Picioarele goale ating podeau rece a camerei mele şi tresar, grăbindu-mă spre baie. Traversez camera , ignorând lumina ce pătrunde in încăpere printre draperii. Deschid uşa şi păşesc în baie pe gresia rece. Îmi las rochița de noapte să alunece de pe mine şi pătrund în cabina de duş. Închid ochii în momentul în care apa fierbinte face contac cu pielea mea, relaxându-mă.
Toate amintirile de noapte trecută îmi invadează mintea. Tot nu îmi pot da seama ce a fost în capul meu să îl las pe acel nenorocit să mă sărute. Deşi mi-a plăcut, chiar mult. E clar înnebunesc, cum poate să îmi placă când eu nu îl suport. Am simțit aceaşi electricitate când m-a atins, am simțit că mă topesc când mi-a acaparat gura. A fost un sărut atât de intens, nu am mai avut parte de un aşa sărut, de fapt nu am avut parte niciodată de un sărut, a fost primul meu sărut.
Nu am avut nici o relație , Fabrício a fost prea protector, a fost mai rău ca un frate, nu a lăsta nici un băiat să se atingă de mine, de fapt nu a lăsta nici un băiat să vorbească cu mine. Aşa că nu am experiență , nu ştiu de ce am reacționat aşa aseară, nu ştiu de ce i-am răspuns la fel de intens la sărut, nu ştiu de ce mi-a plăcut, nu ştiu de ce simt acei fiori când mă atinge. Poate sunt atrasă de el fizic, nu că ar fii imposibil la ce corp are. Da sigur asta e sunt doar atrasă de el fizic.
Am ieşit din duş după 45 de minute, mi-am învelit copul într-un prosop alb şi pufos. Am intrat în cameră şi m-am întreptat spre dulap ,pentru a căuta nişte haine. Azi nu am de gând să ies , deci am să obtez pentru ceva lejer. Am ales o pereche de pantaloni scurți şi un tricou mai lărguț.
Cobor scările şi merg în bucătărie pentru a lua micul dejun.
-Bună dimineața tati, îi spun bărbatului care a contribuit la naşterea mea.
-Bună dimineața scumpo, se întoarce şi îmi plasează un pupic pe frunte.
Este îmbrăcat lejer, într-un tricou şi pantaloni sport, aşa cum e îmbrăcat acum pare mai tânăr.
-Unde este mama?
-În curtea din spate, cred că se relaxează la soare, e destul de cald afară, îmi răspunde tata.
Decit să ies şi eu să îi țin companie mamei.
-Hei mamă, spun când ajung lângă ea.
-Hei scumpo.
Mă aşez lângă ea pe balansoar şi încept să citesc cartea ce am luat-o cu mine înainte să ies.
Am mai schimat câteva vorbe cu mama. Nici nu mi-am dat seama ce repede a trecut timpul. Am vorbit la telefon cu Amanda, m-a tot întrebat ce s-a întâmplat aseară, dar am evitat să îi răspund. Nici măcar eu nu ştiu ce s-a întâmplat, nu ştiu ce s-a întâmplat cu mine, îmi vine greu să cred că e doar o simplă atracție, e ceva mai mult, mult mai mult. Nu pot întelege acei fiori, acea electricitate care apare când mă atinge.
Am mai petrecut puțin timp cu părinți mei până am hotărât să merg în cameră să mă pun să dorm, nu este chiar aşa târziu, dar simt că tot gânditul ăsta despre ce s-a întâmplat aseara mă obosesc. Mă strecor între aşternuturi şi aştept ca somnul să îşi facă simțită prezența.
Ce fac acum? Cum am să-l evit?
La medie este tatăl Juliettei, Alphonso Calistro
CITEȘTI
Let Me Love You
RomanceEa, Juliette Calistro, inocentă, cu o fire liniştită. Viața ei se schimbă radical când trebuie să îşi părăsească casa, oraşul şi țara în care a copilărit din pricina afacerilor tatălui ei. Ea speră la o viață nouă şi liniştită, dar nu tot timpul e c...