Okul bittiğinde kızlarla kafe ye gittik ben o pisliğin beni tüm sınıfın önünde rezil ettiğine hala inanamıyodum. Yani vursa bu kadar yanmazdı canım . Pisliğe bakar mısınız ? benim adımı Oruspu diye çıkarttı resmen sınıfta. Piç herif . Bu kadarını beklemiyodum ya hayır yani kim çekti bizi ne ara çekti ve o çocuk varya onu gördüğüm yerde pataklıyıcam.
"Eee napıyoruz o pisliklere" dedi tuana
" Bence siktir edin gelin akşam bi bara gidelim " dedi özlem ah özlem ben ne düşünüyorum sen ne diyosun çıkmış adım oruspuya .
"Bencede gidelim ya baya iyi olur . Doğukandanda kurtuldum artık laf da atamaz rahat rahat eğleniriz . Bende bi gün yüzü görürüm" diyip sırıttı delfin.
Aslında doğukan iyi çocuktu bize karşı ama ne biliyim sevmediğim zamanlarda oluyodu. Delfinimi çok boğuyodu pislik herif."Ay müko bi planım var bu Eren var ya bunun takıldığı çok efsane bi bar var oraya gidelim" dedi özlem de nerden biliyo
" Sen nerden biliyosun pardoon?" Dedim pis bi bakış atarak
" Şey ııı yani konuştuk da bi ara "
Dedi polis sorgusundaki katil gibi bu durum sırıtmamı sağlasada"Kızım sen var ya benden hızlısın" dedi tuana kahkaha atarak.
Özlem : "Saçmalama sadece numaralaştık ama çocuk bana bakmaz sanırım birsürü kız var etraflarında yani"
"Saçmalama ya sen o sürtüklere bin basarsın " dedim
Ha bu arada Özleme karışan sürtüğün adı Tuğçe , Bana karışanınki Esra , Delfinin uçan tekme attığı sjsjsksjsjjs Ceren
Yanlarındaki diğer kızın adı SelinBu badboy takımına gelirsek ; benim ezeli düşmanım Mert onun en best arkadaşı Gökalp , Özleminkinin adı Eren onun en besti Egemen , Son ikiliyse kavgada bizi hiç takmayıp telefon oynamaya devam eden Görkem ve Efe .
"Tamam bana uyar da nasıl izin alaz bizimkilerden?" Dedi tuana aslında o basitti Delfinlerde kalıaz desek delfinde bizde kalacak olsa o bara gidebilirdik ama asıl sorun kıyafet bulamamamız olur.
" Kızlar o basit ya siz bizde kalıyonuz " dedi delfin
"Ha bide bizimkiler sizinkilerle iletişime girmemeli " dedi tuana delfine bakarak
Delfin sırıtıp "Bizimkiler şehir dışında
Şansımızaaa " Oley be , Aslında o bara sırf o Mert denen salağa tip tip bakmak içi gitmek istiyodum . Resmen beni rezil etti bu da yetmezmiş gibi beni revire kendisi taşıdı . Yüzsüz herif."Oleyyyy" dedi özlem ve devam etti "Yani gidiyoruz"
"GİDEKİM BARİİ" dedim bi çırpıda ve Tuananın arabasına binip Delfinlere gittik .
Saate baktığımda daha saat 19.14 geçiyodu . Bi yarım saatimiz yolda geçmişti . Okulda 18.00 de bittiği için bi 40 dk kafede oturmuştuk.
"Hazırlıklar başlasııın" diye bağırdı delfin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalp
Teen FictionSenin sevdiğin çocuk ya başkasını seviyosa . Siz ne yapardınız ben cidden ne yapmam gerektiğini nasıl davranmam gerektiğini hiç bilmiyorum ? Onun kalbi hala bi başkasındayken ve sizde bunu gayet iyi biliyoken nasıl olur da hala onu sevmeye devam ed...