Îmi răspunde la sărut imediat, înfigânduşi degetele în părul meu pentru a ma trage mai aproape de el. Îmi sărută buzele cu dor, cu pasiune cum nu a făcut-o niciodatată. Mă împinge uşor în spate până la pernele aşezate pe jos şi mă întinde peste ele. Îşi coboară buzele pe gâtul meu lasând dâre umede şi excitante pe maxilar.
-Mi-a fost atât de dor de tine, îmi şopteşte.
Îmi prinde o porțiune de piele între dinți, apoi o dezmierde cu sărutări. Îşi uneşte din nou buzele cu ale mele, sărutându-mă lent dar carnal, îmi prinde buza de jos între dinți şi îşi strecoară limba în gura mea, limbile noastre încep un dans senzual. Îmi prinde marginea tricolui şi mi-l scoate, eu procedez la fel, îi prind marginea tricolui şi il dau peste cap. Îmi aşez mâinile pe pieptul să şi încep să îi conturez cu degetul fiecare muşchi.
Îmi prinde mâna şi îmi sărută fiecare deget, trimițându-mi fiori pe şirea spinări. Îşi împleteşte degetele cu ale mele şi îşi lipeşte fruntea de a mea, respiră sacadat şi ochii îi sunt întunecați.
-Mă înnebuneşti ,iubito! Murmură.
Îmi trage pantaloni jos şi rămân doar în lenjerie. Se trage în spate şi mă analizează centimetru, cu centimetru. Îşi trece cu limba peste buze, scapă de pantolni şi boxeri cât ai clipi. Îmi scoate lenjeria şi începe să îmi presare sărutări de la gât în jos până la abdomen.
Se poziționează mai bine între coapsele mele şi îmi şopteşte:
-Lasă-mă să te iubesc cum doar eu ştiu.
Mă pătrunde uşor, începând un joc lent de du-te vino, comtinuă să îmi sărute buzele animalic, mărind ritmul. Plăcerea continuă până orgasmul pune stăpânire pe noi.
***
În acest moment ne aflăm în maşină îndreptându-ne spre casa Amandei, am primit un telefon urgent de la ea, spunând că Mike nu e acasă şi se plictiseşte de moarte. Noha a zis că nu îl derajează, oricum trebuie să îi povestim despre noi, sunt sută la sută sigură că v-a face un scandal monstru, doar ea ştie prin ce am trecut când Noha a plecat, nu v-a fii de acord cu relație noastră şi se v-a supăra pe mine, dar îi v-a trece cu timpul.
-Eşti bine? Sunt trezită din gânduri, de vocea iubitului meu.
-Da...mh mă gândeam la reacția Amandei, recunosc.
-Totul o să fie bine iubito, spune şi îmi sărută mâna.
Aorop din cap şi îmi fixsez privirea pe geam.
Noha opreşte maşina în fața casei Amandei şi coborâm în maşină. Îmi iau inima în dinți şi sun la sonerie. Uşa se deschide şi o Amanda veselă e cea care ne întâmpină.
-Am crezut că nu mai ajun-
Se opreşte din vorbit şi zâmbetul îi piere când îl vede pe Noha în spatele meu.
-El ce caută aici? Întreabă revoltată.
-Amanda ascultă, încerc să îi explic, dar nu mă lasă.
-Nu Juli, ai zis că ai de gând să îi accepți cererea în căsătorie a lui Fabricio, ai zis că vrei să îl uiți pe Noha şi acuma vii cu el la mine la uşă.
Îl văd pe Noha încordându-se, nu am apucat să îi povestesc despre Fabricio, iar acum mai mult ca sigur se v-a supăra pe mine.
-Ştiu ce am zis, dar nu mă pot căsători pe Fabricio, când eu îl iubesc pe Noha, poate că fac o prostie sau sunt proastă pentru că l-am iertat, dar nu vreau să trăiesc întrebându-mă, dacă m-aş fii împăcat cu Noha ce s-ar fii întâmplat? Poate eram fericită cu Fabricio, dar nu la fel de fericită cum sunt când sunt cu Noha, deschide gura să zică ceva, dar i-o iau înainte. Să nu crezi că am uitat cât am suferit, nu am uitat, dar pur şi simplu îl iubesc, nu îl pot uita,e tot ce iubesc mai mult, nu vreau să ne certăm din cauza asta, eşti prietena mea, nu pot alege între voi doi niciodată, îmi închei discursul cu lacrimi în ochii.
Mă întorc să plec, dar mă prinde mână şi mă trage înapoi.
-Îmi pare rău Juli, doar că ştiu cât ai suferit, vreau să te văd fericită şi dacă el este cel ce te face fericită nu am ce să zic, spune şi mă trage intr-o îmbrățişare.
Noha
Pe toată durata vizitei la Amanda am fost tăcut, mintea mea a rămas blocată pe ralția dintre Juli şi Fabricio, sau mă rog pe relația care au avut-o. Nu m-am gândit că Juli a avut o relație în acest timp şi nici nu mi-a spus.
-Înainte să te superi, nu am avut ocazia când să îți zic că am avut o relație cu Fabricio, îmi pare rău că nu ți-am spus, dar nu prea mi-ai acordat şansa să îți vorbesc despre viața mea, spune când urcăm în maşnă.
E adevărat nu prea i-am acordat şansa să vorbească, dar era ceva important, a cerut-o în căsătorie.
-Cât timp ai fost cu el? Întreb.
-Aproape un an.
Pff e şi normal să o ceară în căsătorie după atâta timp de relație. Strâng nervos volanul şi acelerez, nu pot să cred că nenorocitu ăla a atins-o, numai la acest gând sângele îmi clocoteşte de nervi.
-Noha încetineşte, sunt trezit din gânduri când îşi pune mâna micuță peste a mea.
Simt cum tot corpul meu se relaxează când ea mă atinge, toate gândurile negative se evaporă şi tot ce contează e ea.
-Mhm... Nimeni, nu m-a mai atins, de când... Hmm tu... Ăă-
Apăs frâna brusc şi îmi întorc privirea spre ea, are privirea în pămând şi obraji rosii, îi ridic bărbia cu degetele şi îmi presez buzele de ale ei.
-Te iubesc, îi spun printre sărutări.
-Şi eu te iubesc.
Pornesc maşina şi conduc până la casa Juliettei, coboară dar nu înainte să mă sărute. Pornesc din loc şi mă îndrept spre casă, opresc maşina în fața casei. Încep să zâmbesc ca un tâmp şi să strig de fericire.
-În sfârşit din nou a mea.
CITEȘTI
Let Me Love You
RomanceEa, Juliette Calistro, inocentă, cu o fire liniştită. Viața ei se schimbă radical când trebuie să îşi părăsească casa, oraşul şi țara în care a copilărit din pricina afacerilor tatălui ei. Ea speră la o viață nouă şi liniştită, dar nu tot timpul e c...