The Frist Kiss

241 15 6
                                    

Am ajuns la petrecere in 15 minute. Muzica se auzea de la o strada distanță. Amanda a parcat puțin mai de parte pentru că nu a mai foat nici un loc liber.

Am coborât din maşină şi am luat-o în drum spre casa unde se află petrecera la braț cu Amanada.

Am ajuns în fața uşi şi Amanda a bătut tare, nu ştiu dacă a auzit cineva la ce tare merge muzica. Dar uşa se deschide de odată şi în fața noastră stă un băiat bine făcut, blond cu ochii albaştri.

-Bună Mike, îl salută Amanda , se pare că îl cunoaşte.

-Hei Amanda, haide intrați, ne îndeamnă Mike. Şi îmi faci si mie cunoştință cu domnişoara? Întreabă măsurându-mă cu privirea din cap până în picioare.

-Mike ea e Juliette noua mea colegă, Juli el este Mike , suntem prieteni din copilărie, spune şatena.

-Încântată Mike, spun şi întind mâna.

Mă apucă şi o scutură uşor.

-Şi eu , spune si îmi zâmbeşte.

Amanda m-a luat de mână şi m-a tras după ea prin toată mulțimea de adoleşcenți care dansează, beau şi mai au puțin până şi-o trag în mijlocul sufrageriei lui Mike. După ce am ajuns în bucătărie mi-a drat drumu mâini şi a turnat ceva în doua pahare , cred că e vodka.

-Poftim, îmi întinde un pahar.

-Amanda eu nu beau, am încercat să protestez , dar am uitat că mă pun cu Amanda.

-Şşş, doar bea, distrează-te puțin, trăieşte clipa, îmi face cu ochiul şi dispare prin mulțima de adoleşcenți.

Grozav m-a lăsat singură într-un loc necunoscut. Duc paharul car mi l-a dat la gură şi iau o înghițitură. Hmm e chiar bun, e vodka cu căpşuni cred. Mă îndrept spre o uşă care cred că duce spre curtea din spate, o deschid şi văd că am avut dreptate. E mult mai linişte aici, sunt doar câteva persoane aici. Mă aşez pe balansoarul ce se află în curte şi dau pe gât pharalu cu alcool.

Merg înapoi în bucătărie pentru a mai căuta ceva de băut, dar mă lovesc de ceva, mai bine zis de cineva.

-Ce dracu? Țip. Ai grijă pe unde mergi.

-Păpuşă, ce faci tu aici? Cunosc vocea asta e idiotul ăla de Noha , grozav mai el lipsea.

-Ți-am zis că mă numesc Juliette, nu păpuşă, mă răstesc la el şi îi arunc o privire ucigătoare.

-Iară eşti arțăgoasă păpuşă?

Tipu ăsta mă calcă pe nervi, încerc să îl ocolesc dar nu mă lasă, mă împinge în spate şi mă lovesc de peretele tare. Se apropie de mine şi îsi poziționează brațele pe talia mea.

-Dă-mi drumu, mârâi printre dinți.

-Hmm să mă gândesc, nu! Spune rânjind

Îşi apleacă capul şi ajunge la nivel cu al meu, acum buzele noastre sunt doar la câțiva centimetri depărtare, îi pot simți respirația pe buzele mele. Îmi ridic privirea în ochii lui pentru a citi ce gândeşte. Are pupilele dilatate şi mă priveşte intens.

-Îmi place rochia asta, spune aproape peste buzele mele.

Nu ştiu de ce dar nu vreau să se oprească, vreau să mă sărute, să îi simt buzele peste ale mele. Ar trebui să îl împing de pe mine şi să îl opresc, dar nu pot , sunt în transă. Poate e de vină alcoolul sau poate am innebunit, nu îmi pasă vreau să trăiesc clipa cum mi-a spus Amanda.

Se apropie tot mai mult de buzele mele, până şi le lipeşte de ale mele. La început mă sărută tandru, apoi flămând şi carnal. Îşi coboară mâinile pe fundul meu şi mă ridică în aşa fel să îmi împletesc picioarle în jurul său. Îşi face loc cu limba printre buzele mele şi duce sărutul la un alt nivel, acum limba lui o dezmierde pe a mea. Îmi dă drumul din sărut şi îşi mută buzele pe gătul meu, acest lucru mă face să scot un geamăt. Îi strâng părul în mâini făcândul să scape un gamăt.

Îşi bagă mâna pe sub rochia mea şi atunci m-am trezit din transă. L-am împins de pe mine şi am lat-o la fugă spre ieşire, am căutat-o pe Amanda cu privirea, când am găsit-o am luat-o de mână şi am tras-o după mine.

-Juli, ce ai pățit? Mă întreabă Amanda când ajungem în fața maşini.

-Nimic , doar du-mă acasă , e tot ce zic.

Mă urc în masină urmată de Amanda, porneşte şi demariază în trombă. Tot drumul nu a mai întrebat nimic, mai bine pentru că nu aveam dispoziția necesară să îi dau explicați. Am ajuns în fața casei mele, am coborât şi mi-am luat rămas bun de la brunetă.

Am urcat în camera mea, m-am schimbat şi m-am pus în pat. Ce tocmai am făcut? La dracu!

Let Me Love YouUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum