K.K 5

50 3 0
                                    

Göt korkusuyla o kas yığının bana nasıl bişey yapcağını düşündüm.Neyse ki gün bitene kadar hiç karşılaşmamıştık.Eve gittiğimde direk odama çıktım ve günü değerlendirdim olay çıksa babam duysa ağzıma sıçar yani olay çıkmama gibi bi ihtimal yok. Şimdi kendimi balkondan atam ama 2.kattayız pek etkili bi yöntem değil. En iyisi uyumak ben uyuyom by. Sabah babamdan önce uyanmıştım hazırlanmıştım niye mi dersiniz saolsun delfin o piç kurusu doğukandan ayrılmıştı ve ben çooook mutluydum öyle pisikopat bi çocukala çıkıkır mı? Çıkılmaz ama delfin mal o çıkabilir. Şimdi bu çocuk kızı defalaca arar durur . Başımıza aldık bi dert daha. Telefonum çalmaya başladı koşarak açtım ve şaşırmadım arayan doğukan salak ya kesi delfini sorcak boş muhabbet yapcak başımı ağrıtıcak meşgule aldım bidaha aradı bidaha meşgule aldım bidaha aradı naptım biliyonuz mu engel attım evet çok zekiyimdir. Annem bırakmıştı bugün beni okula.Kızların yanına koşarak gittiğimde konu doğukandı herkezi aramıştı belli ki salak bu çocuk bırak artık delfinimin peşini.. "Ay kızlar bırakın onu bu 6 taş hakkında konuşalım artık" delfine şaşıran gözlerle baktık hep bir anda. "Çok hızlıdır benim kankam" dedi tuana ve bana döndü "olum o diğilde bu hala ismini bilmediğimiz çocuk napcak acaba sana?" Cidden bunu düşünmek istemiyodum "bi bağırdın diye en fazla havuza falan atar" dedi Özlem. Sınıfa girdiğimizde bu sürtükler bizim yere oturmuştular ah hadi bide bunlarla uğraş bu çakma sarışın olan çoğu sarı kafaydı ama neyse bunlardan biri ban dönüp "Mertten uzak dur yoksa seni ağlatarak bu okuldan gönderirim" hadi ya . Bi anda delfinin kızın saçlarına yapıştığını gördüm sonrada bi tekme oha oha naptın sen kız. Kim ayırdı dersiniz bu badboy sürüsü iki tanesi delfinle sürtüğü ayırmaya çalışırken bi tanesi diğer kızlardan birini tutuyodu diğer iki tanesi allahım bu nasıl bi cooluksa oturup telefonla ilgileniyodu benimkisiyse yanıma gelip "Hazılan bakalım bana yaptığın saygısızlığın bedelini ağır ödeyiceksin" ne saçamlıyo bu gene napabilir yani sen Kerem Sayer misin sen kimsin olum kimsin? "Sabırsızlıkla bekliyorum elinden geleni ardına koyma bay ukala" dedim gülerek bu tam bi sinir gülüşüydü . Ha bu arada delfin özlem tuana yerimiz geri kazanmışlardı heyoo. Ben ve o çocuk tek ayaktaydık ve o sürtük tip tip bakıyodu. Bi bilse konuşmalarımızı bok böyle bakardı. Bi adam içeri girip "Mert bey babanız aşada sizi bekliyo" mert yani adı mert oh be sonunda öğrendim niye merak ediyosam . Yakışıklı çocuk tabiki merak etcem siz olsanız sizde ederdini ama. Mert cevap vermeden sınıftan çıktı bu badboylardan biri Özlemin yanına gelip özleme kolye verdi "düşürmüşsün" dedi özlemin gözleri fal taşı gibi açıldı " Çok çok saol ne desem az " dedi tabiki bunun nedeni manevi bi değerinden değil . Enayi değil öğrenciyiz altın kolyesini kaybedince kafaya takmayan kızlar hiç değiliz hatta oturup ağlarız. "Sınıfta gördüm ve adı Özlem olan bi sen varsın sınıfta" hadi ya araştırdı mı. "Teşekkürker senin adın ne ?" Diye sordu özlem . "Eren" ooo bu kibara bak bide merte bak "memnun oldum dedi" çocuk gülümsedi ve bi diğer sürtük "Eren bi gelsene" diye bağırdı. Hep birlikte o tarafa baktığımda mertle göz göze geldim pis pis sırıtıyodu acaba planı ne.Önüme döndüğümde Özlem o sürtüklere piç bakışı atıyodu. İlk ders hala başlamadımı ya diye düşünürken zil çaldı meğerse ders boşmuş djskjsksjs.

Bu arada (K.K= kırık kalp )    :))

Kırık KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin