Aslında sırf uykulu uykulu okuyup yorum yapmazsınız diye atmayacaktım atma yarın erkenden işim olduğu için evden çıkacağım, bölümü atmam akşamı bulurdu bu yüzden kıyamadım akdkdksl
Sabah ayık kafayla okuyun!
••••
Gözünü bile kırpmadan Kyungsoo'yu incelerken saat gecenin ikisine yaklaşıyordu. Sokak lambası denen şeyi icat eden adamın ruhuna bir kaç iyi dilekte bulundurup hafifçe gülümsedi. Tanrı aşkına, hangi insan böylesine sevimli bir şekilde uyuyabilirdi ki? Üstündeki kolsuz, Minions desenli pijaması minik göbeğini hafifçe açığa çıkaracak şekilde yukarı kalkmış, üstündeki örtü buruşuk bi şekilde bir kenara yığılmıştı. Evin içi sıcak olduğundan ve yazın ortasında olmalarından dolayı üstünü açmasını pek dert etmemişti. Ama Sehun'de en ufak bir uyanma belirtisi yakaladığında ninja gibi uçup üstünü örteceğini aklına çoktan not etmişti.
Üstüne atılan kolla beraber gözlerini devirdi. Şu saatte uyumuyor olmasının sebebi olan Uyku Katili Sehun'un kolunu cansız mankenmişcesine üstünden attı. Bir ara ayağıyla iterek yere düşürmeye çalıştıysa da uykuda olmasına rağmen yatağa panda gibi sarıldığından pek başarılı olamamıştı.
Sonunda serin parkeyle yüzü buluşan kendisi olmuştu. Uyuz herifin tekmesi cidden sağlamdı. Gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı. Kolunu uzatıp yastığını yataktan çektikten sonra sürüne sürüne Kyungsoo'nun futonuna yaklaştı. Sonunda huzuru bulmuştu. İnce örtüyü alıp sessizce Kyungsoo'nun çıplak bacaklarına örttükten sonra kafasını yastığa koyup az önce uzaktan uzaktan izlediği yüzü yakından izlemenin tadını çıkarttı.
"Çok güzelsin ama ya..."
Uyku bandı yüzünün yarısını kapatırken bile güzeldi. Yüzündeki açıkta olan en dikkat çekici unsur hafifçe kuruyan dudaklarıydı. O dudaklarla buluşmak üzere olan elini son anda durdurup tekrar kendine hakim olamamasından korkarak bacaklarının arasına sıkıştırdı.
(YN/Pislik yapmayın -.- hani üst iç bacağın tam ortası vardır ya orası ajdjdkak)
Elini durdursa da saniyeler sonra tırtıl gibi sürüne sürüne bedenlerini yaklaştırmayı başarmıştı.
"Jongin..."
Kyungsoo mırıldandığında gözlerini göremediği için uyuyup uyumadığını anlayamadı Jongin. Test etmek için hımlayarak cevap verdi.
"Ne yapıyorsun?"
İşaret parmağıyla muz desenli göz bandını hafifçe kaldırıp fısıldayarak sorduğunda Jongin o kadar kısa sürede yakalanmış olmasına lanet etti. Ayrıca hadi canım, görmediği halde nasıl o olduğunu anlayabilmişti be?!
"Sehun uyutmadı."
Gece gece azarlanmamak için şirinlik olsun diye dudaklarını bile büzmüştü. Kyungsoo hiçbir şey demeyip kenara kaydığında beklediğinden daha fazla etki yaratmış olmasına sevindi. Diğer bir ihtimalle Kyungsoo tatlı uykusunu bölmemek için onunla uğraşmamıştı ama bu ihtimalden pek hoşlanmadığı için ilk düşünülen her zaman doğrudur felsefesini destekledi.
Diğerine biraz daha sokulup kafasını onun boynuyla kafası arasındaki yastığa koydu. Omuzları birbirine değiyordu ve söylememe gerek var mı bilmiyorum ama bu Jongin'in fazlasıyla hoşuna gitmişti.
"Jongin, uyumaya çalışıyorum."
Kendini biraz çekip temaslarını kestikten sonra söylenmişti Kyungsoo. Jongin söyediğini umursamayıp sülük gibi yapışmayı düşündü bir an. O kadar da gurursuz değildi heralde, ne sandınız? Pekala, tam olarak o kadar gurursuzdu. Ama Kyungsoo'nun uyku sersemliğiyle kendisini dövmesinden korkuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meow =(∩o∩)= •KaiSoo• √
FanficSapık bir uke ve aptal bir semenin mevcut bulunduğu fic tanesi... Gelsene, okuruz~ ••• Arkadaşlar, kedilere antipatiniz ya da alerjiniz varsa fici okumayın lütfen. Adından da anlaşılabileceği gibi bu ficte kedilere yer verdim. Yani önünüze aniden bi...