Saat 01.59 Lejyon Holding ana binası üçüncü kat
Erwin Smith kendini gecenin bir yarısı Hanji Zoe'nun ofisine attığında korkudan ölmek üzereydi.
Kameralara aldırmadan odayı kurcalamaya başladı.
"Nerede? Burada olmalı lanet olsun. Sence nereye koydu?"
Kulaklığından biri ona fısıldadı.
"Masanın yanındaki soldan ikinci çekmeceye bakmadın Erwin."
"Ne? Ha tamam." Erwin kulaklığını düzeltip çekmeceleri kurcaladı ama aradığını bulamadı.
Kameralara aldırmıyor demiştim değil mi? Çünkü kameralar onun lehineydi.
"Erwin. Sana göre saat beş yönünde bir kasa görüyorum. Ona yönel."
Erwin etrafına bakındı.
"Levi, saat beş yönümde bir kasa yok."
"Aptal. Saksıyı kenara çek."
Cidden Edwin saksıyı kenara ittirince kasa ona göründü.
"Levi onu nasıl gördün?"
"Gece görüşlü kameralar."
"Peki şifre?"
Levi bir süre düşündü. Hanji'yi daha önce kasayı açarken görmüştü.
Nasıl mı?
Pekala... Bu çok parlak bir konu değil.
Açıkçası Levi Lejyon Holding'de işe girdiğinde Hanji onunla gayet iyi ilgilenmiş ve ona güvenmişti. Başta Levi bunun onun heyecanlı ve yerinde duramayan kişiliğinden kaynaklandığını düşünse de daha sonra Hanji onun yanındayken tuhaflaşmaya başlamıştı. Levi de Hanji'nin ona karşı bazı hisleri olduğundan emin olmuştu.
Ama elden ne gelir, Levi ona pas vermemişti.
Yine de fırsatları kollayan bir adam olarak (ki asıl mesleği suikastçılık ve tetikçilik olan birinin en gizli ve işe yarar özelliklerinden biri budur) Hanji'yi kenara atmamıştı. Hatta ona biraz daha yakın durmuştu. Sırf bilgi alabilmek ve oyunu kendi kartlarıyla oynamak için.
Ah, Levi'ın Hanji'den yatakta duyduğu sırların ve dedikoduların haddi hesabı yoktu.
Mesela bir kasa şifresi.
"Levi, orada mısın?"
"Evet. Sadece düşündüm."
"Aklında bir sayı var mı?"
"971235."
"Doksan yedi, on iki, otuz beş..." diye mırıldandı Erwin kasaya sayıları girerken. Tamam butonuna bastığında kasadan klik sesi duyuldu ve kilit açıldı.
"Erwin, bana kasadakileri listele."
"Hmm... Para desteleri... Çekler... Şirketle ilgili evraklar ve... Bingo."
"Güzel. Onu üç gün içinde bana ulaştırmanın bir yolunu bul."
"Kamera kayıtları?"
"Ben hallederim. Kapatıyorum. Eren uykusunda kıpırdanıyor. Muhtemelen şimdi uyanır."
"Tamam."
***
Levi Ackerman bilgisayarından Lejyon Holding'in güvenlik kamera kayıtlarını sildi, bilgisayarı kapadı ve kulaklıklarıyla telefonunu bir kenara attı. Açıkçası bu planın işe yarayacağından emin değildi. Tek kaşlının işleri batıracağından korkuyordu ama ne mutlu ki yanılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Ait {Ereri/Riren}
Fanfiction#snk-> 14. (17.02.2019) Hayran Kurgu İçinde #334 (12.12.2016) Eren Jaeger ailesinin trajik ölümünden sonra yıllarca sağda solda süründü. Neden mi? İntikam arıyordu. Babası Eren ve üvey kardeşi Mikasa'yı çocukken terketmişti. Annesiyse yıll...