă simt în siguranță, tot timpul când sunt cu el simt că nu aş putea păți nimic. Mă simt iubită, deşi ştiu că nu mi-a zis asta, o simt în gesturile pe care le face. Nu ştiu căt v-a dura relația noastră, nu ştiu dacă avem un viitor, nu ştiu multe, dar vreau să trăiesc prezentul alături de el, să mă bucur de prezența lui acuma.
Mă bucur că a avut încredere în mine să îmi povestească despre trecutul lui şi asta dovedeşte că ține la mine, doar că el nu îşi dă seama că fiecare lucru mic pe care îl face îmi arată că ține la mine.
Melodia se termină şi Noha îmi capturează buzele într-un sărut şi apoi îmi şopteşte:
-Te iubesc Juliette.
Ieeei!! Capitol nou.😊😘
CITEȘTI
Let Me Love You
Lãng mạnEa, Juliette Calistro, inocentă, cu o fire liniştită. Viața ei se schimbă radical când trebuie să îşi părăsească casa, oraşul şi țara în care a copilărit din pricina afacerilor tatălui ei. Ea speră la o viață nouă şi liniştită, dar nu tot timpul e c...