Hey, ik heb een nieuw boek over de buurtpolitie uitgebracht, namelijk 'De buurtpolitie: een nieuw begin.' Het staat op men profiel😄 Dit boek blijft ook voortlopen☺ xjes
POV Tineke
Ik schrok van wat Brigitte net zei. Koen trok me mee en ik ging mee met de anderen om hem te zoeken. We belden de chef en hij beveelde ons naar kantoor te komen. Toen we allemaal in de vergaderzaal zaten begon hij zijn fotootjes aan te wijzen op zijn magneetbord. "Dus, Koen, Tineke, jullie patrouilleren en als jullie iets verdacht zien melden jullie dat. Wees aanwezig voor versterking! zei hij toen hij zich naar ons richtte. "Floor, Obi, jullie zoeken informatie op over die Dirk waar hij kan schuilen enzo." "Eric... jij gaat met Brigitte praten." Zijn uitleg was gedaan. Ik trok Koen mee en we liepen naar buiten. We vertrokken in de anonieme wagen op patrouille. "Dispatch voor alfa 110!" "Alfa 110 luistert, over." "Doen jullie café T'Hoekske? Daar zat Dirk gisteren. Over." "Begrepen, over." Koen reed naar het café en meteen stapten we uit. "Goeiedag, inspecteur Baetens en Hoofdinspecteur Schilebeeckx. We hebben een paar vraagjes over Dirk Somers." "Jah, die was hier gisteren, had veel op, oeioeioeioei." begon de cafebaas. "Hij zei dat hij naar huis ging en dan was hij weg. Waarom?" "Wij zijn hier in verband met een onderzoek. Hebt u enig idee waar hij momenteel is want we zijn op zoek naar hem." "Neeje, maar ik heb wel een goed gedacht, ik bel hem dat hij iets vergeten is en dan stellen jullie zich op als jobstudenten en dan hebben jullie hem." Ik kijk goedkeurend naar Koen. "Akkoord." We gingen onze burgerkleren uit de auto halen en stelden ons op achter de toog. "Hij komt eraan!" riep de cafebaas. Ik riep nog snel versterking op. Ik zag 2 auto's de parking oprijden. De ene was de anonieme wagen van Floor en Patrick. De andere weet ik niet, maar ik denk dat ik het weet...
YOU ARE READING
(Friends) Forever
Narrativa generaleHet verhaal gaat over de tv-reeks 'De Buurtpolitie'. Het gaat vooral over Koen en Tineke, maar ook over de rest. Het begint bij Tineke die wordt overgeplaatst naar een ander korps. Veel leesplezier!