"Min yoongi palli siap kita akan pergi kerumah Ah young.."
"Ah young? tapi kenapa~ yoongi baru sampai semalam bagilah yoongi rehat lama sikit. Boleh ya omma?papai yoongi nak sambung tidur..."
Baru sahaja aku mahu baring semula omma menarik lenganku supaya bangun.
"Nooo harini hari last ah young cuti , Besok dia nak kembali ke universiti dia semula. yoongi anak omma bangunlar~"
"ishh ma, kalau nak jumpa kawan omma kenapa nak bawak yoongi? omma kan boleh drive sendiri herghh" aku merengus geram menuju ke bilik air.
entah siapalah ah young tu mengade betul , ganggu je waktu tidur aku..
"Yoongi pakai baju yang omma letak katil tau~"
nnae!! aku menjerit dari dalam bilik air.
Setelah beberapa minit aku selesai bersiap jjan jjan!! hui hensemnyahh diriku ini! Patutla kena pakai baju ni nak tunjuk dekat kawan dia yg anak dia hensem leteww HAHAHAH Tapi yang peliknya asal aku tak boleh pakai tshirt biasa jha? haih rimas aku dengan tie nih--"
setelah lama aku memerhati wajahku di hadapan cermin , aku buat keputusan utk selca! huhui lama tak syelfii xD
YOOOONGI!!!DAH SIAP BELUM? LAMANYA KAMU BUAT APE DEKAT ATAS TU HAA TURUNLAHHH
Tetiba aku dengar dengar jeritan omma dari bawah oyemji.-. lama sangat ke? bila tengok galeri aku HAHAHAHAH fuh beratus sia aku selfie tadi patut lama...
takdelah sampai beratus. Gurau k gurau.
"Wahh hensemnya anak siapakah tu omg!!!" Omma exshited tepuk tangan.
"omma pelis lah stop. khaja kita pergi" aku mencapai kunci kereta dan apelagi? drive ikut arah yg omma tunjuklah~
...
Chaeyoung pov
Disebabkan harini last cuti , so aku cuma melantak kat ruang tamu tengok tv plus makan snek dari jeju yg aku beli haritu Hahaha.
Chae!! kamu buat apa ni chae! harini kita ada tetamu kamu tahu tak?!!
tak. nyum nyum jawab aku ringkas lalu terus kunyah makanan aku.
Sudah , kamu bangun sekarang pergi siap, omma dah sediakan dress cantik utk kamu. jangan malukan omma nanti. Tepilah omma nak kemas!
hishh yelah!
omma ni kenapa tetamu nak datang , suruh pakai dress segala..herghh ingat aku nak pakai? no way.
Aku turun sebaik sahaja siap memakai baju pilihan aku sendiri ngeh ngeh xD
YOU ARE READING
It's you? || Myg
FanfictionStatus ; hiatus [rewritten] Dia , adalah lelaki yang aku cari selama ini. Yea it's you. The ones who I've loved since begin.