İçeri girer girmez "Beni öptüüüü" diye bağırdım. "Taş gibi çocuk beni öptü"
Diye anırarak evi turladım."Of kes be uykum var" diye zırladı Delfin. Ona şaşıran gözlerle baktım
"Öptü diyorum salak. Mert beni öptü . Koskoca Korkmaz holdingin sahibinin oğlu öptü benii . "
" Araştırdın mı mk yuh . " dedi bunca söylediğim şeyde sadece buna mı takılmıştı .
" Seni mi öptü sjsjsjsjjsjs arabada uyurken rüya mı gördün kızım sen?"
Oha şuan rüya mı gerçek mi çok arada kaldım . Gerçek gibiydide aslında bi kadeh içmem bile başımı döndürmüş ve kusmamı var etmişti. Öpmemişte olabilir . Öptü sanki ama Öpmemiştir ki beni mi öpcek. Ama sanki çok gerçekçirydi."Rüyada olabilir asl" cümlemi tamamlayamadan tuvalete koşup kustum.
" Evimi mahvedersen her yeri tek tek temizlersin haberin olsun " diye bağırdı delfin. Salak ya düşündüğü şeye bak . Acaba öptü mü ? Öpmedi mi?
Çıkıp delfinin yatağına yatma planı kurarken Tuanayla Özlem yatağı kapmışlardı bile . Off aşağıya inip koltuğa yatcam artık napıyım.
Öptü mü acaba ? Hala bu duruyla boğuşurken gözlerim yavaştan kapanmaya başladı, kapanıyo , kapandıı
*************************************
Sabah Tuana gelip yüzüme su döktüğünde yataktan sıçradım resmen pis karı bana bakıp gülüyodu bide
" Napıyosun gerizekalı " of başım çok ağrıyo .
"Geç kaldık hadi biz kahvaltı bile yaptık uyan artık bi zahmet" ne ara uyandınız ya . Kalkıp giyindikten sonra bi ağrı kesici içtim daha sonra Tuananın arasına bindik ve okula gittik .Sınıfa doğru giderken sınıfın en tatlı kızlarından Meryemle Selinin birbirinin saçına yapışmalarına şahit oldum .
"Ben şok " diye kıkırdadım
"Meryem meryem meryem " diye tezahürat yaptı delfin ksjsjsjs salak ya .
Selin resmen meryemi yerdi yani hayvan gibi bileydi kendisi her boka sarıyodu kız kesin şimdi de meryemi kıskanmıştır . O kızlar için bi problem olmasına gerek yok onlar sorun çıkartmak için varlar . Sınıf başkanı Emre koşarak Meryemle Selini ayırdı"Yeter Selin dedol git ve bi daha Meryeme sakın bulaşma yoksa bozuşuruz" diye bağırdı . Ov yeah havada aşk koksunu var demekkk.
Resmen kavgayı izlemiştim hiç ayırasım gelmemişti çünkü meryem dövüyodu koçum bee.
"İyi misin " diye sordum
"Çok iyiyim hemde" dedi meryem
"Vay be sen neymişsin meryoş ezdin geçtin " dedi Özlem
"Tabi kızım ne sandım"
"Egeheheh salak bu kızlar şimdi olay neymiş " diye sordum
"Çok çalışkanım ya ben " diye başladı kendini övmeye e devam etti
"Artık hocalardan da kıskanmaya başladılar o dere " ajsjjsjsjs yok anasınının .....
"Yuh kesin Veliye aşık" sksjsjjaja dedi Delfin
"Bencede " (veli biyoloji hocamız olur)"Gelsene bizim önümüze otur?" Dedi delfin
"Olur " diye gülümsedi meryemEfe yanımıza gelip delfinin yanağından öpüp "günaydın prenses " dedi
"Günaydın bitanem " deyip kıkırdadılar
"Öff romantik anlar " dedi özlem
"Tabi kızım Efe eniştemiz olma aşamasında "
dedim sıraya oturunca
Meyem "Cidden efe delfin için kavga etti mi yani"
"Evvet " dedim"Bücür bi gelsene sen" bana mı diyo bu salak
"Sana diyo Ece" dedi Tuana . Öptü mü ki sksjjsjs of tabikide öpmedi kesin kıçımdan uyduruyorumdur ben"Sana diyorum Ece" dedi bu sefer sesini yükselterek . Ayağa kalkıp yanına gittim . Kapının önünde duruyodu
"Ne var ?"
"Acıktım "
"Git kahvaltı yap"
"Bide hödük ben oluyorum" of tamam azıcık öküzlük yapıyorum bende ama napabilirim çevremde romantik erkek mi var . Hepsi öküz ruhlu..."Hadi gel gidiyoruz?"
"Nereye?"
Ses yok
"Yok yazılmak istemiyorum Mert"
"Yazılmazsın?" Ah teşekkürler sen öyle diyosan bay ukala.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalp
Teen FictionSenin sevdiğin çocuk ya başkasını seviyosa . Siz ne yapardınız ben cidden ne yapmam gerektiğini nasıl davranmam gerektiğini hiç bilmiyorum ? Onun kalbi hala bi başkasındayken ve sizde bunu gayet iyi biliyoken nasıl olur da hala onu sevmeye devam ed...