Nytt handlingsreferat

118 3 1
                                    

1. Det gamle:
Denne historien handler om de fem venne; Milla, Jonas, Alex, Jimmy og Kirsti. De har løst mord gåten på Freebirds og nå har et nytt år på DAM startet. Når gjengen møtes for første gang på ett år oppdager de plutselig en ny sang ifra spøkelsene. En ny sang som hinter om en som er innesperret og Alex er ikke på skolen. Når de får et brev tror de Alex er i USA med familien sin. Men Milla mener det ligger mer bak og begynner å etterforske, og tilslutt finner hun ut at Alex ikke er i USA med familien sin, men kidnappet av en organisasjon som kaller seg DET SORTE ØYET. Gjengen er i skjokk og vil ikke fortsette Ghost Rockers uten bestevennen sin. Klarer de å redde Alex fra DET SORTE ØYET? Eller vil Alex være borte foralltid? Og plutselig blir Jonas også Kidnappet og det er da alvåret starter. Vil de klare å finne Alex og Jonas eller er det for sent?


2. Det Nye:
De fem vennene: Milla, Jonas, Kirsti, Alex og Jimmy har klart å løse mordgåten på Freebirds og er klare til å ta fatt på et nytt og spennede år på DAM. Når gjengen møtes for første gang på ett år oppdager de plutselig en ny sang ifra spøkelsene. En ny sang som hinter om en som er innesperret og Alex blir plutselig borte.
Når de får et brev om at Alex har dratt for å besøke familien sin USA, vekker det alarm signalene hos Milla. Hun prøver å fortelle vennene sine at det er noe som fåregår men de er fast bestemt på at Alex er i USA.
Milla mener det ligger mer bak og begynner å etterforske på egenhånd, og tilslutt finner hun ut at Alex ikke er i USA med familien sin, men kidnappet av en ond organisasjon som kaller seg DET SORTE ØYET.
Milla prøver å fortelle det til resten men de vil ikke høre. Milla nekter å gi seg og tilslutt vinner hun vennenes tilit og sammen tar de opp jakten på Alex og DET SORTE ØYET.
Men alt tar en skummel vending når Jonas også blir kidnappet. Milla er i skjokk og vil ikke fortsette i Ghost Rockers uten vennene sine. Når de endelig klarer å redde Jonas og Alex er det lykke ved første stund. Gjengen er lykkelig å være sammen igjen, men Milla er redd for at DET SORTE ØYET skal komme etter dem og det starter en stor krangel mellom hun og Jonas. Midt oppi alt innser Jonas og Milla at de har dype følelser for hverandre, og med alle samlet er de fast bestemt på å ta ned DET SORTE ØYET en gang for alle.

Hvem syntes dere var best? 1 eller 2? 😁
Fåreløpig har jeg bare nummer 2.

Ghost Rockers & Det Sorte ØyetWhere stories live. Discover now