Bölüm şarkısı: Stars- In Our Bedroom After The War (dinleyin de moda girin kskxkskdk)
Eren uyandığında kendini bir yatağa bağlı buldu. Kıpırdayamıyordu.
"Sakin ol Eren. Sana kötü bir şey olmayacak."
Eren kafasını oynatamamasına rağmen sola bakmaya çalıştı ve göz ucuyla Mikasa'yı gördü.
"Mikasa? Sen... Neden?"
Mikasa Eren'in yanağını okşadı. Yumuşak bir sesle fısıldadı.
"Bariz değil mi? Elbette bana geri dönmen için Eren. Seni Titan'ın tabancasından korumak için. Ölmeni istemiyorum."
"Ama Levi..."
"O bir suikastçı Eren. Sana şefkat göstereceğini mi sandın? O. Bir. Katil. Seni kendisi öldürmek yerine bunu Titan'ın yapması için satranç tahtasını bozuyor sadece."
"Yalan."
"Cık cık. Ben mi sana yalan söyleyenim? Tamam, senden bir şeyler gizledim ama hepsi senin içindi. Armin'in sana dokunmaması içim oyundan çıkarttırdım. Erwin'i de. Ama Levi... İnatçıydı."
"Ne yapmaya çalışıyorsun?
"Hafızanı sileceğim Eren. Seni onun gazabından kurtaracağım."
Eren başına bağlı olan kaskımsı cihazın sağladığı acının etkisiyle çığlık attı.
İhanetin acısını hissetti.
----Bir ay sonra
Levi viski şişesinin dibini hiç zorlanmadan gördü.
Eren. Her şeyi unutturdular ona.
Sevdiği adam onu tamamen unuttu.
Ama her nasılsa... Eren yine de ona sıcak davranıyordu. Unutmasına rağmen hala hissediyor muydu Levi'ın kalbini?
Levi sinirden viski şişesini odanın öbür ucuna attı. Şişe bin bir parçaya ayrıldı.
Eren kapıdan endişeyle içeri girdi.
"Şey... Levi- san. İyi misiniz?"
Levi bardağı masada kaydırdı ve yaslandığı sandalyede başını geriye atarak tavana baktı.
"Eren. Kusura bakma. Uyandırmak istemedim seni."
Levi kalkıp cam kırıklarını toplamaya başladı.
Eren Levi'a yardım etmek için eğildiğinde elleri birbirine değdi. Levi bir an kendini eski günlerde hissedip şaşırdı. Eren'se bir süre sonra ellerini çekip dalgın bir şekilde camları toplamaya devam etti.
Evet. Levi Eren'e eski günlerden, yani eskiden ne olduklarından bahsetmemişti.
Çünkü Eren onu bir daha sevecekse zaten severdi. Aksi haldeyse... Eh, Eren'in unuttuğu için kendini suçlu hissetmesi Levi'ın yüreğini burkardı.
Bu yüzden Eren'e ev arkadaşı olduklarını söylemişti.
Levi gerçekten umutsuzdu.
"Levi-san... Bir şey sorabilir miyim?
Levi umutla başını kaldırdı.
"Şey... Sizi... Eski hayatımda nereden tanıyordum?"
Levi düşündü. Ne diyebilirdi?
Seni öldürmeye çalıştım ama sana vuruldum.
Hayır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Ait {Ereri/Riren}
Fanfic#snk-> 14. (17.02.2019) Hayran Kurgu İçinde #334 (12.12.2016) Eren Jaeger ailesinin trajik ölümünden sonra yıllarca sağda solda süründü. Neden mi? İntikam arıyordu. Babası Eren ve üvey kardeşi Mikasa'yı çocukken terketmişti. Annesiyse yıll...