26

4.3K 359 116
                                    

Bu saatte attığım için üzgünüm, ancak şimdi fırsatım olabildi. Yarına ertelemek de istemedim. Umarım seversiniz *-*

•••

Do Kyungsoo ve Onun Duruma Göre Değişen Ruh Halleri isimli bir el kitapçığı olsa hayat Jongin için daha kolay olabilirdi.

Anlamadınız değil mi? Anlatayım öyleyse.

Aslında olayın nerede başladığını çözmek çok zor. Bir yerinden tutup çekerek aha buradan başlıyor diyemem. Çok derine inmeden anlatacağım, şimdi pizza icat ediliyor tamam mı? Şaka yapıyorum~

Ana konu Baekhyun'a ulaştırılması gereken büyük boy bir pizzaydı. Bu kutsal görev yüce divân (Chanyeol) tarafından Baelhyun'la çok yakın arkadaş olmamalarına rağmen Kyungsoo'ya verilmişti. O sulak yerde yetişmiş -affınıza sığınarak söylüyorum, çok pardon- inek, kedi gözlü çocuğun kalbini bir güzel kırmış sonra da düşünceli sevdicek triplerine girmişti.

"Kyungsoo lütfen lütfen lütfen!"

"Aynı kelimeyi sinirlerimi bozacak kadar tekrar ederek şirinlik yaptığını mı sanıyorsun?"

Yanında olmadığı için telefona doğru gözlerini devirdi Kyungsoo. Hayır, neden her zaman Chanyeol'ün sevgilileriyle Chanyeol'den çok ilgilenmek zorunda kalıyordu anlayamıyordu. Bir keresinde kızın birine bir sürü çikolata götürmüştü ve iki saat onunla beraber Chanyeol'e sövmek zorunda kalmıştı. Chanyeol'e sövmek konusunda hiçbir zaman şikayeti yoktu ancak o mıymıy kıza katlanmak gerçekten eziyetti.

"Şimdi o kalkıp bi şeyler alacak ya da hazırlayacak durumda değildir, arkadaşının sevgilisinin evde açlıktan ölmesini sonra haberlere konu olup ordan duymayı mı istiyorsun?"

"Yapma Chanyeol, hala sevgili olduğunuzu mu sanıyorsun?"

"Ne kadar kötüsün!"

Saçlarını kafa derisinden söküp beyazlayan saç var mı diye hasar tespiti yapmayı istedi. Chanyeol'le arkadaş kalmak isteyip istemediğini bir ara oturup düşünmeliydi. Bir ara... Çünkü o an bunu düşünürse kesinlikle telefonu kapatıp Chanyeol'ü her yerden engelleyip adresini değiştirecek psikolojideydi.

"Tamam kes, nasıl olsun pizza?"

İşte, gördünüz değil mi? Durumu harika anlattım. Hadi ödül olarak biriniz bana pizza yollasın ^o^ Olmaz mı? Kimse bir Kyungsoo değil ki tabi *gözdevirmeliemoji* Neyse, çok şey yapmadan devam edeyim...

Olması gereken işlem tam olarak şuydu:
Kyungsoo telefondan pizzacıyı arar > kredi kartıyla Baekhyun'un adresine pizza gönderir > mutlu son.

Ancak olan senaryo tam olarak şuydu:
Kyungsoo telefondan pizzacıyı arar > kredi kartıyla Baekhyun'un adresine pizza göndermek ister > istemekle kalır çünkü pizzacının Baekhyun'un sokağına yakın olan şubeyi su basmıştır > zahmetli son.

İşi gücü yokmuş gibi -evet işi gücü yok zaten ama susar mısınız lütfen- şimdi bir de pizza alıp Kyungsoo'nun evine kadar gidecekti. Hayır, Baekhyun'la üç sokak kadar mesafeleri vardı, şube neden oraya teslimat yapamıyordu anlayamıyordu.

Neyse ki mutlu sona çok yakındı. Pizzayı almıştı, Baekhyun'a ulaşmasına bir sokak kalmıştı. Tam o sırada şeytan dürtmüştü işte. Dürtmese olmazdı zaten. Kutuyu köşeden açtığında gördüğü mantarlar birden etrafı rengarenk görmesine sebep oldu. Bastıra bastıra yaklaşık 2946467684 kez mantarsız istemesine rağmen bu neydi şimdi? Bir an gerçekten Baekhyun ve Chanyeol'ün kıyıda köşede bir yerde gizlenip anıra anıra ona güldüğünü düşündü. Durum bu olsaydı eğer başına gelen talihsizliklerden çok daha sinir bozucu olurdu.

Meow =(∩o∩)= •KaiSoo• √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin