K.K 15

25 1 0
                                    

Arabada en az 100 kere nereye gidiyoruz diye sormuştum . Evet evet doğru tahmin ettiniz cevap vermemişti.

Açlıktan ölmek üzereydim . Bi lokantanın önünde durup arabadan indik. İçeri girdiğimizde bizim dışımızda sadece 2 yer doluydu.

"Dünkü olaydan sonra naptın" diye sorduğında ben şok . Hangi olay ay sizce öptü müü?

"Hangi olay acaba "
"Hatırlamıyo olamazın "
"Hatırlamıyorum" dediğimde dudaklarını dudaklarımda hissettim

Aşık mı oluyorum bu nasıl bi his ya . Nefessiz kalırsın ama içinde kocaman bi sevinç vardır ya şuan o hissi yaşıyorum.

Elleriyle yüzümü tuttuğunda nefes almadığım için ölmek üzereydim . Omuzlarına tutunup onu ittim.

"Napıyosun ya?" Diye bağırdım . Evet bunu yapmayı ben bile beklemiyodum.

"Bu durumdan gayet memnun olduğunu biliyorum" diyip sapıkça sırıttı.

Evet güzel bi histi .

"Nerenden uyduruyosun bunu gerizekalı"

"Bana bakışlarından anlıyorum güzelim" güzelim mi Allahım ölüyorum.

"Hadi ordan " dediğimde garson siparişleri getirdi. Kahvaltı yaptıktan sonra

"Hadi okula " deyip elini uzattı
Tereddütsüz tuttum. Evet git gide orospuya bağlıyodum.

Koşar adımlarda ilerlerken ayaklarımı havaya kaldırıp direk beni sürüklemesi iştedim ama okul eteğim buna izin vermedi.

"Mert"
"Yine noldu" diyip durdu ve bana döndü bunu beklemedeğim için çarğıştık kajsjjsjs hep rezil oluyodum .

"Öküz yaaş olsana biraz " dediğimde güldü
"Sen biraz hızlı olsan?" Hahaha

"Nereye gidiyoruz?"
"Okula" oho bu çocuk cidden hödük.

Okula geldiğimizde bunun tayfası iki bankı birleştirip sohbet muhabbet ediyolardı . Özleminkinin üzerinde Tuğçe denen kız vardı . Özlemle Eren davası kapandı sanırım. Efe desen yanımdaki sürtük Cerenle konuşuyodu . Selin denen kızda Görkemle . Ne hoş ki Esra denen kaşar yalnız kalmıştı. Mert elimi tuttuğunda Esraya piç bakışları atmaya başladım tabi daha bu tarafa bakmıyolardı ama olsun .

Mert beni o tarafa doğru götürünce
"Selam Görkem naber " dedi piç gülüşü yaparak
Bunlar cidden ezeli düşman gibiydi . Nasıl bi arada takılıyolarsa
"Ooo mert bu kızıda kendine aşık ettin demek bravo sana yatımda arabamda senindir Sen KAZANDIN..."

~MERTTEN~

Ooo mert bu kızıda kendine aşık ettin demek bravo sana yatımda arabamda senindir Sen KAZANDIN..."

Eceye baktığımda şaşırmış bi şekilde bana döndü.

"Beni kandırdın mı ?" Gözleri dolmuştu . Siktimin iddiası ne diye girdiysem. Ben bu çocuğun ebesini sikmezsem benimde adım Mert değil

"Özür dil" tpkat attı evet haketmiştim .

Koşarak okul kapısına doğru koştu . Evet şimdi napıcaktım içimde çok kötü bi his vardı o kadar kötü hissediyorum ki şuan için yanıyo .

Ama daha önce bu piçin işini halletmem lazım . Arkamı dönüp Görkemi ayağa kaldırdım ve bi yumruk yapıştırdım. Selin denen kevaşe çığlık attı. Bi yumruk daha . Kimse ayırmıyodu hele bi ayırmaya kalksınlar varya onlarında ebesini sikerim.

"Ne o Mert bu kız için mi bu sinir"
"Hayır hayatımdan bi oruspu çocuğu çıkartmak için bu sinirim"

Etrak kalabalıklaşmıştı bi kaç hoca gelip. "Mert olum napıyosun yapma olum " gibisinden boş boş konuştukar hırsımı alana kadar dövdüm . Sıkıyosa karışan olsun bu okuldaki son günü olur .

"Seni bi daha benim olduğum yerlerde görmiyicem anladın mı?" Diye bağırdım
Başını salladı kalkıp okul çıkışına doğrı gittim .

Bi kızı gururuyla oynanmaktan nefret ediyorum hele ki kız masumsa . Bu bana Meleği hatırlatıyor..

Bu bölüm biraz gecikti kusura bakmayın .

- Merte mi sövüyosunuz?
- Görkeme mi sövüyosunuz?
- Yoksa o sürtüklere mi ? :)))))

Kırık KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin