6. Bar Masası

3K 205 272
                                    

Not: smut uyarısı yapmama gerek yok sanırım. İşte başlıyoruz.
(Otelde wifi bulan yazarın mutluluğu)

Eren bağlıydı. Elleri... Gözleri...

Sadece hissedebiliyordu.

Levi'ın vücuduna dokunuşu... Baştan çıkarıcıydı. Dudaklarının dudaklarında, boynunda, karnında ve cinsel organında gezinişi... Eren'in elinde değildi. Kendini ne kadar engellemeye çalışsa da karşı koyamıyordu.

"L-levi..."

"Shhh... Sessiz ol Eren. Seni cezalandırmamı istemezsin."

"D-daha fazla..."

*** (time skip)

Eren ofisten çıkarken arabasına varana kadar öleceğini sandı.

Çünkü yorgundu.

Patronu hakkında böyle konuşmak istemezdi ama Erwin sabahtan beri Eren'i köpek gibi çalıştırıyordu. Üstelik Eren birazdan Levi'ın gey fantezilerine de maruz kalacaktı.

Otoparka vardığı zaman şirket binasından gelen silah sesi tüm yorgunluğunu unutmasına yetti.

"N-ne oluyor?"

-O sırada Erwin'in ofisi-

"Erwin. Neden buradayım? Evde işlerim vardı biliyorsun."
Erwin omuz silkti.

"Levi. Kapıyı kilitler misin lütfen?"

"Ha? Pekala." Levi tereddüt etse de kapıyı kilitledi. Kapıdan çok da uzak kalmaması gerektiğini hissetti.

"Levi. Benim kim olduğumu biliyorsun değil mi?"

"Erwin Smith? Ee?"

Erwin gülümsedi. Bir şeytanın gülümseyişi.

"O değil Levi. Seni buraya çağıran Erwin. Seni Eren Jaeger ile aynı ofise yerleştiren kişi."

Levi durdu. Aklına bir fikir gelmişti. Ama... Bu olamazdı. Yoksa Titan... Siktir. Levi ölmüştü.

"Sen... O..."

"Yaklaştın Levi. Ama hayır. Titan ben değilim. Yine de... Patron düşündüğünden daha yakın. Ve senden avı hemen öldürmeni istiyor. Yeterince eğlenmedin mi?"

"O kim? Yoksa..."

"Evet Levi. Gerçek Titan'ın kim olduğunu bilmesem de... O olabilir. O kadın cidden kafadan kontak."

"Erwin."

"Evet?"

"Beni buraya bir uyarı için mi çağırdın?"

"Hayır Levi,daha bitirmedim. Aslında Levi Ackerman... Bu bir veda."

Erwin Smith tabancayı doğrulttu. Tetiği çekti.

***

"Hanji!? Ne oluyor?"

"Üzgünüm Eren. Çekilemem."

Binada sadece Erwin, Levi, Hanji ve Eren'in olması gerekiyordu. Eren böyle hatırlıyordu. Bina bomboştu zaten. Bu Eren'i korkutuyordu ve orada ne olduğunu merak ediyordu. Şansa bakın ki gözlüklü psikopat kadın Eren'in yolunu kapatıyordu.

"HANJİ LANET OLSUN SADECE ÇEKİL DEDİM."

"Eren. Haddini bil. Giremezsin. Evine git. Her şeyi yarın öğreneceksin. Tamam mı? Defol."

"a-ama..."

"Git."

Eren içeri girmeyi herşeyden daha çık istiyordu. Lanet dört göz.

"Pekala. Ama... Bana borçlusun."

"Anlaştık."

Eren kendini arabaya attı. Korkuyordu.

Yine de eve doğru sürebilmeyi başarabildi.

-Ertesi gün-

"Hey, şu yeni gelen suratsız var ya."

"Evet?"

"Çıkışta vurulmuş. Ölmüş."

"N-ne?!"

"Oha! Ciddi olamazsın."

"Kim vurmuş?"

"Kimse bilmiyor. Sadece Hanji-san oradaymış ama konuşamıyor. Sanırım hala olayın şokunda."

Eren kulaklarını dedikodulara kapatabilmeyi denedi.

Yapamadı.

Neden bilmiyordu ama üzgündü. Levi ölmüştü.

Üzülmemedi gerekirdi.

Özgür olduğuna sevinmesi gerekirdi. İlkokulu kızlar gibi tuvalete kaçıp ağlaması değil. Veya öğle molasında işi asıp içerek kör kütük sarhoş olması değil.

Akşama doğru Eren o kadar içmişti ki göremiyordu. Gerçekten, şu an Mikasa ve Armin'i karıştırabilirdi.

Bu yüzden bar masasında oturan adamı güç bela farkedebildi

"Burası boş mu?"

"Ha? Şey... Ga-galiba. Takıl. Kafana g-göre."

Karşıdaki adam iç çekti.

"Alkoliksin Jaeger."

Eğer Eren biraz mantıklı düşünebilse adamın ismini nerden bildiğini sorardı.

Biraz daha uyanık olsa karşısındaki adamı tanırdı.

Ama alkolikti.

"Sanane lan?! Hiçbir halttan haberin yok ki? İşine bak lan."

"Ayağa kalk Eren."

Adam Eren'i kaldırttı. Boş bir köşe buldu. Müzik sesinin biraz daha az olduğu, biraz daha karanlık bir yer.

Daha sonra kendine çekti. Öptü. Dilini Eren'in dudaklarına sürttü. Eren bilinçsizce karşılık verdi.

Pantolonunun önünün açıldığını,ellerin penisinde gezdiğini hissettikçe inledi. Ne oluyordu? Karşısında tanımadığı, siyah saçlı kısa bir adama kendini teslim ediyordu.
Dudaklarında, boynunda gezen dudakları, bazen boynunu delen dişleri hissettikçe kendini kaybediyordu.

Tek gecelik ilişki bu olsa gerek ha?

Ama iyiydi. Hala çok iyiydi. Alkol ve biraz gey seksi.

Levi gibiydi.

"L-levi..."

"Ha?"

"D-daha fazla. D-devam et."

Çılgın yazar konuyu karıştırıyor eheuheueh

Bana Ait {Ereri/Riren}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin