24. Sonsuzluk

1K 71 86
                                    


Bölüm şarkısı: Attack on Titan OST- Call Your Name (lütfen dinleyin yoksa cidden bölümün bir anlamı olmayacak) (zaten medyada var)

Petra çığlık atıp tabancayı yere düşürdü. Ardından kendisi yere çöktü.

"Ha-hayır... Olamaz. Hayır hayır ben... HANJİ-SAN!"

Petra acı içinde çığlık attı.

Levi o an onu düşüren şeyin mermi veya acı değil, Hanji Zoe olduğunu anladı.

Tepki veremedi.

Petra Hanji'nin kendi kanında boğulan bedenini kollarına aldı. Gözlerinden yaşlar akıyordu. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.

Levi konuşmayı başardı. Hanji'nin omzuna dokundu.

"Hanji... Neden?"

Hanji öksürdü ve ağzından kanlar aktı.

"Hi- His.... To..."

Bir kere daha öksürdü ve gömleği ağzından akan kanlarla kıpkırmızı oldu.

"Ne?"

"Chris... Christa... Historia..."

Hanji o birkaç kelimeyi söylerken bile hayat mücadelesi veriyordu.

"Hanji, Christa sahte isim mi? Asıl adı Historia mı?"

Hanji göğsü oksijen arayışında hızlıca inip kalkarken güçlükle başını evet anlamında salladı.

Levi'ın eline dokundu.

"Le-vi... Yaşa... E-Eren'le... Mut-Mutlu ol. Söz... Ver."

Levi gözlerinin belki de hayatında ilk defa dolduğunu hissetti.

Petra Hanji'nin yüzünü elleri arasına aldı. Gözyaşları Hanji'nin yüzüne damlıyordu.

"Hanji-san... Lütfen gitme. LEVİ BİRŞEY YAP AMBULANS FALAN ARA LEVİ YALVARIRIM ONUN ÖLMESİNE İZİN VERME!!!"

Levi tepki veremiyordu. Şokun alasını yaşıyordu.

Hanji iki kez öksürdü. Kanı Petra'nın üstünü de boyamıştı.

"Pet...ra."

"Üzgünün Hanji. Ö-özür dilerim. Aptallık ettim ne olur affet beni."

Petra kendi hıçkırıkları ve gözyaşlarında boğulacaktı.

Hanji güldü, veya gülmeye çalıştı. Elini zorlukla kaldırıp Petra'nın yüzünde gezdirdi.

"Petra... Sen... Ağ...Ağlama. Affet... Affettim."

Levi Hanji'ye dikkatle baktı. Yüzüne, göğsünden yayılan kana, gözlerine. Hanji aslında hep iyi biriydi belki de. Belki sadece ufak oyunlarla mutlu olmaya çalışıyordu.

Boğazı düğümlendi. Gözleri yanmaya başladı.

Petra kaybettiğini biliyordu. Her şeyini kaybetmişti. Hayatı kaybolmuştu

Hanji hareket etmeyi kesti.

~~Flashback~~

8 yaşındaki Petra 10 yaşındaki Hanji'yle saklambaç oynuyordu.

"Hanji-saan! Tamam pes ettim! Neredesin?"

Petra etrafına bakındı ama kimseyi göremedi. Sadece ağaçlar,küçük bir salıncak ve Hanji'nin ailesinin ağaçlar arasında biraz zor görünen yazlığı.

Bana Ait {Ereri/Riren}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin