PART22: PLEASE.

640 52 20
                                    

Arghh!! Ini adalah trip yg pling best gila! Bila kenang balik smalam dan hri ni, perhh mcm2 adegan ada. Dari yg memalukan shingga yg lwak gila. Lgy2 ptg takdi. Tak psl2 kne kejar dgn anjing. Bsah lncun dgn peluh kami dibuatnya. Ehehe.

Pejam celik pejam celik, mlm ni mlm trakhir kmi kat pulau jeju. Cptnya msa brlalu. Rse mcm nk stay je. Heehe. Dan... Aku rse hbungan kmi adik-beradik smakin akrab. Klau bab usik-mngusik jgn ckplah kan. Ade je rncangan aku dan Min nk knekan Jung.

Jung pun takde nk bebel2, marah2, smua tu. Happy2 je. Andainya mse bleh brhnti, akn aku hrgai mse ini.

Aku dduk di balkoni chalet mrenung hmparan laut dgn brtemankan cahaya bulan. Malam yg pnuh dgn ketenangan.

"Uit. Buat apa tu?" tegur Jung smbil memeluk leherku. Aku trsenyum.

"Just terkenang our sweet moments." ujarku. Jung turut trsenyum dan mnghulurkn scawan coklat pnas.

"Thnks." ucapku sbelum mnghirup.

"Most welcome dear. Yoon, rse cpt je kan mse brlalu. Tup tup esk dh nk balik seoul." ujar Jung.

"Arrayo. Hurm..rse nk stay jelah kat sni. Hehehe..lgypun pgi takdi unnie dh fall in love dgn namja laut tu kan.." usikku. Jung mncubit pinggangku. Trus ketawaku trburai.

"Eii..mne ada! Unnie cuma ckp dia ensem je." bantah Jung. Ceyh! Yelahtu. Muka dh blusher nk bohong dgn aku lgi. Im not so dump ok.

Kmi brdua diam dan mnikmati tmparan angin laut.

"Amboi2 lepak tak ajk Min eh! Nk majok ah mcm ni!" sapa Min yg mncul enth dri mna. Dia melentok kpl di ats bhuku.

"Gedik ah nak mjok2 bgai. Nyampah aii!" aku mncebir. Jung trgelak dan Min mndengus kuat.

"Yahh!! Mne de gedik. Ni nmanya manja ok. Yelah lgypun Min kan comel lgy menawan. Uhuks." ujar Min dgn suara gediknya. Meluat aku dgr. Jung mnjuling matanya ke ats. Nyamph agknya dgn perasantan si Min.

"Eh apa kne mngena mnja dan comel?" soal Jung pura2 tak thu. Aku dah trgelak. Min mnghentak kakinya.

"Unniee...tlonglah jgn trpengaruh dgn prangai cemburu buta Yoon unnie. Dhlah jeles! Buta pulak tu!" kutuk Min tajam smbil mrampas cawan dri tgnku dan mneguk. My hot chocolate!!

Aku mnunjal dhi Min.

"Oii!! Sper sruh Min mnum hah?! Dhlah ckp org buta!" mrahku tak puas hati dan mrampas smula cwanku. Min mnjelirkan lidhnya.

"Eh nantak Min lah nk minum air sper2 pun." balas Min selamba.

"Oh nantak eh? Min nk tahu tak, tadi unnie trludah dlm air ni. Nk buang kahak lah ktekan. Min thukan kahak? Yg wrne hijau2 tu." usikku dgn trsenyum sinis. Jung sdh geli-geliman.

"Mworago?! Jinjjayo!! Uwweerkkk!! Eii..pengotornya Yoon unnie ni! Yulk!! Oh my god! Please bless my tekak." Jerit Min. Aku dan Jung trgelak.

"Pabo! Itu pun Min prcaya. Aigoo..tlong simpah pabo tu untk mse dpn sikit bleh tak?" sindirku. Min trus melepuk punggungku. Auch! Gila!

"Yahh!! Tmpat lain ada, nk juga pkul kat tmpat private! Byuntae yeoja! Unnie...!! Tgklah Min ni. Gatal! Ikut prangai unnie!" rengekku. Jung mnjengilkan matanya.

"Eh2, asl unnie pula yg kne! Min dan Yoon, dua2 nnti unnie cili2 mulut korang. Biar diam sikit." bebel Jung. Uishh... Mesin bebel Jung dh start smula lah. Eheheh.

"Shireoyo..." ujar Min prlhan.

"Nado shireoyo...unnie cili je mulut si Min ni! Mulut takde cukai!" kutukku.

"Yah!!"

"Dh2! Senyap! Please jgn ganggu ketenteraman unnie yg brhrge ni." ujar Jung smbil mndepakan tgnnya. Sekaligus tgnnya mnolak tbuhku. Tapi, hnya Min yg jtuh. Ffuhh..aku save!

BE MINE!Where stories live. Discover now