Am păşit în liceu îndreptându-mă spre dulapul meu. Când ajung la dulap rămân uimită cine mă aşteaptă. Noha stă sprijinit de dulapul de lângă al meu. Doar că ce nu ştie el este că mi-am propus să îl ignor de acum încolo.
-Ce e păpuşă, ai de gând să mă ignori? Spune după ce vede că nu îl bag în seamă.
Nu îi răspund şi imi văd de treburile mele. Închid dulapul şi vreau să plec dar mă prinde de încheietură. Mă întoarce cu fața către el şi mă izbeşte de dulap.
-Fii serioasă Juliette, ce ai să faci să mă ignori până la absolvire? Întreabă nervos.
Chicotesc scurt şi mă uit în ochii lui, văd doar furie, se pare că cuiva nu îi place să fie ignorat.
-E prima dată când îmi spui pe nume, spun amuzată.
Îmi pun mâinile pe pieptul şi încerc să îl îndepărtez, dar nu reuşesc. Îmi prinde mâinile şi mi le duce deasupra capului. Nu am timp să reacționez că îşi izbeşte buzele de ale mele. Simt cum mă topesc, daca nu m-ar ține de talie aş fii împrăştiată pe jos. Nici nu mi-am dat seama când am început să îi răspund la sărut, mi-a fost atât de dor de buzele lui. Se desprinde din sărut şi pleacă cu un rânjet tâmp pe față.
Nu pot să cred că a reuşit din nou să mă domine, sunt aşa o fraieră. El doar se joacă cu mine, el doar încearcă să mă bage în patul lui, să profite de mine şi după să mă arunce ca pe un gunoi. Trebe să îi rezit chiar dacă practi mi-e imposibil, doar cu o privire mă face să mă topesc.
Am mers la oră, dar nu am putut să mă concentrez, m-am tot gândit la acel sărut şi la ce a spus ieri. Ştiu că vrea doar să mă folosească, nu trebe să îi permit să se mai comporte aşa cu mine.
Orele au trecut destul de repede, acum mă îndrept spre parcare să îmi iau maşina şi să plec acasă. Cu Amanda nu m-am întâlnit azi, nu cred că a venit, am să o sun mai târziu. Parcarea e goală, sau cel puțin asta credeam până l-am văzut pe Noha. Grozav chiar nu am de gând să scap de el. Dar rămân împietrită când văd şcena din fața mea. Noha cu un pistol în mână, îl ține îndreptat spre băiatul din fața lui.
-Deci când ai de gând să îmi dai bani? Îl aud pe Noha cum îl întreabă.
-Promit că mâine ți aduc, doar lasă mă pănă mâine, îi spune băiatul.
-Păcat, nu îmi place să aştept, un om v-a fii omorât în fața mea, ce să fac? Trebe să fac ceva.
-Noha,nu! strig şi se întoarce imediat.
-Juliette nu te băga şi vezi-ți de treaba ta, se răsteşte la mine.
Mă duc lângă el şi mă pun în fața pistolului.
-Eşti idiot? Nu poți să omori oamnei pentru că aşa vrei tu, suntem într-un loc public.
-Juliette ți-am spus să nu te bagi, mârâie nervos şi îmi aruncă o privire ucigătoare.
-Nu vreau.
Mă prinde de mână şi mă trage după el până la un SUV negru şi îmi face semn să intru, ocoleşte maşina şi se pune la volan.
-Unde mergem?
Nu îmi răspunde. Ar trebui să îmi fie frică de el mai ales după ce l-am văzut cu o armă, dar nu mă tem de el. Pe tot parcursul drumului nu mai întreb nimic. Dar rămân uimită când văd că suntem la mine acasă. De unde ştie unde stau? Cobor din maşină şi mă îndrept spre casă dar mă peinde de mână şi mă trage înapoi.
-Să nu mai faci aşa ceva niciodată, nu te mai băga în afacerile mele, data viitoare chiar voi targe şi nu îmi v-a păsa nici de tine şi nici de nimeni altcineva, îmi spune cu ură, se urcă în maşină şi plecă.
-Te urăsc!
Intru în casă şi mă îndrept diresc spre camera mea. Îmi caut haine de schimb şi după ce m-am decis pentru o pereche de pantaloni scurti si un maieu ,merg în baie să fac un duş. Îmi las hainele murdare să cadă de pe mine şi mă bag în duş.
Iară am acționat fără să gândesc. Cum să mă pun în fața unei arme? E clar de când am venit aici am înnebunit. Sunt atrasă de un idiot atrăgător şi periculos şi era să mor azi. Nu ştiu dacă a spus adevărul când a zis că data viitoare dacă mai fac asta v-a trage. Dar nu v-a mai exista o dată viitoare. Chestile astea sunt mult prea mult pentru mine, sunt aici de doar 2 săptămâni şi viața mea liniştită pe care am avut-o în Italia a dispărut.
E prea mult pentru mine.
CITEȘTI
Let Me Love You
RomanceEa, Juliette Calistro, inocentă, cu o fire liniştită. Viața ei se schimbă radical când trebuie să îşi părăsească casa, oraşul şi țara în care a copilărit din pricina afacerilor tatălui ei. Ea speră la o viață nouă şi liniştită, dar nu tot timpul e c...