İlk öpücük

41 1 0
                                    

İçeri girdiğimde Delfin Efeyle ilgilenirken ben de Merti aradım etraf hala aşırı kalabalıktı . Merti bulduğumda yanında Görkem vardı.

Yanlarına gitsem mi gitmesem mi diye düşünürken kod adı Selin ve Esra  denen kızları gördüm . Onların ne işi vardı burda . O Esra denen cadaloz yine mertin kıçının dibinden ayrılmıyodu. Okuldada böyleydi bu, Mert ne yapsa Nereye gitse hanımefendi peşinde .

Mertin kuyruğu olsa bu kız kadar yakın olamazdı.

Merti bana baktığını yeni fark etmiştim. Nasıl daldıysam artık.

"Gelsene " diye sırıttı. Allah Allah niye ben o sürtüklerin olduğu yere gidiyim o gelsin dimi ama . Arkamı dönüp Efeyle Delfinin yanına doğru yürümeye başladım

Mert;

Kıza ne kadar iyi davransam uzaklaşıyo benden resmen . Off  bu kızdan da bi kurtulamadım mk. Bigün atıyım da yatağa uslansın. Ama ilk önce bu kızı halletmem lazım.
Kendimi kötü hissediyorum aslında gereksiz bi iddia ya girdim. Sırf bu Görkem şerefsizi yüzünden düştüğüm duruma bak .

Ecenin olduğu taraa doğru yürümeye başladığımda Esra kolumu tutup
"Nereye"
"Ebene mk"
"Niye bana böyle davranıyosun Mert"
"Kes artık sesini Esra fazla olmaya başladın sen"
"Mert kalbimi kırıyosun sadece seni önemsiyorum anla beni"
Bi kız bu kadar mı yüzsüz olur . Yatağa atmaya bile tiksiniyorum  . Yatağa attıklarım kızlar üzerinde de pek düşünmem o derece.

Esranın tuttuğu kolu çekerek Ecenin yanına doğru gittiğimde Ece bizi izliyodu ah süper bi bu eksikti. Gel de Ece ye laf anlat. Anlatmak zorunda değildim ama anlatma ihtiyacı yaratacığundan eminim

"Gidelim mi artık" dedim
"Bencede gidelim burası daha fazla tahammül edilemeyecek hale geldi " dedi Ece. Bu benim gülmemi sağladı ama bu ciddiyeti de bozmak istemediğim için dudağımı ısırdım.

"Eve gittiğide mutlaka krem sür olur mu?" Ay ben sizin romantizminize sıçıyım.
"Eheheheh merak etme bitanem " Bitanem mi oha !!!

"Bitanem derken?" Diye sordu Ece
"Yani beni düşünen bi o var yalan mı tabiki o benim bitanem " Delfin kızarmıştı Allahım sana geliyorum yeni bir aşk mı doğuyor?  .Hele efe ne saçmalıyo böyle  Erenden sonra bu da mı aşk böcüğü kesildi başıma  cidden sıkıldım .

"Gitsek mi artık" dedim sıkıldığımı belli ederek
" Gidelim kardeşim sakin ol yangından mal mı kaçırıyoz ben senin yerinde olsam yanımdaki güzel bayanla keyfime bakarım" diye sırıttı bu sırıtışın altında "Yatının elden gitmesine bi gün kaldı haberin oldun" vardı.
"Sen hiç merak etme kardeşim " diye göz kırptım
"İnşallah " diye kıkırdadı

Arabama doğru gittiğimizde arkaya Efe ve Delfin oturdu Ecede yanıma oturduktan sonra evlerinin yolunu sordum . Ece elleriyle yolu tarif ederken o kadar tatlı o kadar şirin o kadar masum gözüküyodu ki bu gülümsememe neden oldu . Ne diyorum olum ben iyice saçmaladım. Ecenin söylediği gibi ilerlemeye başladım arka tarafa baktığımda delfin Efenin omuzuna yapmış efede başını Delfinin kafasına koymuştu vay canına çok hoş bi görüntü.

Ece arkaya bakıp önüne döndükten sonra
"Çok tatlı değiller mi?" Diye sordu
"Çook" dedim dalga geçermişcesine
"Cidden çok odunsun "
"Olabilir"
"Kabul ediyosun yani"
"Hiç inkar ettiğimi hatırlamıyorum "
"Eehehhehe haklsın" 
"Burdan sola dimi?"
"Hıhı"

Evlerinin önüne geldiğimizde
"Herşey için teşekkürler " diyip araba kapısını açtı kolundan tutup kendime çektim ve dudaklarına yapıştırdım dudaklarımı o kadar güzel bi histi ki ...

Birazcık gerilediğimde gözlerindeki şaşkınlık git gide artıyordu "Bende" dedim sırıtarak . Hala şoktaydı garibim beklemiyosa demek ki aslında bende beklemiyodum ama yapasım gelmişti.

"Bana hala sınıfta yaptığın ŞAKANIN hesabını vericeksin ona göre " derken Şakanın üzerini vurgulamıştı ama gülümseterek söylediği için pek bi takmadım
"Bende seni seviyorum ufaklık " dediğimde kızardığını hissettim salak mıdır nedir durduk yerede ağlamıştı zaten .

"Kızardın mı sen?" Dedim gülerek
"Geldik mi " dedi Delfin ah evet tam zamanında uyandın
"Evet  tanıya bildin mi evini bari"
"Of salak" diyip gözlerini devirdi . Öyle saçma soru sormıyıcaksın abi o zaman

"Görüşürüz Efe " kajsjsja Efeden çıt yok romantizmin sonuna gelmiş bulunmakta .
"Boşuna uğraşma uyuduysa bidaha uyanmaz " dedim gülerek

"Görüşürüz" diyip indi Ece  2 saniye sonrada Delfin
İçeriye girmelerini beklemeden gaza basıp Evin yolunu tuttum .

Kırık KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin