Video: Shining Lights
Sanger: From The Next Step Season 3Milla Pov: Jeg og Jonas bare satt dær og stirret på hverandre med store øyne. For cirka fem sekunder siden hadde vi kysset, TO ganger! Jeg beklager for at jeg kjeftet sa Jonas. Jeg åpnet munnen for å si noe men det kom ikke noe ut. Je-jeg må gå sa jeg og løp vekk. Milla, vent! Ropte Jonas etter meg. Kirsti stod å snakket med Jimmy og jeg tokk tak i hånden hennes og drod henne vekk. Vi må snakke, nå! Sa jeg til henne. Hva skjer? Spurte hun. Jeg og Jonas kysset, to ganger! Fortalte jeg. HVA!!!??? DU OG JONAS KYSSA??!! Ropte hun. Alle som var i gangen snudde seg mot meg og de måpte. Du kunne vel ikke sagt det høyere!? Glefset jeg. Sorry. Kysset du og Jonas Vinge?!!!! Spurte Maren. I sidesynet mitt kunne jeg se Jonas stå ved Kirsti bak meg. Ja! Sa jeg hardt. Og hvis NOEN har et problem om at jeg og Jonas kysset kan de ta det opp med meg! Stikk av de lillo! Glefset jeg mot henne. Whatever sa hun og gikk. RIIING! Brølte skoleklokken. Jeg hadde Dans med Jonas nå. Dette ville bli jævli akward for oss.
Javell, idag skal vi ha en dans etter James Down sin korografi. James Down er jo den berømte HipHop danseren sa jeg oppspilt. Vi kan starte med oppvarming. Imens jeg strekte ut kom plutselig Maren og dyttet meg. Se hvor du går! Sa jeg. Skal du fortelle det til vennene dine på politistasjonen? Spurte hun hånlig. Jeg kunne kjenne sinnet boble opp, det var et slag langt under beltestedet. Jeg kastet meg over henne å catfighten begynte og Maren nektet å gi seg. Jeg klorte og lugget så hard jeg kunne og hun gjorde det samme. DE LILLO, SANTIAGO! Brølte en stemme og noen armer rev oss ifra hverandre. Hold de skittene hendene dine unna Morten! Sa hun mens hun kjempet imot Chris og Hunter som holdt henne. Jeg har ikke vært i nærheten av Morten! Sa jeg rassende. Jeg vet at dere kyssa ifjor og vi var sammen da!! Nærmest skrek Maren. Bygg deg en bro å kom deg over det! Glefset jeg. NÅ ER DET NOKK! Brølte lærerinnen vår sint. Du sa hun og pekte på meg, og du sa hun og pekte på Maren, til rektorskontor nå!
Jeg satt med Jonas på min venstre side og en pisst off Maren De Lillo på min høyre. Kunne dette bli noe bedre? Merk serkasmen her. Dette er bare din feil, Santiago! Sa plutselig Maren. Min....MIN feil?! Spurte jeg skjokkert. Hvordan våger hun å komme med sånne beskyldninger når det var hun som dyttet meg. Ja, jeg stod å strekte ut også kom du bare å dyttet meg prottesterte hun. Det var helt utrolig, det var jo det hun gjorde mot meg. Hvis dette er sant, så har jeg ingen valg å ta deg ut av dansetimene mine, Milla sa lærerinnen. Jeg kunne ikke tro det! Er dete virkelg så hjernedøde? Spurte jeg. Unskyld meg?! Spurte lørerinnen små sint. Jeg reiste meg opp, og med knyttede never så jeg rassende på lærerinnen og Rektor Akselsen. Vil Maren kødde med meg, så skal jeg kødde med henne. Rektor Akselsen startet jeg. Jeg stod og strekte ved baren, Maren kom plutselig bort til meg og dyttet meg og sa at jeg skulle fortelle deg til "vennene" mine på politistasjonen! Fortalte jeg ærlig. Det er så ikke sant sa Maren. Pluss at hun sa at jeg og Morten kysset noe-Rektor Akselsen holdt opp en hånd.
Jeg tror jeg har hørt nokk! Jeg satte meg ikke ned i stolen igjen men ble stående med fortsatt knyttede never. Hør,jenter. Hvis dere ikke kan oppføre dere i mine timer, så har jeg ikke noe valg i å stryke dere. Sa lærerinnen. Øynene mine ble store. Du kan ikke stryke meg! Sa Maren, du kan hversågod stryke Milla, men meg? Vet du hva! Jeg har fått NOKK av at du hele tiden skal plage meg, de lillo! Sa jeg sint og reiste meg opp. Helt siden jeg kom hit har du bare vært ute etter å ødelegge for meg, dere kan hversågod å stryke meg i alle fag fordi jeg SLUTTER! Det var det siste jeg sa før jeg dyttet Jonas vekk og løp it døren. MILLA SANTIAGO! NÅ KOMMER DU TILBAKE HIT! Ropte Rektor Akselsen. Jeg hørte ikke etter, jeg hadde fått nokk av denne skolen, Jeg løp gjennom gangene, ut dørene og vekk ifra DAM, Jonas, Ghost Rockers, ALT................
---------------------------------------------------------------------------------------------------------Oi, oi. Milla sluttet?! Hva kommer til å skje nå?
Hva kommer Jonas til å gjøre og hva med Ghost Rockers??
Det får dere vite i neste kapittel: Millas valg
STAI LEGGENDO
Ghost Rockers & Det Sorte Øyet
FanfictionGhost Rockers & Det Sorte Øyet er den første boken i Ghost Rockers serien. De fem vennene: Milla, Jonas, Kirsti, Alex og Jimmy har klart å løse mordgåten på Freebirds og er klare til å ta fatt på et nytt og spennede år på DAM. Når gjengen møtes for...