Video: Make You Belive
Sanger: Lucy HaleMilla Pov: Jeg søkte opp Chris Willhelmsen og fikk opp bare navnet. Og tall som ikke gav noen mening. Dere hva betyr dette? Spurte jeg og snudde pc-skjermen mot dem. Vi satt nede i kjelleren. Det er en slags tall kode, jeg kan løse den mens dere har time sa Alex. Men har ikke du også time da? Spurte jeg. Han ristet på hodet, nope...har fritime sa han og tokk laptoppen ifra fanget mitt. Perfekt sa jeg og jeg, Jimmy og Kirsti gikk opp for ha time mens Alex løste tallkoden.
Etter timen satt vi alle sammen i kjelleren igjen, Alex hadde klart å løse tallkoden. Det var en adresse, ClockRoad294. Jeg søkte det opp på google search men fant bare en gammel nedslitt rønne. Er det der han dærre Chris Willhelmsen bor? Spurte Alex vantro. Ja, tydeligvis sa Kirsti. Ok, vi drar dit etter skolen sa jeg. Alle nikket og vi gikk for å ha siste time. Jeg hadde matte med Barlind. Ok, sett dere ned alle sammen sa han. Hele timen satt jeg og fiklet med armbåndet jeg hadde fått av Jonas. Det stod en J på den. J for Jonas og han hadde en M, M for Milla. Resten av timen bare så jeg på men ørene ville ikke høre på.
Når skolen var slutt hadde vi bruk den gammle Audien til Alex igjen for å komme oss til Williamsen sitt hus eller rønne som jeg liker å kalle det. Vi går inn sa jeg. Må vi det? Spurte Jimmy. Jeg så på ham. Jeg sa, jeg går inn med eller uten dere. Okda!
Huset var som et spøkelseshus, ekkelt og skummelt.Hvem er dere?! Spurte en gammel stemme. Vi snudde oss og så en gammel man, kanskje 72 år. Er du Chris Willhelmsen ? Spurte Kirsti. Ja, hvorfor spør dere? Spurte han og begynte gå innover i huset. Vi fulgte etter. Vennen vår har blitt kidnappet av noe som kalles Det Sorte Øyet sa jeg. Det fikk Willhelmsen til å brå stoppe. Vi vet at du er 2 Grad i det sorte øyet. Vi ser det på ringen din. Javell, jeg er med i Det Sorte Øyet og ja jeg er medlem i Grad 2. Kan du fortelle oss hvem som er med i Grad 1? Nei! Det er altfor farligt sa han og så på oss. Ja og jeg gir blaffen, jeg skal finne vennen vår enten om jeg må bli kidnappet av Det Sorte Øyet selv! Sa jeg bestemt og så på ham. Willhelmsen sukket men nikket, javell men hvis jeg avslører det kan jeg ikke hjelpe dere sa han. Si oss navnet sa Jimmy. Jeg nikket bekreftende. Javell, Willhelmsen tokk av seg ringen og hviste oss navnet, jeg kunne ikke tro hvem det var! Hele tiden hadde han hjulpet Ghpst Rockers og han likte jo Jonas. Det var Barlind!............
YOU ARE READING
Ghost Rockers & Det Sorte Øyet
FanfictionGhost Rockers & Det Sorte Øyet er den første boken i Ghost Rockers serien. De fem vennene: Milla, Jonas, Kirsti, Alex og Jimmy har klart å løse mordgåten på Freebirds og er klare til å ta fatt på et nytt og spennede år på DAM. Når gjengen møtes for...