Geleneksel fici textingten çıkarıp normal fice dönüştürme olimpiyatlarına bir kez daha hoş geldiniz *alkışefekti*Ehemm... Öncelerde yaşadığım "texting diye geldik ama len mQ" vakasına bir kez daha rastlamam diye umuyorum. Kakao Dark veya Kakao Blank'i okuyup geldiyseniz zaten tarzımı biliyosunuzdur sjdkdkkdkd
Neyse susayım artık okuyun siz de akgkfkdkkfkdkf
Kontrol etmeden atıyorum, yazım hatam falan varsa çok şey yapmayın ajdkdkdkdk
•••
"O kanepede zıplama diye kaç kere söyleyeceğim?! Tanrım... Kaça para verip aldım ben onu, yaylarını çıkaracaksın!"
Kanepenin kenarına Bağcılar kekosu oturuşu yapıp kafasını uzatarak mutfaktaki arkadaşına SatanSoo ışınlarını yolladı.
"Yemin ediyorum Chanyeol, dırdırcı koca karılardan betersin. Hayır bi de seni dışarıdan gören biri havalı bir şey sanıyordur ona yanıyorum."
Kekoluk sevdasından feragat edip kanepeye atladıktan sonra inanılmaz yumuşak yastığa kafasını gömdü.
"Hayatım alınma ama o kanepeyi Baekhyun'la daha konforlu sevişmek için aldım, hak verirsin ki onu yamuk kıçınla bozmanı istemem."
Cümlenin başında buruşturduğu yüzünü sonlara doğru duyduğu şeyle birlikte sinirli bi ifadeye soktu. Kanepenin üstünde ayağa kalkıp kıçını Chanyeol'e döndü.
"Bu mu yamuk? Hayatım alınma ama hayatında hiç kıç görmemiş gibisin."
"Kyungsoo, sevgilimi ayartmaktan vazgeç."
Baekhyun banyodan havluyla kafasını kurulayarak çıktığında Kyungsoo bu ikisinin birbirine ne kadar yakıştığını bir kez daha düşünmüş oldu. Birbirlerine kendilerinden başka kimse katlanamazdı gerçekten.
"Aman senin yampirik sevgilini kim ne yapsın. Benim Jongin'im yeter. Hey, daha size sarıldıktan sonra neler yaptığımızı anlatmadım!"
Kanepede bağdaş kurup iki yanını patpatladığında Chanyeol ve Baekhyun aynı anda birbirlerine üzgün bakışlarını gönderdiler. Kyungsoo, Jongin'le sarıldıktan sonda neler yaptıklarını hiç üşenmeden tek tek WhatsApp gruplarına atmıştı zaten. Yetmiyormuş gibi özel olarak arayarak da anlatmıştı üstelik. Anlaşılan yüz yüze anlatmadığı için onları es geçmişti.
Kyungsoo'nun telefonundan malum uygulamanın sinir bozucu melodisi döküldüğünde Chanyeol kurtarıcıları olan o melodiyi hiç sevmediği kadar sevdiğini hissetti. Kyungsoo meowchat'i sadece Jongin'le konuşmak için kullandığından kimin mesaj attığını düşünmeye bile gerek yoktu.
Darkcat:
•Uyudun mu?Wiccat:
•Sence?Salak salak gülümsemesini ikilinin ona ucubemsi bir şey görmüş gibi baktıklarını farkettiğinde böldü.
"Of! Her zamanki gibi çok sıkıcısınız, ben evime gidiyorum."
Nasılsa yarın yine başlarına çörekleneceğinden vedalaşma gereği duymadan evden çıktı.
Jongin'i daha önce bir kaç kez görmüştü ama hiç biri öğlen buluştuklarındaki gibi değildi. Kim Jongin, yakından çok daha mükemmeldi. Sadece görünüş olarak da değil, hal ve hareketleriyle de fazlasıyla güzeldi.
Darkcat:
•Bütün gün koşturdun, yorulmuşsundur diye düşünmüştümWiccat:
•Heyecandan uyuyabilir miydim sence?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meow =(∩o∩)= •KaiSoo• √
Hayran KurguSapık bir uke ve aptal bir semenin mevcut bulunduğu fic tanesi... Gelsene, okuruz~ ••• Arkadaşlar, kedilere antipatiniz ya da alerjiniz varsa fici okumayın lütfen. Adından da anlaşılabileceği gibi bu ficte kedilere yer verdim. Yani önünüze aniden bi...