Saat 21.30 gibi evden çıktık . Okulun yapınlarındaki bi bara doğru girdik içerisi aşırı gürültülüydü . Merdivenlerdme aşağıya doğru inerken gözüm hep bu badboy takımını arıyodu.
"Kızlar sağ tarafa en köşeye çaktırmadan bakın" deyince tuana hepimiz aynı ando o tarafa baktık.
"İyiki çaktırmayın dedim" diye söylendi Tuana
Heyt maşallah bunlar cidden çok yakışıklı
"Yanlarına mı gitsek" dedi Özlem
"Hayır be" asla böyle bişey yapmam
"Niye ya hem içlerine girip en zayıf noktasını bulup alırsın intikamını" aslında iyi fikir ama o pislikle aynı ortamda bulunmak istemiyorum
"Bence direk barmenin yanına gidelim hem ben daha sizi çekmemdimmm" evet yine başlıyoruz Tuana çok iyi bi fotoğrafçı ama bazenleri bu yeteneği insanları bunaltıyo.
"Ay ne gerek var kii" dedi delfin kedi yavrusu gibi Tuanaya bakarak
"Yok öyle bi dünya hadi koktey isteyelim gerisi bendeee ejejjejh" off yine başladık...
"İçki mi içsek" dedi özlem
Delfin; "hayır tabiki senin kusmuklarınla evimi kirketemem"
Gülmeye başladım kız haklı . İl içişimizde delfinlerde kalıyoduk ve evi mahvetmiştik ."Bencede içmeyelim kusmak istemiyorum" dedim tiksinerek.
"Hayatta içmem o aptıklarımdan sonra " dedi tuana evet salak işte içtiği gün onu bardan çıkaramamıştık ve sonra ona vura vura sokmuştuk arabaya sabah her yeri mosmordu . Bizimde kafamız yerinde değildi bi de onla uğraşmıştık .
"Bana nasıl kıydınız adiler" dedi Tuana
" Kes be bizi mahvettin sen . Seni çıkarana kadar kıçımızı yırttık." Dedi özlem.
Ben ve delfin gidip kokteylleri aldıktan sonra yanlarına gittik . Tuana sırıtarak kokteylini aldı ve karşımıza geçti en az bakın abartmasız 100 fotoğrafımızı çekmiştir.
" Evet daha fazla kapasitesi olmadığı için çekime son veriyoruz" dedi Tuana üzgü bi şekilde
"Allahım sonunda " dedim . Yan tarafa baktığımda Mert bana bakıyodu . Gözlerimi devirerek önüme döndüm .
Niye bakıyodu ki?(Yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalp
Teen FictionSenin sevdiğin çocuk ya başkasını seviyosa . Siz ne yapardınız ben cidden ne yapmam gerektiğini nasıl davranmam gerektiğini hiç bilmiyorum ? Onun kalbi hala bi başkasındayken ve sizde bunu gayet iyi biliyoken nasıl olur da hala onu sevmeye devam ed...