Milla Pov: Kirkegården var akuratt det jeg hadde fårestilt meg. Skummel og full av døde mennesker. Vi hadde delt oss opp for å finne Vics grav, FANT DEN! Brølte Alex. Jeg, Jimmy og Kirsti løp bort til Alex som stod å stirret på noe. Det var Vics Gravstein. Det stod;
Victor Livingstone
1839-1912
Elsket av familie, venner og bandmedlemmerMen det er jo ingenting her! Sa Jimmy. I meldingen sa det noe om en bok, kanskje den er begravd ved Vic sin grav og vi må grave den opp? Jeg har en spade som vi kan bruke sa Alex. Ok. Alex begynte å grave på venstre side av gravsteinen. Dette var høys ulovelig, blir vi tatt kan vi have i fengsel.
Jonas Pov: Jeg åpnet øynene og merket at jeg lå på noe hard. Et metallbord. Hvor er Alex? Spurte en veldig kjent stemme. Jeg så opp og så inn i BARLIND! Sine øyne. Jobbet Barlind med det sorte øyet???!!!
Milla pov: Vi hadde endelig fått boken opp og det stod, på side 278, kapittel 23
Kapittel 23.
DET.SORTE.ØYETDet Sorte Øyet er en kriminell organisasjon som har ekstert i flere år.
Det sorte øyet er ikke til å tulle med, det ble startet i 1823 av en mann som het; Wolfgang Schwartz
Wolfgang Schwartz er/var en av verdens mest dødelige kriminelle.
Han myrdet Freebirds og la skylden på en viss Robert Krogh, Robert Krogh er fortiden rektor på D.A.M Academy.
Det er tre grader i organisasjonen;
Grad 3: Er farlige og følger kun ordre ifra en høyere grad en seg selv. Grad 2.
Grad 2: Er mye farligere og følger kunn ordre ifra grad 1, ingen andre.
Grad 1: Grad 1 er den aller farligste og det er Wolfgang Schwartz som var leder.
Man må finne de første to gradene for å finne grad 1, og finner man grad 1 og blir oppdaget er man død.
Den Sorte Øyet liker ikke intrengere eller folk som snoker, de vil gjøre alt i sin makt for å eliminere trusselen.Det hørtes ikke bra ut! Sa Jimmy redd. Jeg nikket. Vi må finne alle gradene for å kunne finne Jonas! Men jeg hadde sett at Robert Krogh hadde en ring på kontoret sitt. Den var svart og det stod et tre tall på den. Jeg hadde aldri gjettet at han var medlem i Det Sorte Øyet! Vi må inn på kontoret til Akselsen sa jeg og så på de andre. Hva?! Hvorfor spurte Alex. Så dere ikke i boka eller?! Spurte jeg små surt. De ristet på hodene sine. Vi må finne alle de tre gradene for å finne ut hvor Jonas er. Hva mener du, vi hadde jo allerede funnet ut hvor Jonas er sa Jimmy. Nei, de har helt sikkert flyttet ham til et enda sikrere sted sa Alex og jeg nikket. Finner vi gradene, finner vi Jonas, og vi starter på Rektor Akselsens kontor. Det som før var Rektor Kroghs. Enige? Alle nikket, da drar vi! Sa Kirst. Vi satte oss inn i Audien til Alex og kjørte tilbake til DAM akademiet. Nå har jakten på Jonas og Det Sorte Øyet begynt!........
YOU ARE READING
Ghost Rockers & Det Sorte Øyet
FanfictionGhost Rockers & Det Sorte Øyet er den første boken i Ghost Rockers serien. De fem vennene: Milla, Jonas, Kirsti, Alex og Jimmy har klart å løse mordgåten på Freebirds og er klare til å ta fatt på et nytt og spennede år på DAM. Når gjengen møtes for...